2019. nov 19.

Ajándéknak is kiválóak az angol nyelvű könyvek

írta: Mayerné Répási Adrienn
Ajándéknak is kiválóak az angol nyelvű könyvek

Usborne könyvet minden csemetének!

73524573_2649132615146736_3442072071885029376_n.jpg

Számtalan alkalommal szembe jött velem az Usborne kiadó könyvajánlója, de nem volt lehetőségem közelebbről is megvizsgálni a könyveit, így nem foglalkoztatott annyira. Egészen addig, míg ajándékot nem kezdtem el keresni karácsonyra a minap csemetéimnek. Azt tudtam, hogy könyvet mindenképp szeretnék csempészni a fa alá. Na de milyet? Hála az égnek rengeteg van itthon és aktív könyvtárba járók is vagyunk. Annyit tudtam csak, hogy valami különlegesre, kiemelkedőre, másra vágyom. Valami olyasmi kell, ami tényleg szép, igényes kivitelezésű és nem kapható akárhol. Így tévedtem végül a Kidsbooksheaven oldalra, ahol ismét Usborne könyvekkel találtam szembe magam.

Nosza, akkor rendeljünk, ha már ismét ráleltem! Végül a fenti képen található példányokra esett a választásom a lányoknak. Daniella nem tanult sosem angolul, de kifejezte azon vágyát, hogy szeretne minél hamarabb, még a sulis órák előtt megismerkedni ezzel a nyelvvel. Neki az Első száz szavam könyvet választottam.

75204598_2649129608480370_3379905332263256064_n.jpg

Viki az alapszókinccsel már rendelkezik egy nagyon klassz angol tanfolyam a Kids Club jóvoltából tavalyról, ezért neki csak felelevenítő, játékos feladatozós füzetre gondoltam, így az iskolás korszak felé közeledvén. Neki ez a kötet érkezett végül. Egy klassz kis matricázós, olvasmányos könyv.

 75521797_2649130131813651_2198491001729843200_n.jpg

Mindkettőt nagyon eltaláltam, úgy gondolom. Biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog nekik és jól fognak szórakozni a fa alatt. A "könyvecskék" megérkezésekor én is alapos meglepetésben részesültem. Ahhoz vagyok szokva, hogy vékonyka, kis alakú, alig színes munkafüzetek érkeznek, amik gyorsan átlapozhatók, engem különösképpen nem kötnek le, Ehhez képest pedig két nagy, gyönyörűen megszerkesztett, tetőtől talpig színes kivitelezésű füzet jött, ami engem is elvarázsolt. Nagyon jó minőségű, vastag papírból van, szépen megszerkesztve, nagyon aranyos kis illusztrációkkal, látványosan. Legszívesebben az összes oldalt lefotóznám nektek, hogy lássátok, amit én. Bár hiába, a fotók nem adják vissza, élőben mennyire izgalmasak.

75226434_2649120148481316_562749262484471808_n.jpg

A rajzok elbűvölőek, interaktívak. A gyerekek imádni fogják. A kis szereplők szőkék, barnák, feketék, szemüvegesek, alacsonyabbak, magasabbak, más bőrszínűek, így könnyű bárkinek azonosulni velük. Olyan élethelyzeteket, alap dolgokat mutat meg mindkét könyv, ami a kicsiket érdekli. Nem sablonosak, az biztos.

A szavakat könnyű kiolvasni, megjegyezni. Jól ki vannak emelve, hogy a rajzok ne vegyék azért teljesen el a fókuszt. A többi szöveg is jól olvasható, nagyszerű betűtípussal, mérettel rendelkezik. Olyan igazi kézbe való könyvek, amiket jó nézegetni, szülőnek és gyereknek is egyaránt.

Egyet tudnék felhozni csak ellenük. Rövidek. Még olvastam volna vagy 100 oldalig.

Szerintem magasan kiemelkednek a hasonló könyvek táborából minőségükkel. Az áruk sem vészes. Összességében elégedett vagyok és jó szívvel ajánlom másoknak is. Ideális a karácsonyfa alá, de közös időtöltésnek, nyelvtanulás céljából is érdemes rendelni.

Hogy hol tehetitek meg? Ezen a linken nézzetek szét, válasszátok ki, mit szeretnétek, majd ezen az oldalon adjátok le a rendelésetek Kidsbooksheaven.

 

Köszönöm szépen a könyveket Kidsboksheaven!

#usborne #Usborne #angol #könyv #book #olvasmány #matricázó #angol #nyelvtanulás #tanulás #szórakozás #recenzió #kiadó #szponzorálttartalom #recenzió #ReAd-blog 

ReAd-blog

76693397_418962372387413_8299808821010759680_n.jpg

 

 

Szólj hozzá

Kitekintő Recenzió Olvastuk