2020. júl 24.

Hófehér fogak otthon?

írta: Mayerné Répási Adrienn
Hófehér fogak otthon?

beautiful-1867431_640.jpg

Az ember mindig ámulattal nézi a hófehér, tökéletes fogsorú hírességeket és persze belül egy kicsit irigykedik. Itthon akárhogy és akármivel is sikálja a fogait, azok nem lesznek makulátlan tisztaságúak, tökéletesen hófehérek és csillogók. Pedig a mosoly az egyik leghatékonyabb fegyverünk a mindennapokban, érdemes gyakran villantani. Orvosi beavatkozással, fogorvosi kezeléssel elérhető, ám sokszor kellemetlen, fájdalmas és nem épp olcsó mulatság a tökéletes fogfehérítés. Ám most már otthonról is megoldható a fogak fehérítése, megfizethető áron.

116215396_1414529208758192_5787509134091252238_n.jpg

A fogak fehérségét rengeteg minden befolyásolja és egyénenként eltérő. Egy tökéletes fogsor nem biztos, hogy fehér. És az, hogy hófehérek a fogaink, még nem biztosíték arra, hogy egészséges is. A fog természetes színe nem a fehér, hanem világos csontszínű, enyhén sárgás-szürkés árnyalatú tulajdonképpen. Ha betegek vagyunk, akkor is elszíneződnek olykor. Fogkő, foglepedék sárgítja ismét csak a fogaink. Szürkés elszíneződésűek lesznek azok a fogak, amelyekből kipusztult az ideg. Bármilyen fogbetegség, sérülés tovább ronthat a színükön. Ha kávézunk, teázunk, borozunk, akkor a fehér szín bizony sötétebb lesz. Némelyik fogkrém világosít, fehérít valamennyire, de sokszor nem elég hosszútávú megoldásként. A lényeg egyébként az, hogy egészséges legyen a fogsorunk, amihez állandó szájhigiénia kell és fogorvosi látogatás, egészséges fogak. Na de ha nem elégszünk meg ennyivel, akkor jön a fogfehérítés. 

Bevallom, imádnám, ha hófehér fogaim lennének. Rendszeres fogorvoshoz járó vagyok, odafigyelek a fogaim épségére és kipróbáltam már vagy nyolcféle fogkrémet, ami kifejezetten fogfehérítős. Ám ezek, amíg használom őket, érnek valamit, utána nem. Az első kávé semmissé teszi a hatásukat. Kifejezetten sárgás a fogaim alapszíne egészségesen is. Jó, ebben közrejátszik az is, hogy nagy tea és kávérajongó, fogyasztó vagyok. Így nagyon megörültem, hogy nem kell orvosi fogfehérítésre mennem, hanem az otthonomban próbálhatok ki egy készeletet a Whiteness.hu oldala jóvoltából. Ezúton is köszönöm.

104535092_836923880049599_4808312711425237374_n.jpg

Egy nagyon kis cuki táska érkezett egy komplett eszköztárral, leírással, fogszín sablonnal. Első blikkre elég ijesztő a fecskendő és a sok cucc miatt. Egy darabig pakolgattam is ide-oda, mielött belevágtam volna a lecsóba. De csak erőt gyűjtöttem és jelentem eddig két alkalommal használtam. nem is macerás. Könnyen használható. A fogsínt melegvízzel a saját fogaidra idomítod, megmosod a fogad, majd a kapott minisprével ismét megsikálod, a fecskendővel a kellő mennyiséget a fogsínbe nyomod, felteszed és bekapcsolod a mini led lámpát. Gyerekeimnél osztatlan sikert aratott, így jó magasra el kellett utána dugnom előlük a kis lámpást. 

116334657_760351758065565_5551196622650078801_n.jpg

30-40 perc elegendő az előkészületekre és a használatra is. Annyit ki lehet spórolni az időből bőven. Menet közben könyvet olvastam, de a mosógépbe is bepakoltam és ruhákat hajtogattam is. Szóval nem kell a 40 percnek kivonnia a forgalomból minden egyes használatkor. Fogfehérítés közben is lehet tenni-venni.

113347877_937256330088278_3140757051149687751_n.jpg

A leírás érthető, könnyen követhető, világos. Már két használat után látványos a változás. Most már csak azt kéne kibírnom, hogy nem iszom ennyi kávét, teát és szép fehérek is maradnának a fogaim hosszú távon.

Peroxid és allergénmentes, vegán a fogfehérítő. 10-14 alkalomra elegendő, így elég hosszú ideig fehér fogakat eredményez. Átlagosan 6 hónapig tart a fehérség a fogakon. Én összességében elégedett vagyok vele. A kis neszeszer, amiben érkezik, bármilyen táskába betehető, könnyen magunkkal vihető. A leírás elegendő, a magyarázat érthető. A fehérítéshez használatos dolgok minőségiek és pont elegendőek. Szépen és látványosan dolgozik a szer. Minden szerhez leírás van, mik találhatóak benne, így utána lehet nézni minden egyes termékösszetevőnek. 

Köszönöm a próbalehetőséget Whiteness.hu-nak!

Weboldalt ITT tudjátok megnézni.

Instagram oldala ITT található.

Megsúgom nektek, hogyha jól láttam az oldalon most érdemes megrendelni, mert pont akciós!

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#fog #fogfehérítés #szépmosoly #whiteness #otthonifehérítés >szépfogak #teszt #próba #termékteszt #teszteltem #reklám #szponzorálttartalom

115675125_719901085474596_7505055708650462638_n.jpg

 

Szólj hozzá

Teszteltük Csajos oldal