2024. feb 06.

Halász Emese: A ​jóslat (Skorpió vumen 1.)

írta: Mayerné Répási Adrienn
Halász Emese: A ​jóslat (Skorpió vumen 1.)

covers_613138.jpg

Nagyon sok könyvnél érzem azt, hogy ezt olvastam már valahol. Egy-egy szereplő, a világfelépítés, esetleg párbeszédek, jelenetek, vagy a történet maga, ismerős. Vagy a könyv témája, története sablonos, ezerszer leírt, elcsépelt. Hogy miért írom ezt. Mert ennél a könyvnél egy apró morzsát sem találtam, ami más könyvre emlékeztetett volna. Eredeti, izgalmas és igazán tele van olyan megoldásokkal, amik nem jönnek szembe az olvasóval máshol.

Egy csipetnyi szerelem, rengeteg szexuálisan túlfűtött jelenet, de egy kis izgalom, filozófia, némi misztikum, és útkeresés is van a könyvben bőven. Hol az egyikből kapunk egy kicsit, hol a másikból. Rengeteg nem várt fordulat van benne, így a történet egy percre sem hagyja pihenni az olvasót. Sodró lendületű, gyorsan olvasható kötet, mégis mély mondanivalóval rendelkezik, izgalmas párbeszédekkel és jól leírja a környezetet is, amiben játszódik. A mondatvezetések, párbeszédek és a leíró részek egyensúlyban vannak és szépen kidolgozottak. A kötet stílusa, nyelvezete nekem nagyon rendben volt.

Az írónő nem kíméli ám az olvasót. Meglepően szélsőséges érzéseket képes kiváltani a kötet. Míg az egyik oldalon sírunk, a másikon már nevetés foghat el minket, majd izgulhatunk a szereplőért, esetleg azért, mit követ el megint. 

És ha már főhősről van szó. Na őt sem kíméli az írónő.  Elise Harper elég karakán, erős, nőies, ám mégis izgalmas karakter, de kiszámíthatatlanok a cselekedetei. Súlytja az élet nem is kicsit. Úgy tűnik, tökéletes élete van, gazdag, sokan rajonganak érte, kellően titkos életet él, az elit tagja. De valójában üres ez az élet, és nem boldog így. Keresi az utat, az élete célját, örömét, amiben nem segít neki a végzet, egy kicsit sem. Na de a könyv végére rájön, mi a fontos az életben, miért és kiért is érdemes élni. Csak hát az odajutás nem oly könnyű dolog. Addig jó sok dolgot meg kell élnie és helyretennie magában. Már az elején is szimpatikus volt számomra, amikor még úgy tűnt, hogy a helyén van. De utána, mikor megtalálja az igazi önmagát, akkor végképp a szívembe zártam. Szerethető nőszemély. A mellékszereplők szintén szerethetők és izgalmasak, cseppet sem sablonosak. Vannak érzelmeik, gondolataik, hibáznak, szeretnek, tombolnak, és változtatnak, változnak. Nagyon szépen fel vannak építve, oldalról oldalra egyre mélyrehatóbban ismerhetjük meg őket. 

Viszont! Hogy a túróba lehet ilyen kínzó véget írni egy könyvhöz? Alaposan felmérgeltem magam. Teljesen függővég. De az a szerencse, hogy van folytatása is, így aki nem bír magával, rögtön az egész sorozatot elolvashatja. ITT: https://www.halaszemese.hu/termek/svcsomag-2/

Lélek, szerelem, útkeresés, szex, izgalom, egy kis filozófia. Mind egy könyvben megtalálható, kellő egyensúlyban. Ha ilyen könyvre vágysz, mélyebb mondanivalóval, ám elegendő szórakozással, akkor ne keress tovább! A Jóslat pont ilyen!

Itt tudod megrendelni: Halász Emese: A jóslat

Fülszöveg:

Van az a mese a skorpióról és a teknősről. Nos, a skorpió én vagyok, a teknős pedig az egész világ. S ott van még az a három férfi. Mind fontosak számomra, mégis mindet meg kellett bántanom. Velük együtt pedig magamba is belemartam. Az én utam a szenvedés köveivel van kirakva. Titkok, félbehagyott történetek és fájdalmak maradnak a nyomomban. Azt hittem az élet csak szex vagy szerelem. Pénz és hatalom. Magam sem hittem, hogy mást is tartogat számomra.
Elise Harper vagyok és meghaltam, hogy élhessek.

Idézet:

A megélt fájdalmak mellett annyira eltörpültek az anyagi javak és testi vágyak, hogy emlékszem, sokáig imádkoztam, hadd cseréljem el mindezt még egyetlen napért, amit a Nagyival tölthetek. 

 

418 oldal 
puhatáblás
SBN: 9786158155809

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#blog #olvasnijó #readblog #ajóslat #halászemese #írómentorprogram

Szólj hozzá

Könyv Recenzió Olvastuk