2022. már 21.

Mándi Ildikó: A ​küldetés (Félix varázslatai 1.)

írta: Mayerné Répási Adrienn
Mándi Ildikó: A ​küldetés (Félix varázslatai 1.)

covers_684827.jpg

Varázslatra minden kisgyermeknek szüksége van, és a hitre, hogy létezik. Ez a mesekönyv pont ezt hozza el a kicsik számára. Varázslatos világba csöppennek a mese által, ahol a főszereplő egy cica, és beszél.

Félix, a macska, nem csak okos, hanem vicces is. Pont egy olyan karakter, akinek a kalandjairól a gyerekek szívesen olvasnak. És nincs a világon olyan gyerek, aki ne fogadná szívesen a családjába őt. Az írónő gondolt a kezdő olvasókra is. Nem írta a szövegeket túl hosszúra, hogy nagyobb sikerélményük legyen a legkisebbeknek is. De az egész könyvet egyben elolvasva, a nagyobbak is bátran kézbe vehetik. A stílusa könnyed, humoros. Az illusztrációk pedig emberközeliek, színesek, figyelemfelkeltőek! Tökéletes esti kikapcsolódáshoz, közös olvasáshoz, de egyénileg is nyugodtan a csemeték kezébe adhatjuk a kötetet. 6 éves kortól 10 éves korig ajánlanám.

Daniella 10 éves nagylányom véleménye

A  rajzok ötletesek voltak. Nagyon tetszett a könyv. Én amúgy is mindig, mikor kisebb voltam, arról álmodoztam, hogy az állatok beszélnek és reménykedtem benne, hogy mindjárt megszólal a cicám. De rájöttem, hogy az állatok sajnos nem beszélnek. Pedig jó lett volna. Kedvenc részem az üres dobókockás rész volt, mert mulatságos volt. Nagyon örültem a rajzoknak is, amiket a könyv mellé kaptunk. Mivel annyira szeretek rajzolni, színezni, mint olvasni. Szeretem a színes képeket, ezért is tetszett a mesekönyv illusztrációja. Könnyen olvasható, cuki mesekönyv. Nekem kicsit rövid volt, mert hozzá vagyok szokva, a hosszabb olvasmányokhoz is már. A szereplők közül anyukájuknak, Zsuzsinak a személyiségét kedveltem meg legjobban. Olyan kedves volt a mesekönyvben,  mint az én anyukám. Azoknak ajánlom a könyvet olvasásra, akik szeretik a tündérmeséket és az állatokat. Pont mint én. 8-9 éveseknek javaslom olvasásra.

Viktória véleménye:

Félix lett a kedvenc szereplőm a meséből. Azt szerettem a legjobban benne, hogy beszélt és szörnyen vicces volt. A könyvet könnyű volt olvasni, mert nem voltak benne túl hosszú szövegek. Jó az írónő stílusa is. Nekem az tetszett legjobban a mesében, amikor a kislánynak vették azt a színes társasjátékot, és a legviccesebb rész az volt, mikor a dobókockáról lehullottak a pöttyök. Örülnék, ha lenne folytatás is. 6-7 éveseknek ajánlom leginkább, mert hozzájuk áll legközelebb a könyv tartalma. 

Ha kedvet kaptatok a mesekönyv megvásárlásához, az írónőt keressétek közvetlenül ezen a linken: https://www.facebook.com/felixvarazslatai

Fülszöveg:

Álmodoztál már arról, milyen jó lenne, ha beszélnének az állatok?
Volt már olyan érzésed, mintha az állatok többet tudnának, mint amit mi gondolunk és látunk?
Vajon mit csinálnak a cicák éjszaka, amikor mindenki más alszik?
Félix egy különleges macska, hisz a titkok országában született.
Rengeteg varázslatot megtanult, hogy teljesítse a küldetését, és vigyázzon az új gazdáira.
Gyere, tarts velünk, kukkantsunk be együtt a Pipacs utcába és a titkok országába!

64 oldal 
keménytáblás 
ISBN: 9786150104911 
Illusztrálta: Mándi Ildikó

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#könyv #mesekönyv #ajánló #recenzió #gyerekkönyv #gyerek #kisgyermek #olvasmány 

Szólj hozzá

Kitekintő Recenzió Olvastuk