2019. jún 21.

Stílusos nők, a városon túl

írta: Mayerné Répási Adrienn
Stílusos nők, a városon túl

Bemutatkozik a Műhely Magazin

 

62650268_2403649366363541_3703605906282381312_n.jpg

László Beátát nemrégiben ismertem meg. Egy olyan anyuka, akinek rengeteg terve, ötlete van, ezerrel pörög, mindenki számára van egy mosolya vagy egy érdeklődő kérdése. Egy új álmát valósítja meg, ez adta az interjúnk apropóját is. Egy olyan dolgot épít, mely nőknek szól és nagyon izgalmasnak hangzik. Így nyilatkozott róla.

"Célunk segíteni a nőknek, hogy megtalálják egyéniségüket, a stílus-szépség-egészség elemeinek egyensúlyba állításával. "

Mesélnél arról, hogy mit találtál ki, kikkel és minek a hatására kel életre az álmod?

2015-ben álmodtunk egy nagyot a húgommal. Akkoriban nyitottam – egyetem után – a kis varróműhelyem, ahol egyedi ruhákat terveztem a helyieknek, valamint saját ruhamárkámat gyártottam, marketingeztem és értékesítettem egy személyben, egyszóval nem volt idő egyéb álmok kergetésére, de eltelt azóta négy év. Tapasztalatokkal, sikerélményekkel, kudarcokkal plusz egy gyerkőccel gazdagabban vágunk neki a tervnek Rékával, a Műhely szerelemprojektnek, melynek első állomása a Műhely Magazin felépítése. Boldog vagyok, mert ebben olyan alkotók csatlakoztak hozzám, akikre büszke vagyok és felnézek. Nők, akik értéket képviselnek, egyediek, különlegesek és céljuk adni, segíteni.

Nézzük is, ki csatlakozott hozzánk:

Beck Laura, szerkesztő, grafoterapeuta

Vallom, hogy külső harmónia nem létezik belső harmónia nélkül! Célom, hogy eszközt adjak a Nőknek magukhoz, hogy megtalálják a belül élő nőies nőt. 8 éve vezetem a praxisomat grafoterpautaként. A grafoterápiát a grafológus és a life coach szakma összeolvadásaként hoztam létre, egyedi metódussal. 3 speciális folyamattal, amiket a műhelymagazin workshopjaira állítottam össze, minden nő közelebb kerül a saját megoldásához.

Kulik Anett, szerkesztő, stílustanácsadó és divatújságíró

Stylistként a külső-belső megújulásra vágyó nőket szeretném közelebb hozni álmaik megvalósításához. Hiszem és vallom, hogy nincs lehetetlen, csak tudni kell felöltözni a ránk váró kihívásokhoz. Szín-és alkatelemzés segítségével megtaláljuk a megrendelő számára legmegfelelőbb ruhadarabokat, ezáltal is biztos alapot adva az önbizalomnak. Egyénileg tervezett és kivitelezett ruhatár, kifejezetten a megrendelőre és sajátos igényeire szabva.

  

Molnár Csilla, szerkesztő, fotográfus és jogász

Pécsi Tudomány Egyetem jogi karán szerzett végzettségem nem elégítette ki azt a vágyamat, hogy alkotni tudjak. Így az egyetemmel párhuzamosan elvégeztem a fotográfus képzést. Ez a szerelem elég régóta szerepet játszik az életemben, kisgyerekként is képzőművészeti iskolába jártam. Nyitott emberként érdekel a pszichológia, emberi fejlődés történet, kapcsolati rendszereink a mai világot mozgató rugóink. Kellemes olvasást kívánok!

Pálfia Petra, szerkesztő, újságíró

8 éve foglalkozom újságírással, beteljesítve ezzel a gyermekkori álmomat. Bajaiként, vidékiként, nem volt egyszerű utam ezt a hivatást választva, de az ide vezető út minden perce aranyat ért. Imádom az embereket, az érdekes karaktereket, színes egyéniségeket. Küldetésemnek érzem, hogy bemutassuk olvasóinknak a sokszínű vidéki életet!

Lévai-László Réka, kép-, és tördelőszerkesztő, grafikus és fotográfus

Atléta pályafutásom végével, alkotói énem kibontakozását éltem meg, a húszas éveim elején. Minden porcikám művészkedni kívánt, így hát engedtem az impulzusnak. Mérhetetlenül sok gyakorlás, kudarcok és sikerélmények után, úgy érzem ebben a világban a helyem. A Műhely Magazin vizuális felelőseként dolgozom azon, hogy komplex vizuális élményt nyújtsunk olvasóinknak.

Sovány Daniella

A Mod'Art International Hungary hallgatója vagyok. Baja és Budapest között ingázom. Nagy öröm számomra, hogy a Műhely gyakornoka lehetek. Már gyermekkorom óta érdekel a szakma és mindenre nyitott vagyok ezzel kapcsolatban. Szeretek kísérletezni és új dolgokat/technikákat kipróbálni, ezért stílusomat a bátorság jellemzi.

És jómagam, László Beáta, főszerkesztő

Divattervező vagyok, vizuális művész. A Beango márka alapítója, a bajai Műhely -női ruhatervező és kivitelező stúdió vezetője, Lénám anyukája. Van bennem egy parányi Marosvásárhely, némi Kolozsvár, egy csekély Budapest és annál egy kicsit több Baja. Amivé összeálltam az nem más, mint optimista, szarkasztikus, ambiciózus entitás, nagy álmokkal és tervekkel.

 62452086_2404305062964638_1974977459082231808_n.jpg

Mi a küldetésetek a Magazinnal? Miről fog szólni és kiknek?

A Műhely Magazin Baja egyetlen női online magazinja. Főszerkesztői több éves tapasztalattal rendelkező szakemberek és újságírók, divat, szépség, egészség, életvezetési tanácsadás, stílusterápia területeken. Célunk segíteni a nőknek, hogy megtalálják egyéniségüket, a stílus-szépség-egészség elemeinek egyensúlyba állításával. Missziónk a vidéki utcai stílus megreformálása, stílusos közösségépítés, és a fenntarthatóság népszerűsítése.  

A célcsoportunk elsősorban az önmaguk teljes megismerésére nyitott, megújulásra vágyó nők. Hozzájuk szól a magazin. Olvasótáborunk a 23-65 éves női korosztály, többnyire magas iskolai végzettséggel rendelkező, kreatív gondolkodásmódúak, akik túl vannak valamilyen változáson és eldöntötték, hogy továbblépnek.

65237605_706187566483910_3386282473934553088_n.jpg

Különböző rovatokkal fogtok jelentkezni, mesélnél róla?

Természetesen. Ezekkel találkozhattok nálunk.

Önismerettel és önkifejezéssel kapcsolatos tippek és tanácsok.

Sztorik olyan nőkről, akik készek változtatni életükön, ha az arányok elbillennek. Olyanokról, akik saját hitrendszerük ledöntésével szeretnék kihozni magukból a legjobbat és, akik hisznek abban, hogy a külső és belső megújulás, nem független egymástól. 

 

DIVAT

A stílusterápia eszközeit felhasználva segítjük a nőket a saját adottságaikhoz öltözni. Olyan bejegyzések olvashatóak itt, melyek a személyiség, arc és testalkat illetve színtípus elemeinek kirakóját segítenek összerakni, hogy egy könnyed, kiegyensúlyozott és önazonos képet kapjon az olvasó. Továbbá írunk aktuális divat trendekről, iparági változásokról és irányzatokról, valamint a helyiekre koncentrálódva, vidéki egyedi karakterekről. 

 

KULTÚR

Olvasóink itt követhetik a helyi stílus és kultúr eseményeket, kiállításokat melyeken érdemes részt venni. Ezekről képanyag és beszámoló is születik.

 

GASZTRO

A minőségi élethez szükséges hozzávalókat étkezési tanácsadóval taglaljuk. Receptek és életmódváltással kapcsolatos bejegyzések segítenek majd az olvasókon. 

 

KIEGÉSZÍTŐ TARTALMAK

Női motiváló programsorozat, workshopok és teadélutánok

Kibeszélő youtube csatorna

Ingyen letölthető segédanyagok

 A Műhely projekt további állomásai szorosan kapcsolódnak egymáshoz, de erről részletesebb beszámolóval hamarosan jövünk, még titok!

64707812_477944922964037_106681399880187904_n.jpg

 Hol tudnak titeket elérni, megnézni?

Műhely Magazin

STÍLUSOS NŐK, A FŐVÁROSON TÚL

6500 Baja, Zombor utca 1/3

bea@amuhelymagazin.hu

+3620 25 75 085

 64943591_522775021799659_5122309960079769600_n.jpg

Szólj hozzá