2019. máj 15.

Szellemi kihívásnak indult, vállalkozás lett belőle

írta: Mayerné Répási Adrienn
Szellemi kihívásnak indult, vállalkozás lett belőle

 

adult-1807500_640.jpg

 

Ha utazással, szállással, programmal, tanfolyammal, egészséggel kapcsolatos dolgokra vagy kíváncsi egy helyen és nem akarsz órákat keresgélni a neten, akkor feltétlen látogass el egy bizonyos oldalra. Mindenféle dolog megtalálható rajta és még annál is több. Ma erről a csodálatos oldalról lesz szó. Gál Melindával készült az interjúm, fogadjátok sok szeretettel a Minikupon oldal anyukáját. 

- Mit tudhatnak rólad az olvasók. Hol élsz és kikkel? Milyen életutat jártál be eddig?

Martonvásáron élek a férjemmel és két csodálatos kislányunkkal (6 és 3 évesek). Cegléden születtem és éltem sokáig a családommal, itt végeztem az általános és középiskolámat is. Majd Kaposvárra kerültem főiskolára, mely meghatározó volt az életemben. Bár nem lettem sem tanító, sem kommunikációs szakember nagyon sok fontos dolgot tanultam a 4 év alatt. A főiskola elvégzése után Bécsben dolgoztam közel egy évet, egy beteg kislánnyal foglalkoztam, sokat játszottunk, sétáltunk, zongoráztam neki – közben gyakorolhattam a német nyelvet. Miután hazajöttem éveken keresztül dolgoztam a kereskedelem különböző területein, majd kissé más területre eveztem és az egyik kereskedelmi bankban lettem tanácsadó. Nagyon szerettem ezt a munkát, emberekkel foglalkozni, segíteni nekik. A területen is maradtam bár bankot váltottam, ahol több területen is kipróbálhattam magam vállalati ügyfél kapcsolattartóként, majd fiókvezetőként. Időközben férjhez mentem és Pestről kiköltöztünk vidékre, ahol most lakunk. Innen Martonvásárról azonban mikor visszamentem a nagyobbik lányom születése után másfél évvel dolgozni, nagyon harcos volt munka-magánélet egyensúlyának optimalizálása. Ezért végül úgy döntöttem, hogy első a család és elváltak útjaink a bankkal, bármennyire is szerettem ezt a világot.

- Mivel foglalkozol jelenleg? Mesélnél róla, hogy hogyan kerültél kapcsolatba a mostani munkáddal? Honnan jött az ötlet és mi hatására vágtál bele?

Ugyanakkor nagyon nehezen tudtam csak itthon „ülni és babázni”. Imádom a lányaim és szeretek velük foglalkozni, de kellett a szellemi kihívás, kellettek a feladatok. Ezért keresgéltem sokáig itthoni munkákat. Több mindent kipróbáltam, majd egy kuponos oldalnál kezdtem dolgozni és dolgoztunk sokáig együtt. A közös munka során nagyon sokat tanultam a kollégáktól. Ebben az időben a fejemben megszületett néhány új ötlet, melyre azt gondoltam, hogy saját vállalkozásként is megvalósíthatnám. Ez lett a Minikupon.hu.

 

 - Bemutatnád? Kiknek ajánlod, mit találnak ott az érdeklődők?

Minikupon egy weboldal, melyen számos 0-18 éves korú gyerekeknek készült kiváló minőségű terméket, szolgáltatást találnak a kedves vásárlók igazán kedvező áron. Célunk, hogy olyan partnerekkel dolgozzunk együtt, akiknek velünk együtt igazán fontosak a gyerekek és csak kiváló minőséget adnak ki a kezük közül.

-Mi a hitvallásod a munkáddal kapcsolatban?

Ezen a világon a legnagyobb kincs a gyermek. Minden vagyonnál, hatalomnál többet ér! – hangzik el A Keresztapa című klasszikusban.

Mélyen egyetértek a fenti idézettel. Két gyönyörű kislány édesanyjaként számomra kiemelten fontos, hogy minőségi termékeket és időtöltést nyújtsak a gyermekeimnek. Ezen termékek, szolgáltatások sok esetben nehezen találhatók meg, felkutatásuk igen időigényes folyamat.
Szeretném, ha a jövőben a kereslet és a kínálat könnyebben találna egymásra, ezért kis csapatommal létrehoztuk és útjára indítottuk a www.minikupon.hu weboldalt.
Nem egy átlagos kuponos oldal vagyunk! Számunkra a legfontosabbak a gyerekek! 

60282952_181752229402353_5137712211019431936_n.jpg

családbarát szállások

 

- Mi okozott, okoz nehézséget a munkád során?

Kezdő vállalkozóként a cég bemutatása, megismertetése a nagyközönséggel állít feladat elé napról napra. Ezen dolgozom a legtöbbet. Emellett folyamatosan keresem az új partnereket, mert azt gondolom a jó minőségű termékek, szolgáltatások hosszú távon megteremtik az érdeklődőket. Csak a legkiválóbb partnerekkel közösen tudunk olyan élményeket, termékeket adni a gyerekeknek, amelyekre közösen lehetünk büszkék.

60156955_428602994617541_1417514721518551040_n.jpg

babamasszázs tanfolyam

 - Miért szeretsz pont ezzel foglalkozni? Milyen pozitív hatása van az
életedre? Mit tanított neked?

Amellett, hogy a feladatok legnagyobb részét itthonról tudom csinálni, így a gyermekeim mellett lehetek, imádom, hogy megismerek sok-sok kiváló céget, partnert és velük remek termékeket, szolgáltatásokat, melyeket mi is sorra kipróbálunk a lányaimmal. A Minikupon megtanított priorizálni és arra is, hogy nem kell és nem is lehet mindent egy nap alatt megoldani.

 - Hogyan befolyásolja a családi életed, a mindennapokat a Minikupon.hu?

Mint írtam nagyon élvezem, hogy itthonról dolgozhatok, mert ha kell, tudok főzni vagy ezt azt elintézni napközben; ha úgy alakul, hogy betegek a lányok sem kell azon aggódnom, hogy vajon mit szólnak a munkahelyemen.

60441274_2233987516637209_6443059502211137536_n.jpgszülinap animátorral


- Milyen célkitűzéseid vannak a jövőre nézve?

Szeretném a Minikupont megismertetni a magyar családokkal és nagy örömömre szolgálna, ha a partnereinkkel még nagyon hosszú ideig együtt tudnánk működni. Emellett már több különböző tematikájú oldal terve alakul a fejemben, meglátjuk, hogy a piac melyikre lesz vevő.


- Mit csinálsz, mikor nem dolgozol? 

Többnyire természetesen a lányaimmal foglalkozom. De persze a vidéki ház elég nagy kerttel mindig ad munkát. Most hogy itt a jó idő egyre több időt töltünk a szabadban.

60355042_322199861805986_1596302154077831168_n.jpg

kreatív foglalkozások

Minikupon.hu tehát egy oldalon csoportosuló többféle szolgáltatás, termékek gyűjtőhelye, minőségi, ám széles körű, izgalmasan színes palettával, különböző árfekvésben. Érdemes végigböngészni az oldalt.

Az utazás/szállás fül alatt különböző egy vagy több napos kirándulások, nyaralások, programok kaptak helyet és akciós utak külföldön és kis hazánkban.

Programok/szórakozás menüpont alatt élményeket lehet gyűjteni. Buborékfocitól a séta repülésig, 

A tanfolyamnál különböző oktatások közül szemezgethettek. Baba és kismamamasszázstól kezdve a kreatív kézműves dolgokig minden megtalálható a választékban.

Az egészség fül alatt értelemszerűen különböző kellékek, termékek találhatóak az egészség védelmében.

A termékek és hasznos menüpont alatt szintén különböző termékek találhatóak, amik jópofák, hasznosak a mindennapi életben. Mesekönyvtől a bögréig, a finom meleg plédig, sok dolog megtalálható.

#szponzorálttartalom

60026038_322631921762217_5423437508841046016_n.jpg

 

 

 

Szólj hozzá

Interjú Anyák