2023. dec 27.

2023 legjobb könyvei, amelyeket olvastam

írta: Mayerné Répási Adrienn
2023 legjobb könyvei, amelyeket olvastam

176518740_4059226760803974_4838376469703202087_n.jpg

Igaz van még pár nap az évből és remélhetőleg lesz időm bőven olvasni is, de azért jöjjön egy kis összegzés.

Az idei évben számos olvasmány élménnyel gazdagodtam. Bár közel sem annyival, amennyit elterveztem. Jóval kevesebb klasszikus fért bele és történelmi könyvek sem kaptak túlságosan nagy teret ebben az évben. Annyi, de annyi jó könyv vár rám még itthon...Sajnálom, hogy nem tudok gyorsabban haladni.

Nagyon sok hazai író megtisztelt azzal, hogy elküldte nekem a saját könyvét. Ahogy rengeteg, jobbnál jobb interjút is készíthettem velük a blogomra. Ezúton is köszönöm mindenkinek. A kiadóknak szintén köszönöm  amegtisztelő bizalmat. Igyekszem rászolgálni.

No de nézzük a lényeget. A molyos jelöléseim szerint 17980 oldalt olvastam. Ebben ugye nincsenek benne a mesekönyvek, a molyon fent nem lévő kötetek, előolvasások. Így 46 kötet került sorra.

13 haza író könyvét olvastam és 23 külföldit. Számtalan mesekönyvet forgattunk a gyerekekkel, ezt bevallom nem jegyeztem meg, mennyi volt pontosan. De van egy jó kis leges listám is. Csemegézzetek bátran!

Az idei év legjobb hazai könyve

Budai Lotti: A parfümkészítő 

 

Az idei év legjobb fantasy könyve

Luanne G. Smith: The Vine Witch – A szőlő boszorkánya

 

Az idei év legjobb ifjúsági könyve:

 Reeli Reinaus: Morten és az eltűnt világok

Az idei év legjobb utazós könyve

Harmincz Rita: Keleti Mesék

 

Az idei év legjobb mesekönyve

Horváth-Kántor Csilla: Levél a Mikulástól

 

Az idei év legjobb családregénye

 Patak Gyöngyvér: Család a dombon 2.

 

Az idei év legjobb krimije

Karen Dionne: A lápkirály lánya

 

Az idei év legvicesebb kötete

Elle Cosimano: Finlay Donovan ölni tudna

 

Az idei év legszebb romantikus könyve

Karády Anna: Zserbó – A múlt tengerén

 

Az idei év legmegrázóbb könyve

Jack Ketchum: Holt idény

 

Az idei év legelgondolkodtatóbb kötete

Octavia E. Butler: A magvető példázata

 

Az idei év legjobb szakmai könyve

Dajka Gábor: Online marketing & pszichológia

 

 Az év legmaradandóbb kötete:

Valérie Perrin: Másodvirágzás

 

Az év legeredetibb könyve:

Az idei év legnagyobb csalódása

Sara Paborn: Bogáncsméz

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok. Remélem jövőre is benéztek olvasmányötletekért, interjúkat olvasni!

Szólj hozzá