2022. feb 19.

Tökéletes tisztaság? Megoldható!

írta: Mayerné Répási Adrienn
Tökéletes tisztaság? Megoldható!

Regina Cleaning

20210504_205344.jpg

Bizonyára  próbáltad már te is a lehetetlen feladatokat elodázni. Hogy mire is gondolok? Ilyen mondjuk a szőnyeget, a kanapét vagy a babakocsit makulátlan tisztára súrolni. Hosszú munka és nem mindig sikerült tökéletesen tisztára. Regina Cleaning tulajdonosa is így érezhetett, mikor életre hívta a vállalkozását!

-Hogyan és milyen indíttatásból jött létre a Regina Cleaning? Mi a célod vele? Miért hoztál létre pont egy takarító vállalkozást?


A Regina Cleaning gondolata a 2 gyermekemmel otthon töltött idő született meg a fejemben. Mivel kis körkülönbség van köztük, 1 év eltéréssel kezdték az óvodát. Tudatosan készültem erre az időszakra, tudtam, hogy a korábbi banki állásom mellett szinte semmi időm nem maradna a gyerekekre, és az otthoni teendőkre, nem beszélve az ovis betegségek miatti kényszerszabadságokról. A GYES időszaka alatt elindítottam már egy másik vállalkozást, ami szépen kezdett beindulni, de mivel szezonális dologról volt szó, mindenképpen szerettem volna egy olyan tevékenységet, amit kevésbé érint a szezonalitás. A gyerekekkel otthon töltött évek rengeteg olyan folttal, szennyeződéssel találkoztam, amivel azelőtt sosem, ezért többször vettem igénybe gépkölcsönzési szolgáltatást, aminek az eredményével teljesen, minőségével már kevésbé voltam elégedett. Innen jött az ötlet, miért ne csinálhatnám meg én a "tökéletes" gépkölcsönzőt.

- Saját tapasztalatok alapján kísérletezted ki, milyen termékek, eszközök hatékonyak, kellenek egy alaposabb takarításhoz irodába, vagy otthon?


A Kärcher gépeit többször használtam már korábban, teljes mértékben elégedett voltam velük, így esett a választásom ezekre a gépekre, a hozzájuk tartozó tisztítószerekkel együtt. A nyitás óta folyamatosan kísérletezek mind a gépek, mind a tisztítószerek, mind pedig a takarítási módszerek tekintetében. Az a célom, hogy mindig a leghatékonyabb, legkorszerűbb megoldásokat tudjam kínálni a vásárlóimnak. A fogyasztói igények is folyamatosan változnak, igyekszem mindig alkalmazkodni az igényekhez.

regi.jpg

- Természetes, vegyszermentes tisztítás. Miért tartod fontosnak ezt a területet is erősíteni?


Az üzletnyitás előtt alapos piackutatást végeztem, ami alátámaszotta a feltevésemet, miszerint az embereknek egyre fontosabb, hogy vegyszermentesen, környezetbarát módon takarítsanak. A későbbi számok is igazolták a fentieket, ma már a vásárlók 60%-a inkább a bio tisztítószerek mellett teszi le a voksát. Sikerült rátalálnom egy olyan tisztítószer márkára, ami teljesen vegyszermentes, mégis ugyanolyan hatékony, mint vegyszeres társai, emellett pedig még jóval olcsóbb is. Ha bio tisztítószert használunk, búcsút mondhatunk a gumikesztyűnek, az irritáló szagoknak, emellett a környzetünket is kíméljük, mivel 100%-ig lebomló, növényi alapanyagokból készült termékekről van szó.
Mint sokan mások, jómagam is nagyon érzékeny bőrű vagyok, korábban a takarítás mindig kipirosodott, fájó, száraz kezekkel végződött. Ez teljesen megszűnt, mióta bio tisztítószereket és gőztisztítót használok, ami kizárólag a gőz erejével tisztít és fertőtlenít.

- Kiknek szól főként a szolgáltatásod és milyen területeket fed le? Kik kereshetnek?


Az üzletem Újpesten található, de egész Budapesten, és Pest megyében is vállalunk helyszíni tisztítási szolgáltatást. Takarítógép kölcsönzésre személyesen az üzletünkben, vagy kiszállítással 10 km-es körzetben van lehetőség. Vásárlóim 90%-a hölgy, közülük is a legnagyobb részt a kisgyermekes anyukák teszik ki. Valószínűleg azért, mert náluk keletkeznek rendszeresen kisebb-nagyobb foltok :)
Viccet félretéve, úgy gondolom azért választanak minket szívesen a kisgyermekes szülők, mert a Regina Cleaningnél kizárólag kisgyermekes anyukák dolgozunk. Pontosan tudjuk, mivel jár, ha kisgyerek van a családban, mi is rendszeresen találkozunk otthonunkban azokkal a problémákkal, amikkel a Vásárlóink, ezért tudunk minden foltra megoldást ajánlani. Őszintén megmondjuk azt is, ha nem ajánljuk egy-egy bútordarab tisztítását, vagy azt, ha nem várható 100%-os eredmény. Célunk, hogy az Ügyfélnek sikerélménye legyen, ha maga végzi el a tisztítást, és elégedett legyen, ha mi takarítunk nála.

- Melyek azok a felületek, területek, melyeket az ember leggyakrabban kihagy a nagytakarításból?


Sajnos azt tapasztaljuk, hogy a kárpitozott bútorok tisztítását a legtöbb ember elhanyagolja. A szőnyegeket még csak-csak kitisztít(tat)ják időnként, de a kanapék, fotelek, ágymatracok tisztítására nagyon ritkán kerül sor. Általában már csak akkor, amikor szemmel látható makacs foltok vannak a felületen, pedig ha belegondolunk, időnk legnagyobb részét a kanapénkon és az ágyunkban töltjük. Sokan nem is tudják, hogy mennyi apró, szemmel nem látható élősködő telepedhet meg ezeken a felületeken, gondoljunk csak pl. a poratkára, amit hagyományos porszívózással nem tudunk teljesen eltüntetni, pedig számos egészségi problámát okozhatnak, úgy mint pl. az allergiás, felső légúti tünetek. Ajánlott évente 1-2 alkalommal egy alapos kárpittisztítást végezni. Visszatérő vásárlóink rendre meglepődnek, milyen szürke/barna víz távozik a bútorokból, szőnyegekből pár hónappal azelőtti takarítás után.

20211212_231340.jpg

- Melyik a leggyakrabban kért szolgáltatásod?


Erre a kérdésre nem tudok egyértelműen válaszolni, hónapról hónapra változik az arány. Karácsony előtt pl. tele voltunk helyszíni kárpittisztítós munkákkal, míg januárban a babakocsi tisztítás volt a favorit. Ősszel viszont a legtöbb megrendelés a takarítógép kölcsönzésre érkezett. Gyakran előfordul az is, hogy valaki először kanapétisztítást vesz igénybe, a későbbiekben viszont már maga végzi el a fenntartó tisztítást egy kölcsönzött géppel. Ugyanez elő szokott fordulni fordított változatban is :)

- Mik az előnyei annak, ha valaki tisztító céget alkalmaz? 


Mielőtt valaki igénybe veszi egy takarító cég szolgáltatását, érdemes végiggondolni az alábbiakat:
- mennyi időbe telne neki egyedül elvégezni a munkát?
- tudna-e hasznosabb tevékenységet végezni a takarítás helyett? (pl. dolgozni, gyermekével lenni, stb.)
- mennyit tud rászánni a takarításra?
- mennyit ér meg neki az az érzés, hogy 2 óra leforgása alatt egy teljesen tiszta, makulátlan környezetben találja magát?

Véleményem szerint a teljes körű takarítási munkákat, legyen szó akár általános takarításról, vagy komplett lakás kárpittisztításról, érdemes kiszervezni, mert rengeteg időt spórolunk meg. Egyedül hosszú órákig tarthat az összes szőnyegeket, kanapét, ágymatracokat kitisztítani, egy idő után a kedvünk is elmegy tőle, nem utolsó sorban pedig fizikailag is nagyon megterhelő.
A későbbi, szinten tartó tisztításokat már magunk is könnyebben elvégezhetjük.


- Mi a legnehezebb és mi a leghálásabb feladat ebben a munkában?


A korábbi, bankos, irodai munkámmal ellentétben itt folyamatosan mozgásban vagyok, amit nagyon élvezek. Számomra nagyon fontos, hogy nap, mint nap személyesen találkozhatok az Ügyfeleimmel, és folyamatos visszajelzést kapok a munkámról. Rendkívül jó érzés látni, ha elégedett mosollyal az arcukon térnek vissza egy gépkölcsönzés után, vagy azt, hogy milyen örömet tudunk okozni egy-egy tisztára varázsolt bútordarabbal, vagy éppen babakocsival.
A legnehezebb része az, hogy vállalkozóként az ember sosem tudja kikapcsolni az agyát teljesen. Hétvégén is készenlétben kell állni, ha netán csörögne a céges telefon, mivel előfordulhat, hogy kérdés merül fel, vagy probléma adódik az egyik géppel. Sokszor napközben az időm nagy részét az ügyes-bajos dolgok intézése teszi ki, és nem marad időm a vállalkozásfejlesztésre, amit így a késő esti, vagy az éjszakai órákban igyekszem pótolni. Nagyon nehéz különválasztani a munkát és a magánéletet, sokszor azon veszem észre magam, hogy egy családi eseményen, vagy kiránduláson is céges ügyeket intézek, erre most már próbálok jobban odafigyelni. Néhány hónapja az üzlet nyitvatartását is úgy alakítottam át, hogy 15 óra után már csak a családomra koncentrálhassak.

20210907_215319.jpg

- Mik a jövőbeli tervek? Bővítés? Új területek meghódítása?


Jelenleg a lakosság a fő ügyfélkörünk, de 2022-től kiemelt figyelmet fordítunk a céges ügyfelekre. Irodai padlószőnyeg, és kárpittisztítási munkák is szerepelni fognak a profilunkban.
2-3 éves terv egy budai üzlet nyitása, mivel a jelenleg ügyfélkörünk 90%-ban Újpestről, és a szomszédos kerületekből kerül ki. Azt tapasztalom, hogy 10-15 percnél többet nem szeretnek autózni az emberek egy takarítógépért, a távolabbi kiszállítás pedig ebben a felállásban nekünk sem gazdaságos.
Az 5 éves tervben szerepel a vidéki terjeszkedés, jelenleg pilot jelleggel Szombathelyen már üzemel a szolgáltatásunk.

Instagram: reginacleaningbudapest
Tiktok: reginacleaningbudapest

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#cikk #interjú #tisztaság #tisztítás #ReginaCelaning #clean #cleaning #bemutatkozás 

Szólj hozzá

Interjú