2019. már 09.

Anyák, akik mertek nagyot álmodni

írta: Mayerné Répási Adrienn
Anyák, akik mertek nagyot álmodni

Helga és a CreaMomBag

49949848_1709130252520074_7853859811161538560_n.jpg

Helga egy csupaszív anyuka, aki ötletéből nagyszerű vállalkozást kezdett el építeni. Szeretem az ilyen belevaló anyukákat, akik mernek nagyot álmodni és meg is valósítják azt! Őt kérdezem egy interjú keretein belül.

- Mesélnél magadról, családodról az olvasóknak?

Helgának hívnak. Vidékről kerültem fel Budapestre, itt dolgozom irodavezetőként egy ügyvédi irodában. Jelenleg a második kisfiúnkkal vagyok gyesen. A fiúk 3 és 5 évesek. Pont a napokban vágtunk bele egy családi ház vásárlásába, ami nagy kihívás lesz számunkra. Átalakítás, építkezés. De a fiúknak nagy szükségük van a kertre, nagy a mozgásigényük.

img_20190302_134505_resized_20190312_023906518.jpg

 - Egy nagyszerű ötleted nyomán most kezd kibontakozni a vállalkozásod. Honnan az ötlet? Mivel fogsz foglalkozni?

Az ötlet úgy indult, hogy a második fiam is megszületett és a rendelt táska nem bírta a strapát. Addig volt szép, amíg megvettem. Praktikusnak sem volt mondható. Mint minden nő, úgy én is, mindig "sírtam" a férjemnek, hogy nincs normális táskám, amibe minden beleférne és jól is néz ki. Két éve nyáron a kocsiban ülve és a strand felé (megállva a parkolóban a kicsi szoptatás és pelenkázás közben) feltette a nagy kérdést a férjem, hogy ha már ennyit sírok, hogy nincs olyan táska, ami megfelelne, miért nem tervezek egyet? Két gyerek mellett alsó hangon 8 órában segítség nélkül vélhetően nem tudok visszamenni, dolgozni. Ezzel elindult a lavina és belevágtam, létrejött a CreaMomBag. A táska mellett folyamatosan vannak még ötleteim, nem csak táskák fognak készülni a CreaMomBag égisze alatt.

52598040_297441204277492_1963511305151184896_n.jpg

 - Ha már Creamombag. Mesélnél róla?           

 Rohansz a síró, éhes vagy álmos gyerekkel haza, turkálsz a táskádban a lakáskulcsért fél kézzel, ami persze valahol legalul van, közben fölborítod az itókás üveget, ami kifolyik… Ugye ismerős képsorok? Mivel az autóban sokat pelenkáztam, így mindenképpen olyan táskát szerettem volna terveztem, hogy tágra nyitható legyen, így az autóülésén kényelmesen bele lehessen nyúlni egy kézzel is. Minden táskával az a bajom, hogy semmit nem találok és csak az aljában turkálok percekig. Ebben segít, hogy átlátható legyen a sok zsebes megoldás. A kulcsot is csak ráakasztom a kulcstartóra, így pillanatok alatt megtalálható, ha a gyerekkel hazaérve rohanni kell a lakásba, mert üvölt az éhségtől, vagy éppen nyakig kakis. A gyerekek mindig esznek, isznak, kell a táskába valami nasi, itóka, útravalóul. A két kulacstartó is segít, hogy ne boruljanak össze-visssza, könnyen kéznél legyenek, gondolva nem csak az egy gyerekesekre. Időnként a sötétségben elfelejtem rendesen lezárni mégis az üveget, akkor sem borult ki, igaz a vízlepergető anyag miatt nem is ázik el, ha megtörténik a baleset. Nem beszélve a süti-keksz maradványokból, amik itt-ott nyomot hagynak, de mivel letörölhető vizes szappanos vízzel, így tisztán tartható könnyedén.

Sokat járt az agyam, hogy milyen anyagot használjak kívülről, ami minden helyzetben (játszótértől az esküvőig, vagyis bárhol) megállja a helyét, strapabíró, időtálló és gyönyörű is egyszerre. Majd eljutottam egy bőrös boltba, és ahogy megcsapott a bőr illata, majd megtapintottam ezt a kellemes anyagot, akkor rájöttem, hogy ez az, amit kerestem. Ez a CreaMomBag!

52706470_1752987951467637_5536994494232133632_n.jpg

 - Milyen a számodra egy jó táska?

Minden helyzetben helyt áll (két gyerek mellett nem lehet minden szetthez különböző táska).  Nem lesz koszos még a játszótéren sem. Ha igen, akkor könnyen tisztítható legyen. Praktikus (utálom a turkálást a táska aljában). Na és nem utolsó sorban, hogy különleges, de nem hivalkodó.

 - De nem csak táskák találhatóak nálad, ha jól tudom?

Készítek bőr karkötőket is. Jelenleg március 15. alkalmából készültek újdonságok. De lesz még anyák napja és nyár is! Vannak ötleteim.

- Mik-e kezdő vállalkozás elindításának a főbb nehézségei számodra? És melyik részét élvezed a legjobban e munkának?

Nagyon nehéz volt felkutatni azokat az alapanyagokat, amelyek megfelelnek. Nem beszélve arról sem, hogy a bőrdíszműves szakemberből elég kevés van, és nincs kapacitásuk. 

A tervezés részét imádom a legjobban, és az anyagok beszerzését. Mindent, mint a gyerekek megfogok, megtapogatok, hogy biztos az a minőség legyen, amit én is elvárnék egy termékről.

53046621_1763725097060589_8056850093103382528_n.jpg

 - Anyukaként mennyire nehéz összeegyeztetni a családot, háztartást és a vállalkozásod?

A vállalkozás még csak néhány hónapja indult, most még lassan haladok. Az alvásidő sokat segít, olyankor tudok dolgozni, vagy hétvégén, amikor pasis délelőtt van, a férjem elviszi a fiúkat valamelyik barkácsáruházba.  Napi szinten a kisebb van otthon velem, de ő nagyon szívesen segít teregetni, főzni, porszívózni, igaz dupla annyi időbe is telik. Mindkét fiú szívesen jön velem bőrt és kiegészítőket vásárolni. Már mindkettőnek varrtam bőrtáskát, mert követelték. A nagy közölte, neki a nagy business táskám kell (kb beleférne), mert abba tudna pakolni. Azt hiszem lesz még dolgom...

Mivel most indultam, most építem a brand-em csak, kicsit nyugisabb még. Remélem, ez hamarosan változik, mire a kicsi oviba fog menni. Felfut a márka, sokan szeretni fogják a táskáim.

 

53226602_1771349342964831_579002002848088064_n.jpg

 - Mit szeretnél elérni? 10 év múlva visszanézve mi az, amivel elégedett lennél?

Azt szeretném elérni, hogy a vevőim szeressék a táskáim. Ismerjék, és tudják, minőséget és praktikumot kapnak a pénzükért. 

51413136_1731533980279701_4020305000709226496_n.jpg

 

img_1010_resized_20190312_023908234.jpg

Szólj hozzá

Interjú Anyák Csajos oldal