2023. dec 04.

Levél a Mikulástól

írta: Mayerné Répási Adrienn
Levél a Mikulástól

403417684_910664147060920_9169711190796476301_n.jpg

A, egy kiemelkedően szép, mesés illusztrációkban gazdag Mikulás és karácsonyváró kötet. Méltó éke lehet minden gyermek könyvespolcának.

A mesekönyv tartalma  ugyan olyan gazdag, mint a benne szereplő illusztrációk. A főhősök kedvesek, bohókásak. Olyanok, akikkel jó " együtt" lenni egy történet erejéig. De nem csak ez a szépsége e mesekönyvnek, hanem az is, ahogy bevonja az apróbb és nagyobb olvasókat is a karácsonyvárásba. Személyesebbé lehet tenni a kötetet, alkotni, írni, rajzolni a segítségével. Meghitt, barátságos, vidám történet Mikulásról, a manókról és egy családról. Pont olyan, mely megtöltheti a várakozás idejét minden jóval. 

403401554_1613728682768447_5364711322425352342_n.jpg

András véleménye (6 éves):

 Imádtam, hogy a Mikulás küldött nekünk fényképet is, meg egy könyvet is.. Ahogy azt is, hogy személyes emléket lehet bele írni, vagy fényképet tenni. Nagyon megszerettem a csíntalan manókat. Pont olyanok, mint én szoktam lennei. Nagyon szépek a könyvben a képek is. Jó volt, hogy anya felolvastam nekem. És igen, én is szeretnék egy kiskutyát.

Viktória véleménye (9 éves):

Köszönöm szépen a csodás könyvet! Nekem személy szerint nagyon tetszett és nagyon izgalmas volt.  Kapitolina Dyachkova rajzai kiemelkedően gyönyörűek.  És az elképzelés is nagyon, nagyon tetszett. A Levél a Mikulástól cím nagyon passzol a könyvhöz, és olyan színes, ötletes, hogy biztos a kedvenc könyveimhez fogom tenni. Nem túl rövid, és túl hosszú sem, így én a 6, 7, 8, 9, és talán még a 10 éveseknek ajánlom önálló olvasásra.  Kisebbeknek pedig a szülők felolvasásában. A szereplők nagyon aranyosak voltak, Az egyik szereplő, Domi, különösen, hogy nem csak magára gondolt, hanem másokra is. És a szórakoztatáson kívül ez volt a tanulság is a kötetnek.

Daniella véleménye (12 éves):

Nekem, ami nagyon tetszett a történetben, az az volt, hogy nagyon hangulatos volt. Ez már a borítóról is látszik. És azt sugallja ,hogy ez egy karácsonyi, mikulásos szívet melengető történet lesz. A borító és a képek is gyönyörűek. A legtöbb mesekönyvben nem ennyire igényesek. Tökéletes a karácsonyfa alá ajándéknak, de közös olvasásra, családi időtöltésnek is.

Ha kedvet kaptál te is az elolvasásához, itt tudod leadni a rendelésed! Még levelet is kérhetsz a Mikulástól!

Itt megrendelheted: Levél a Mikulástól

https://www.facebook.com/levelamikulastol.hu/

https://levelamikulastol.hu/

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#könyv #Mikulás #Karácsony #ünnepek #ajándék

 

Szólj hozzá

Könyv Recenzió Olvastuk