2023. júl 03.

Online Marketing és Pszichológia című könyv segíthet a vállalkozásod felfuttatásában!

írta: Mayerné Répási Adrienn
Online Marketing és Pszichológia című könyv segíthet a vállalkozásod felfuttatásában!

office-gc21557805_640.jpg

Neked is segíthet még jobban felturbózni a vállalkozásod a megfelelő marketing. Nem tudod, hogyan kezdj bele? Hogyan csináld jól? Elvesztél a millió tanács között? Online Marketing és Pszichológia című könyv segíthet!

Szokták mondani, hogy a jó bornak nem kell cégér! Viszont ez, ebben a formában ma már nem igaz. A gyorsan áramló, állandóan változó, rohanó, ám meglehetősen színes, változatos világban csak kapkodjunk a fejünket. Annyi minden elérhető pillanatok alatt és szinte minden megvásárolható két mozdulattal. Hatalmas a kínálat és nagyon nehéz kitűnni a tömegből, meglelni a keresletet.  

Ezért mindennek kell foglalkoznia valamennyire egy kis marketinggel is, akár akarja, akár nem. Legyen szó akár egy borról, akár egy könyvről, akár egy fogkrémről vagy szolgáltatásról. A keresletnek találkoznia kell a kínálattal ahhoz, hogy a vevő és az eladó, a szolgáltatást kereső és a szolgáltató egymásra találjon, mindkét fél legnagyobb megelégedésére.

Tehát minden termékkel, webáruházzal rendelkező kereskedőnek, de még szolgáltatónak is kell rendelkeznie valamennyire marketing és pszichológiai ismeretekkel. Egy alap tudással ahhoz, hogy jól tudjon értékesíteni, ki tudjon tűnni a tömegből. Aki szeretne érvényesülni, annak kell ismernie egy kis fogyasztáslélektant, esetleg reklámpszichológiát, különböző marketing fogásokat, brandépítést és a brandmenedzsmentet, kommunikációt, social media ismereteket, weboldal optimalizálása (SEO), a tartalommarketinget, szövegírást, tipológiát, típustant, szociológiát és még számos dolgot. Rendelkeznie kell, vagy legalább nyitottnak kell lennie ezek megtanulására minimálisan, ha nem szeretné kiadni a kezéből egy hozzáértőnek. Nem is oly könnyű dolog, mint hinnénk. Ehhez nyújt tökéletes segítséget Dajka Gábortól az Online Marketing és Pszichológia című könyv.

3129396.jpg

A kötet megmutatja az alapokat, segítséget nyújt abban, hogy a vállalkozó hogyan tudja jól csinálni, milyen apróságokra kell odafigyelnie ahhoz, hogy láthatóvá váljon mások számára. Ezen kívül hogyan tudja eljuttatni az üzenetét, a termékét, a szolgáltatását a potenciális ügyfelekhez. Miként növelje a vállalkozása ismeretségét, hogyan építse ki a megfelelő marketingstratégiát. Egész egyszerűen ma már elengedhetetlen a marketing. A megfelelő marketingstratégia lehetővé teszi a vállalkozás számára, hogy kiemelkedjen a versenytársak közül, de nem csak promótálja termékeit és szolgáltatásait, hanem ösztönözheti az értékesítést is.
A könyv közérthető nyelven íródott, így remekül segíti a laikus, kezdő vállalkozókat is.

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#Szponzoráltcikk #Partnercikk #Külsőcikk

Szólj hozzá

Kitekintő