2024. már 03.

Maggie Burns interjú

írta: Mayerné Répási Adrienn
Maggie Burns interjú

17.png

Maggie Burns, Amina titkai című könyve titkokról, álmokról és egy mindent elsöprő szerelemről szól..

Amina boldogtalanul éli mindennapjait a házasságában, de nincs elég bátorsága kilépni, felrúgni mindent. Beletörődött a sorsába, mígnem egy nap berobban az életébe Nils, és egy reményekkel teli, szenvedélyes jövővel kecsegteti. Vajon beteljesedik szerelmük a nagy korkülönbség ellenére? Amina élete sok titkot rejt, de segíthet ez neki, hogy valóra váljanak a vágyai?

Maggie Burns a mai interjúm alanya.

- Hogyan került az írás az életedbe? Mi inspirált első köteted megírására?


Mindig is foglalkoztatott az írás. Első regényemet középiskolás koromban kezdtem megalkotni, de akkor még kellő élettapasztalat hiányába sajnos az a mű sosem készült el. Aztán sok év szünet következett, majd egy pokoli lelki trauma hozta elő belőlem újra az írás utáni vágyat. Nagyon nehéz időszakon vagyok túl, és figyelem elterelés volt az elsődleges cél amiért újra papírra vetettem gondolataimat.

-Miért alakult úgy, hogy írói álnéven publikálsz?

Egy évvel ezelőtt felrúgtam mindent, ami  testileg és lelkileg beteggé tett ( otthont, munkahelyet, régi mérgező barátságokat ) és teljesen új életet kezdtem. Eközben elvesztettem életem legfontosabb emberét, a lelkitársamat, és ezt a mai napig nem igazán sikerült feldolgoznom. Csak egy maréknyi igaz barát maradt mellettem, akiknek joguk van tudni az életem apró történéseiről. Sajnos annyi rosszat kaptam már az életben, hogy nem akarok beengedni és közel engedni másokat.

- Mi jelent kihívást a számodra az írói létben, az írásban? És mi az, amiért szívesen csinálod?


Kiszakít a rideg és szürke valóságból. Szeretnem beleélni magam egy kellően romantikus és varázslatos közegbe, ahol a képzeletem szárnyalhat.

- Maggie Burns az írói álneved. Mi alapján választottad?


M.B. monogramban gondolkodtam egy csodálatos emlék miatt. A Maggie név mindig is tetszett, így az egyértelmű volt, a Burns pedig adta magát kicsit a személyiségemből fakadóan, hiszen mindig 1000 fokon égek.

20.png

- Könyved a boldogság kereséséről szól. Számodra mit jelent a boldogság?


Menthetetlenül romantikus lélek vagyok, aki a szívével él és csak az vezérli. Kitartóan hiszek a tündérmesékben és abban, hogy igenis létezik két ember között őszinte, mély, hűséges szerelem és olyan lélektársi kapcsolat, ami csak egyszer adatik meg az életünkben.

- Erotikus, romantikus történeted kinek ajánlanád elsősorban?

Nőknek és férfiaknak egyaránt, akik egy varázslatos, álomba illő élet után, kilátástalan helyzetbe kerülnek és nem találják a kiutat. Akik úgy érzik, hogy ennél lejjebb már nem süllyedhetnek, de akkor hirtelen az élet beléjük rúg még egyet. A történetemből meríthetnek erőt, hogy borzasztó nehezen, de innen is talpra lehet állni.

Ha kedvet kaptatok a könyv elolvasásához, itt tudjátok megrendelni: Marysol kiadó

Maggie elérhetősége: https://www.tiktok.com/@maggieburns_author?_t=8kIGp3v67DV&_r=1

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#interjú #Burns 

Szólj hozzá

Interjú