2019. sze 16.

Te is szép vagy!

írta: Mayerné Répási Adrienn
Te is szép vagy!

A nő hét arca-munkába menet, munkában

Korábban írtam már arról, hogy mennyire fontos és nehéz dolog elfogadni önmagunkat, önazonosnak maradni anyaként is. Sajnos legtöbbünk hadilábon áll a dologgal és az önbizalma inkább lefelé tendál, mint fölfelé. Én is így vagyok ezzel. Nehéz elfogadni magam olyannak, amilyen most vagyok, Nem ismerek magamra sokszor, amit a tükör mutat idegen. Persze teszek érte, hogy csinosabb legyek, fittebb és vékonyabb, egészségesebb, de nem oldja meg minden problémám a testmozgás, új ruha, fodrász. Vannak olyan dolgok, amiken nem tudok változtatni, örökre szólnak már. Ilyen a csíkos hasam, a megváltozott gondolkodásmódom...Anyaként tudok csak gondolkodni, így természetes, hogy a gyerekeim az elsők. Reggel nem a sminkelés jut eszembe vagy a legszebb ruhám kerüljön rám, hanem hogy a csemeték fel legyenek öltözve, reggelizzenek és mindenki eljusson a megfelelő közintézménybe. Már nem az a fontos, hogy én legyek a legszebb. Sokszor a napi rohanásba örül az ember lánya, ha jut ideje fogmosásra, kávéra és némi fésülködésre. Aztán, mikor több időm van, ténylegesen felöltözök, sminkelek és hasonló, akkor a gyerekem rögtön megkérdezi, hova készülök, mert szokatlan neki. De mindenki szeretné a bőrében jól érezni magát. Kell is. Az önbizalom fontos, elengedhetetlen, hogy úgy mondjam.

Sokszor mi anyák vagyunk azok, akik lemaradnak a családi fotóalbumból. Szabadkozunk, hogy ne nézzék a fejünk a képen, mert nem vagyunk formában, van rajtunk némi súlyfelesleg, kócosak vagyunk és karikás a szemünk a kevés alvástól és különben is, nincs időnk sminkre, manikűrre, testedzésre. 

Nem lehet elégszer elmondani, hogy TE IS SZÉP VAGY! Te és te is ott, anyuka. Szép vagy a gyerek utáni rohanásban is, kialvatlanul, fáradtan is, edzés közben izzadva is, almapürésen is, mindenhogy is! TE IS SZÉP VAGY, HIDD EL!

Egy átlagos anyuka vagyok három csemetével. Átlagos életem élem és ugyan azokkal a gondokkal, rohanással küzdök, mint te. Ugyan úgy zavar a külsőm, zavar, ha nem vagyok a toppon. Nem szeretem a rólam készült fényképeket, a tükörképem. De be szeretném bizonyítani neked, hogy TE IS SZÉP VAGY mindig, minden körülmény ellenére, mindenkor. Magamnak is szeretném bizonyítani, hogy érek valamit, nem szabad elbújnom a csigaházamban. Átlagos vagyok, nem modell. De mégis vannak értékeim. Talán én is szép vagyok átlagos nőként is valamikor.

Hidd el, a családodnak te vagy a legszebb, bárhogy is nézel ki. A gyermekeid szemében a legszebb anya vagy a világon! A párod, szerelmed, kapcsolatod, férjed szemében a legszebb nő, anya vagy! Mások is meglátják benned a szép nőt anyaként is, a mosolyodban, a csillogó szemedben, ahogy a gyermekedről beszélsz, az odaadásodban, kitartásodban...és még hosszasan sorolhatnám. Ne bújj el. Gyűjts egy kis önbizalmat, mert TE IS SZÉP VAGY, csak el kell hinned magadról! 

Nőként rengeteg arcunk van. Máshogy nézünk ki csinosan elkészülve, máshogy főzés, takarítás közben, a játszótérre készülve, a rövid szabadidőnket töltve, munkába menet, rohanva, felpakolva, fáradtan, betegen, kacajok közepette, gyermekünk ölelésében...Mindegyik arcunk szép valamilyen formában. Hidd el!

Hogy bebizonyítsam neked, segítségem is akadt Picikék fotó jóvoltából, aki igyekezett kihozni belőlem a legjobbat, a legszebbet minden formában. Rám is rám fért az önbizalomtuning, hogy elhiggyem magam is, akad bennem szépség. Nő is vagyok, nem csak anya. Sok vállalkozó nő szintén kelléket biztosított, hogy hihetőbb, valós képek készülhessenek hét formában. Ezúton is köszönöm mindegyiküknek!

 

Munka közben 

Legyen bármilyen munkád, egy irodában ülve, egy közintézményben, otthonról dolgozva, a gyerekekkel otthon, egy szakmát végezve, teljes bedobással végzed a 110%-ot nyújtva, abban biztos vagyok. Szép vagy munkavégzés közben is!

Ezennel megnyitom a TE IS SZÉP VAGY kampányt! Tedd ki a közösségi oldaladra a kedvenc képet magadról és használd a hastaget! #teisszépvagy

70458887_2532295650163767_1290187589940150272_n.jpg

70030215_2532297403496925_7348019342090436608_n.jpg

70075472_2532296706830328_6107396671178539008_n.jpg

70198440_2532326326827366_5327222506174545920_n.jpg

Fotó: Picikék fotó

Párna: Christal Design

Ruha: Bonprix

Dekoráció: Coccinella-Az élethű virágdoboz

Nyaklánc: JuccWork

 

Szólj hozzá