2019. már 04.

Bemutatkozás

írta: Mayerné Répási Adrienn
Bemutatkozás

 

 

42044351_1972838429442828_166045862319882240_n.jpg

Mayerné Répási Adrienn vagyok.
Anyuka, feleség, nő.

Hajóson, egy vidéki kisvárosban lakom, az ország szívében.
3 apró csemetém nevel minket az életre, férjjel.
A mi életünkről, történésekről szól elsősorban ez a felület. 
A vidám, mosolyokkal teli, boldog pillanatokról és az árnyoldalakról, amikről mindenki mélyen hallgat.
De helyet ad különböző terméktesztelős cikkeknek is a felület, legyen szó rúzsról, popsikrémről.
Vendégbejegyzéseket is olvashattok különböző szakértőktől. 
És a nagy szerelmemet ki ne hagyjam, Az anyák, akik mertek nagyot álmodni interjú sorozatot. 
Szeretek a dolgok, a termékek, a munka, az ember mögé is nézni. Megtudni ki készíti a termékeket, ki áll a munka mögött, egy író mit csinál, mikor nem ír...

Íráskényszerem párosul a véleménynyilvánítási mániámmal, így jött létre a blog. Első körben egy könyves blogot kezdtem el vezetni, az Adri könyvmoly könyveit. De kinőttem csak a könyves témákat. Majd anyai hangom megtalálva született az Életünk árnyoldalai és boldog pillanatai blog. Bár imádom, nem csak anya vagyok. Ezt a témát is kevésnek érzem már. Így született meg e kettő és egy kicsivel több párosításából a ReAd blog.

Anya vagyok, feleség, de nő is, akit érdekel a sport, művészet, kézművesség, sorsok, életutak, divat, az élet nagy kérdései, tudás, kapcsolatok...És rengeteg minden.

Több felületen is publikálok, ezen kívül. Ilyen a Kalohírek, a Minimag és a Gourmet & Delicious magazin is.

Hogy milyen vagyok én?

Igyekszem úgy létezni, hogy a jót vegyem csak észre és senkinek sem ártsak. Viszont nagy hangú vagyok és bőbeszédű. Hangomnál már csak az igazságérzetem nagyobb. Szeretek egy jóízűt beszélgetni. Meg lehet győzni okos érvekkel a ti igazatokról is. 
Nem vagyok kinyilatkoztató vagy elítélő ember. Én nem nyújtok a problémátokra megoldást, de elmondom, mi hogyan csináljuk. 

Tartsatok velünk utunkon, nevessetek és sírjatok velünk. Hallassátok hangotokat, osszátok meg tapasztalataitokat, sztoritokat.

A csoport, ahol megtaláltok még több tartalommal, az ReAd-blog csevegő.

Elérhetőségem:

judyadry@gmail.com

25660010_1645395365520471_8928604153009035795_n.jpg

 

 

Szólj hozzá

Bemutatkozás