2022. dec 13.

Bereflex, ahol az első érintés hatására az emberek lelke is megnyílik

írta: Mayerné Répási Adrienn
Bereflex, ahol az első érintés hatására az emberek lelke is megnyílik

bere_2.jpg

Tuza Bereniké, a Bereflex tulajdonosa mesél munkájáról, életútjáról.

- Masszőr, világjáró és spirituális utazó vagy. Igazán színes egyéniség lehetsz. Mesélsz róla, hogyan alakult ez így?

 

„Nagyon szépen köszönöm, hogy így gondolod. Igen, elég kalandosra sikeredett az eddigi életem. Még középiskolás koromban kezdtem el fotózással foglalkozni, majd ezt megtanulni, végül szakmámnak választani (akkor). Így óceánjáró hajókra mentem dolgozni, mint fotós, ezáltal bejártam a világot. Mindig is szerettem mozgásban lenni, új embereket, új kultúrákat, új ízeket megismerni. Éltem külföldön is több évet. Így sok olyan emberi megtapasztalásban, élethelyzetben volt részem, amiért nagyon hálás vagyok! És azt hiszem, a világhoz és az élethez való hozzáállásom ekkor változott meg igazán, kezdtem el jobban értékelni az apróbb dolgokat az életben. Fogalmazzunk úgy, meglátni a csodát a mindennapokban! A masszázshoz viszont sokkal hosszabb út vezetett, nem volt ennyire egyértelmű, hogy egy nap ezzel fogok foglalkozni…”

img_20210212_115602_527.jpg

- Hogyan jött létre és mikor a Bereflex?

„18 éves korom körül megmasszíroztam a nagynénémet és azt mondta, hogy nagyon jó kezeim vannak hozzá. De akkor még szakmailag teljesen más irányban gondolkodtam. 20 év telt el és nekem a 2020-as világi helyzet hozta meg a lehetőséget, amikor elkezdtem a különböző masszázs tanfolyamokkal szakmailag képezni magam és már hivatásként, saját vállalkozásként gondolkodni a masszázsban. Mindig is szociális beállítottságú voltam, szeretek emberekkel foglalkozni. Ekkor döntöttem úgy, hogy szakmailag is felvállalom magam és azzal foglalkozzam hivatásszerűen, amit imádok csinálni. Így jött létre a BeReflex (amely a Bereniké keresztnevem és a reflexológia összevont szójátéka) 

Mivel én magam is az egészséges életmód és első körben a természetes megoldások híve vagyok, ezért számomra egyértelmű volt, hogy olyan masszázs tanuljak meg, amivel hozzájárulok és harmonizálom a vendég testi-lelki-szellemi jólétét. Így a reflexológia mellett köteleztem el magam. Illetve a vendégeim masszírozása során azt vettem észre, hogy a fizikai kezeléseken túl igénylik a lelki megnyugvást is, így szakmailag tovább képeztem magam és szolgáltatásaimban szerepel a metamorf masszázs és a csakra harmonizáló talpmasszázs is, melyek érintés terápiával végzett blokkoldó technikák.”

- Mesélnél róla, hogy miben tudsz segíteni másoknak?

„Bevallom őszintén magamból indultam ki, amikor elkezdtem megfogalmazni kiknek és hogyan tudok majd segíteni. Ebben az egyre rohanó világban minél több tennivalót próbálunk az időnkbe belesűríteni (mondom ezt anyaként, háztartást vezető és vállalkozó nőként) és egyre kevesebb időt szánunk önmagunkra. Több olyan emberrel találkoztam, akik a napi teendőik mellett nem engedhetik meg maguknak (időben), hogy például hetente masszőrhöz menjenek egy 90 perces kezelésre. Én ennek a rétegnek nyújtok segítséget abban, hogy Budapest területén házhoz megyek, így a vendég otthona kényelmében élvezheti a masszázs előnyeit.

És amikor a vendég lába, keze, háta, feje a kezeim közé kerül, már az első érintés hatására a lelkük is megnyílik. 

20221209_111012.jpg

- Miért szükséges dolog és fontos a masszázs az emberek számára? Milyen előnyei vannak?

„A talp a test térképe. A lábon bizonyos pontok masszírozásával közvetlenül ingerelhetők, vagy nyugtathatók a szervek. Így a talpmasszázs különösen alkalmas arra, hogy a szervezetben bárhol fellépő problémát kezeljük. A kézmasszázs pedig rendkívül praktikus megoldás azok számára, akik előnyben részesítik talpuk érintésével szemben. A kézen ugyanis ugyanúgy megtalálhatóak azok a reflexpontok, amelyek masszírozásával a kiválasztó szervek fokozottabban kezdenek működni. A reflexológiai talp vagy tenyérmasszázs rendszeres alkalmazása segít beindítani a szervezet öngyógyító folyamatait (pl.:salaktalanítás,méregtelenítés), egészségmegőrző és betegségmegelőző. Segít például az emésztőrendszeri problémákon, kezelhető vele az alacsony vagy magas vérnyomás, ízületi gyulladások, belső szervi panaszok, fülgyulladás, fogfájás, izomhúzódások.

A hát-váll-nyak-fej-arcmasszázzsal azoknak tudok leginkább segíteni, akik munkájukból adódóan például sokat ülnek számítógép előtt, így a rossz testtartástól stressz, vagy feszültség halmozódhat fel a háton, a nyakon, a monitor vibrálása pedig a szem megerőltetéséhez és fejfájáshoz vezet. A masszázs számos különböző mozdulata segít ellazítani a megfeszült, fájó izmokat, enyhíti az izommerevséget, stimulálja a vérkeringést, gyorsítja a lerakódott méreganyagok kiválasztását, növeli az ízületek mozgékonyságát. Fokozza a kreativitást, jobb koncentrációt tesz lehetővé!

A metamorf masszázst és a csakra harmonizáló talpmasszázst pedig azoknak a vendégeknek ajánlom, akik még tudatosabban szeretnék teljes szervezetüket segíteni. Ugyanis az érintés gyógyító erejét már évezredek óta sikerrel alkalmazzák a feszültségek és a stressz oldására, különböző betegségek gyógyítására! A gyengéd érintések hatására lelassul a szívritmus, csökken a vérnyomás, így egy relaxáltabb, nyugodtabb állapotba kerül a vendég. Az érintésterápia növeli a jó közérzetért felelős szerotonin szintet. Ez a két módszer olyan blokkoldó technika, amely hozzásegít a pszichoszomatikus tünetek enyhüléséhez, enyhíti a viselkedési-és tanulási zavart, növeli az életbe vetett hitet, az önbizalmat, segít a gátlásoktól, félelmektől való megszabadulásban. Így hosszabb távon könnyebben és tudatosabban kezeli majd a vendég az életében előforduló stresszhelyzeteket.”

bereflex_instagram.png

Bereflex elérhetőség, Fb 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#masszázs #interjú #érintés #Bereflex

 

Szólj hozzá

Interjú Kitekintő