2019. máj 29.

Beauty Inthebox, a megfizethető elegancia és minőség

írta: Mayerné Répási Adrienn
Beauty Inthebox, a megfizethető elegancia és minőség

61428601_2679576228722758_6990311466129686528_n.jpg

Mai interjúalanyom Tóvizi Tímea, a Beauty Inthebox weboldal tulajdonosa, megálmodója. Tímea úgy érzi, megtalálta a helyét, pont azon a ponton tart, ahol lennie kell. Na de nem volt ez mindig így. Szövevényes utat tett meg ideáig. Mesél munkájáról, kesze-kusza útjáról, önmagáról.

Mesélnél magadról? Mit tudhatnak az olvasók rólad? Hol és kivel élsz? Mit tanultál, dolgoztál és jelenleg mivel foglalkozol?

A nevem Tóvizi Tímea. Szívesen mesélnék egy kicsit magamról. Pomázon élek a családommal egy különleges kialakítású házban, melyből csodás kilátásunk nyílik a Kőhegyre és Szentendrére is. A családom férfi tagjai imádják, bár nem túl praktikus elrendezésű, hisz folyton helyhiánnyal küszködünk, ám mindenkinek meg van a kis zuga, ahova el tud vonulni, ha úgy tartja kedve. A nagy fiam és a középső fiam (igen, 3 fiam van) már felnőttek. Az egyik az egyetemet, a másik a gimnáziumot végzi hamarosan. Mindketten a kevésbé jól sikerült első házasságom gyümölcsei, ha másért nem, értük mindenképp megérte végigbotladozni rajta. Elkövettem a saját hibáimat és tanultam belőlük, mielőtt belevetettem magam sokévnyi szünet után a második házasságomba. Nem mondom, hogy most gondtalanok vagyunk, de jóval harmonikusabb az életem, mint azelőtt bármikor. Persze ehhez meg kellett járnom a pokol legmélyebb bugyrait, ki kellett kecmeregnem belőle és saját erőmből fel kellett állnom, hogy értékelni tudjam az élet nekem szánt örömeit. Ami a legnagyobb szívfájdalmam volt, hogy nem jött össze a 3. baba. Sokan mondják, hogy azért, mert görcsösen szerettem volna, folyton azon járt az agyam. Teltek az évek és a sikertelenség miatt már kezdtem elengedni. A korom miatt is, meg aztán az idő haladtával talán egyre kevesebb esély volt rá, hogy összejön. Miután betöltöttem a 40-et lemondtam róla, próbáltam elfogadni a helyzetemet és örülni a két szép nagy fiamnak. És mint olyan, a megnyugvás és a görcsmentesség meghozta az eredményét. Ahogy nem agyaltam rajta megfogant a pici fiunk, életünk derekának legnagyobb kincse.

A férjem és én is izgatottan vártuk pici fiunk érkezését. Nehezen viseltem a terhességet, álladóan bucira dagadt a bokám, és ha bármi megerőltetőt csináltam jelzett a szervezetem, hogy állj! A két nagynál sokkal könnyebb volt, hisz ott még fiatal voltam, de 40 felett, már komoly kihívással álltam szembe. Igazából a sport hiányzott. Ha egy kicsit fittebb lettem volna, valószínűleg jobban viseltem volna a várandósságot. De ilyesmire nem nagyon jutott időm.

61764462_423518881779078_3743069435892596736_n.jpg

Mivel közgazdászként végeztem a BGF-en, több, mint 20 évig a könyvelés rejtelmeibe vetettem bele magam. A havi kimutatásokon, beszámolókon kívül elég monoton tevékenységet végeztem és bevallom őszintén már csak a kollégák és a főnököm miatt csináltam. Amibe belekezdtem, mindig lelkiismeretesen elvégeztem, így gyakran túlóráztam. Akkor éreztem jól magam ugyanis, ha a munkám időben elkészült. Sajnos az erőltetett munka rengeteg stresszel járt, de azért igyekeztem mindenféle technikával oldani a bennem felgyűlt feszültséget, hogy ne őröljön fel teljesen. Abban viszont biztos voltam, hogy ha a baba megszületik, akkor ezt az életet nem szeretném tovább folytatni, amit előtte éltem. A babára szeretnék koncentrálni és a lehető legtöbb időt vele tölteni. Ehhez pedig az kell, hogy ne napi 10 órában dolgozzak, mikor a baba betölti a 2 éves kort és vissza kell mennem dolgozni. Szeretném látni felnőni, szeretném élvezni a gyermeknevelés örömeit, így azon kaptam magam, hogy alternatív munkalehetőségeket keresgélek, amit majd végezhetek. Olyat, amit szeretek csinálni, nem kötött munkaidős, de azért meg is éljek belőle. Fontos szempont volt a jövedelmezőség, hisz mégis csak ott a két nagyobb fiam is, akiket el kell tartanom, amíg ki nem röpülnek, meg hát az egyetem sem egy olcsó mulatság.

A terhességem alatt könyvírásba kezdtem. Már 6 hónaposan pihenésre ítéltek és a könyvírás nem egy fizikailag megterhelő munka, gondoltam hátha bejön. Tavitimboo néven két romantikus e-könyvet jelentettem meg saját erőből. A könyvek eléggé pikánsra sikeredtek, biztos meg volt az oka a miértnek, de ezt most nem fejtegetném. Arra viszont hamar rájöttem, hogy nyomtatott könyv formájában nem tudom kiadni a műveimet, hisz pont annyit kerestem volna vele, mint amennyiért a nyomda elkészítette volna, az ügylet nulla haszonnal kecsegtetett, ezért nyomtatásban nem is jelentek meg a könyveim. Az e-könyvek viszont sajnos nem nagyon fogynak Magyarországon, ezért újabb munkalehetőség után kezdtem keresgélni.

4953992_5.jpg

Volt rá fél évem, hogy végiggondoljam, hogy mit csinálnék igazán szívesen. Jó az analitikus képességem és bírom a számítógépes munkát, valamint van szemem a divathoz is, így amikor több sikertelen kismama ruha keresgélés után szembe jött velem annak a nagykereskedésnek a reklámja, amelynek termékeit jelenleg árulom, megcsillant a szikra, hogy nyitok egy webáruházat, így született meg a www.beautyinthebox.hu. Kalandos utat tettem meg ez idáig, melyet egy elég hosszú útkeresés és sok hullámvölgy tarkított, de úgy érzem, mára már abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy végre a helyemen vagyok.

61909909_2264114440308592_781079612829466624_n.jpg

Tóvizi Kinga a grafikus, aki ezt a képet és könyvem borítóját is készítette

- Mi jellemzi a webáruházad termékeit? Kiknek ajánlod? Mi a fontos számodra, mikor beválogatod az egyes termékeket? Milyen szempontok alapján kerülnek be?

Elég sok időt töltöttem a válogatással, amibe a családom is besegített. A férjem nagylányával együtt kipróbáltunk pár márkát, mielőtt beválogattuk a szóba jöhető termékek körébe. Végül több száz márka közül közel 50-et választottunk ki, ezek közül a legnagyobb részt a női ruha márkák teszik ki, ezen kívül pár fehérnemű márka, táska márka és egy cipő márka került kiválasztásra, de van pár férfi alsónemű márka is, ha esetleg valaki a párjának szeretne kedveskedni.

A célközönségem leginkább a 15-45 éves korosztály, legalábbis többnyire ők keresik a termékeimet a Google statisztikák szerint. Persze volt már 70 éves vásárlóm is, de ő inkább az alakformáló fehérneműinket kereste, melyre a kedvenc ruháját felvéve csinosabbnak mutatkozhatott. Szóval bárkinek ajánlom jó szívvel, legyen bármilyen idős is.

Elsődleges kiválasztási szempont a minőség volt, és csak utána az ár. Ez a webáruház nem a farmeros pólós, persze van pár top, póló és trikó is, de nem az a fő termékkör. Inkább alkalmi ruhákból, koktél ruhákból és hétköznapi ruhákból válogattunk össze sokfélét, figyelve a leginkább népszerű öltözködési stílusokra is, melyek a klasszikus, a sportosan elegáns, a romantikus és a drámai stílus.

custom900x1200_842659.jpgA ruha megvásárolható erre a linkre kattintva.

A ruhák többségét eszerint be is kategorizáltuk, hogy megkönnyítsük a vásárlóiknak a választást. Ezen kívül rengeteg blúzt, blézert, elegáns, maxi és mini szoknyát, szűkebb és bővebb divatos nadrágot válogattunk a kínálatba.

Ami még fontos, mindezek mellett a kismamáknak is szolgálunk alternatívákkal, olyan kismama ruhákkal, melyeket a szülés után is tudnak használni, a ruhán lévő szoptatást elősegítő rejtett nyílásoknak köszönhetően.

 

Fehérnemű választékunkban igyekeztünk minden igénynek megfelelni, a legkisebb kosármérettől a legnagyobbig mindenféle méretben található az áruházban, a luxus fehérneműtől a hagyományos viseletig, sőt itt is figyeltünk a kismamák igényeire, és nem csak a szoptatós melltartók esetében, hanem a számukra kialakított speciális hálóingekben is.

Az erotika kedvelőire is gondoltunk, számukra széles választékban találhatóak korzsázsok, szexi szettek, erotikus kosztümök és kiegészítők, mint többek közt a maszk, a harisnyakötő és a testharisnya.

Az idényre való tekintettel óriási fürdőruha kínálattal állunk a vevőink szolgálatában, itt az olasz Marko márkát választottuk ki.

custom900x1200_835076.jpg

Ezen a linken elérhető.

A fürdőruhák egyszerűen fantasztikus színekben pompáznak, hatalmas választékban elérhetőek és nem utolsó sorban, kiváló a minőségük is. Egyrészes fürdőruhák, úszódresszek, kétrészes fürdőruhák és a titokzatosság kedvéért strandruhák, strand overálok, strand szoknyák és a divatos pareo is megtalálható a kínálatunkban.

58460908_462198297859374_7365961765537972224_n.jpg

A táskák között leginkább olasz bőr táskák kerültek a kínálatba, de vannak levéltáskák, estélyi táskák, hátizsákok, nagyobb bőrönd táskák és postás táskák is a hagyományos táskákon kívül. Mind kiváló olasz márka.

custom900x1200_291341.jpg

Itt megtekinthető.

A cipőket az Inello nagykereskedés válogatott kínálatából választjuk ki. Talán a cipőkkel van a legtöbb munka, viszik, mint a cukrot, mivel nagyon jó az ár-érték aránya, valamint minden héten újabb trendi darabokkal rukkol elő a nagykereskedés, hogy mi is alig bírjuk követni. A méretek gyorsan fogynak, így aki nem reagál azonnal, ahogy kirakjuk a kínálatot, már csak a maradék méretekből válogathat. Valljuk be néha eléggé bosszantó, amikor megtetszik egy cipő, de már nincs a méretünkben. Azt javaslom, hogy aki nem szeretne lemaradni a legfrissebb, legújabb divat szerinti cipő kínálatról iratkozzon fel a hírlevelünkre. Feliratkozóinkat ugyanis azonnal tájékoztatjuk a legújabb cipő kínálatunkról, így még garantáltan találnak maguknak a számukra megfelelő méretben is.

58468857_137192874062961_5347476939837160594_n.jpg

- Cipőt nem könnyű látatlanban vásárolni, talán az egyik legnehezebb tétel. Miért jó mégis nálad rendelni?

Sokan azt mondják, félnek cipőt rendelni, mert mi van, ha nem jó a méret. Erre ajánlom a mérettáblát, amit minden cipő termék leírásában megtalálnak, rendeléskor érdemes lemérni a talpuk hosszát és aszerint választani ki a méretet. Ha pedig mégsem sikerült megfelelő méretet rendelni, csak egyszerűen vissza kell küldeni a cipőt részünkre 14 napon belül és lehetőség van másik méretet választani. Vagy ha mégsem szeretne másikat választani, akkor a teljes vásárlással kapcsolatos költséget megtérítjük, azaz a cipő árát és a szállítási díjat is. Egyedül a visszaküldés szállítási költsége terheli a vevőt.

Ami még fontos, hogy az egész Európai unió területére szállítunk, sávos árképzéssel, a GLS díjszabása szerint. Magyarországra a szállítás 10.000 Ft felett ingyenes, illetve ha valaki ajándékkártyával vásárol, akkor számára is ingyenes szállítást biztosítunk. Ingyenes még a szállítás, ha valaki Beauty meglepetés csomagot vásárol.

60551400_472890106790193_7769281236404535296_n.jpg

-Mennyi munkád van a webáruházban és miből tevődik össze? Melyik részét élvezed legjobban?

A munkám annyiból áll, hogy feltöltöm a webáruházba a legújabb termékeket, és minden nap aktualizálom az éppen aktuális készletet a nagykereskedés adatai alapján. Ez a sok termék nincs raktáron nálam, ezért is írtam ki minden termékhez, hogy átlagosan 6-9 nap alatt szállítunk. A cipőket hamarabb, egyes ruhákat később, a gyártótól függ igazából, hogy mikor.

Persze van pár termék raktáron, főleg cipők, amik annyira megtetszettek, hogy berendeltem őket, mielőtt elfogy a méret, illetve pár ruha, de azok inkább olyanok, amiket méret hiba miatt visszaküldtek részemre. Ami készleten van még azok a Gaura Pearls gyöngy és bőr ékszereim. A raktáron lévő készletet délig történő rendelés esetén a következő munkanapra kiszállítom.

Amit nagyon élvezek, az az influencerekkel/modellekkel való együttműködés. Az én alakom a szülés után hagy némi kivetni valót maga után, 10 kilótól kell még megszabadulnom, hogy visszanyerjem a versenysúlyom, viszont a fiaim barátnői és a párom nagylánya mind fiatalok és fantasztikusan néznek ki, így velük fotózzuk be az éppen aktuális ruhákat, cipőket, ékszereket.

Reklámozni infuencerekkel szoktam, főképp az Instagramon meg a Facebookon. Megkeresnek a modellek és felajánlják a segítségüket. Majd kiválasztanak egy nekik tetsző ruhát vagy cipőt, én azt megrendelem és elküldöm részükre. Majd ők befotózzák egy bizonyos élethelyzetben a ruhákat, cipőket és elküldik nekem a képeket, valamint posztolnak a termékkel ajánlva az oldalunkat.

Szoktunk nyereményjátékot is csinálni, többnyire ajándék kártyát lehet nyerni nálam, amiből azt választanak a széles kínálatunkból, amit csak akarnak. Érdemes követni minket mindkét felületen, rendszeresen rendkívüli akciókkal jövünk. Ezt az oldalt keressétek: @beautyinthebox.hu

61377171_2128232893892838_46466220383272960_n.jpg

- Mivel foglalkozol, mikor nem dolgozol?

Saját Kft-t alapítottam, melyet a baba mellett vezetek, jelenleg GYED-en. Kizárólag akkor dolgozom, amikor a baba alszik, főképp este/éjszaka, vagy amikor az édesapja, vagy a fiúk játszanak vele.

Szabadidőmben babázom, viszem a háztartást, és önálló életre nevelgetem a két nagyfiút, hogy ha majd elköteleződnek, akkor a párjuk kellemesen csalódjon bennük, milyen háziasak is az én fiaim.

Többnyire sétálgatunk a babával, környékbeli babás csoportokba járunk, játszóterezünk, otthon kertészkedünk, takarítunk, főzőcskézünk, ami egyre nehezebb, ahogy a pici megindul és felfedezi ezt a csodás világot.

Egy klassz csomaggal én is gazdagodtam, amiről hamarosan írok is nektek.

60776476_634623887000975_4130050941359489024_n.jpg

 

Szólj hozzá

Interjú Anyák