2022. ápr 26.

Gyerekkora óta energiákkal dolgozik a sokoldalú vállalkozónő!

írta: Mayerné Répási Adrienn
Gyerekkora óta energiákkal dolgozik a sokoldalú vállalkozónő!

furjesorsi.jpg

Izgalmas, vibráló és sokoldalú Orsolya, akinek az életútja igazán követnivaló. Mai interjúm alanya ő. Fogadjátok sok szeretettel!

- Mit tudhatnak rólad az olvasók?

Véleményem szerint fontos tudni, hogy 3 gyerekkel szálltam ki egy bántalmazó kapcsolatból. Ez sokaknak adhat reményt, akik olvasnak, hogy van élet az élve mocsárba temetés után is. A gyermekeim velem együtt étel érzékenyek, akár intoleránsak, így a hétköznapokban alapvetővé vált, hogy test és lélek is harmóniában, együtt dolgozzon. Rengeteg önmunkával, égi segítséggel odáig jutottam, hogy tavaly ősszel férjhez mentem egy igazi nagybetűs Férfihez, aki nem csak engem, de a 3 gyermeket is úgy szereti, imádja, ahogy vannak. Szabolccsal nem csak az életünk fonódott össze, és élünk a meseszép Csobánkán egy csodálatos kertes családi házban, de közös céget is alapítottunk idén, és így együtt dolgozunk is az ELEKTROSÁMÁN Bt-ben,  aminek a már a neve is utal a több teljesen különböző lábunkra. A férjem találta ki a nevet: ő egyrészről villanyszerelőként dolgozik, én meg elég régóta képes vagyok olyan energiákat kibocsájtani, ami a kvarcórákat, elektromos készülékeket javíthatatlanná teszi.

A kocsiban volt több ilyen esetünk pl., amikor magamban fortyogtam. Az egyiknél nyári 40 fok, Szabolcs megszólal: "életem, értem én, hogy valami bajod van, de már klíma nélkül is fázom, nem adnád ki magadból végre?" A másik esetnél le akartam engedni az ablakot, ami utána úgy maradt... Nem lehetett felhúzni az elektromos ablakemelővel... Napokig így járt, vele, amikor egy barátját elvitte magával, és vitte volna szervízbe a kocsit, hogy hazavágtam az elektronikát, na ott a barátja "elektrosámán" energiái tették rendbe az ablakemelőt. Tettem már tönkre háztartási gépet is így... Ő az elektromos vezetékeket gyógyítja, én meg az élő embereket energia gyógyításokkal. Ezek a személyes események és a két véglet adta ezt a nevet. . :)

 279117632_5200168923376413_6287796443131655973_n.jpg

- Számos munkaterületen aktívan tevékenykedsz. Mesélnél róluk? Melyik, hogyan jött? Mit ad hozzád? 

2014-ben biosminkesként kezdtem el tevékenykedni, éveken keresztül azt hittem, hogy csak ezzel foglalkozhatok (köszi, marketing "guruk"), miközben egyáltalán nem adott csak ez ki egy teljes megélhetést. Az összetevők vizsgálata, az étkezésre való összetevő szintjén való odafigyelés nem csak a kozmetikumokban található "étkezési" összetevők, de méreganyagok kapcsolatára is folyamatos visszajelzést adott nem csak az én, hanem az ügyfeleim teste is. Ahogy fejlődtem, tanultam egyre többet, úgy jöttem rá, hogy hiába a mondjuk teljesen bio, tiszta kozmetikum, ha az étkezés nincsen rendben, attól még az a bőrtünet az az ekcéma, az az akármi ott maradhat. Akkor is, ha lélekszinten van akár energetikai elakadás. Hogy úgy mondjam, kinőttem a csak egy sminkest, aki sosem voltam, hiszen alapból kizárólag biokozmetikumokkal dolgoztam.

Ez az egész kinőtte magát nőiség mentorrá. Egyrészről a biosminkek, biokozmetikumok az a kapu, amin át nőként kívülről beléphetünk a testbe. A testet a megfelelő étkezéssel kell táplálni, amihez idén megkezdtem egy funkcionális életmód mentor képzést is, ami 1 éves, és végtelenül komoly. Ugyanakkor a lélek problémái szintén megjelennek testi szinten is. Gyerekkorom óta energiákkal dolgozom a környezetemben, így az energiagyógyászat teszi fel erre az egészre a koronát. 

Amit régebben nem mertem kommunikálni, mégis 2017 óta foglalkozom vele, az a Netfone mobil-előfizetésnél partneri, franchise viszonyom. Ezzel magánszemélyeknek, családoknak, cégeknek tudok személyesen segíteni abban, hogy csak annyit fizessenek, ráadásul 10 éves magyar cégnek, amennyit valójában használnak. Igazából az első pandémia alatt jöttem rá, hogy mekkora kincs ez a kezemben, amikor sminkesként minden bevételem leállt, és innen mégis passzívan érkezett a bevételem folyamatosan, anélkül, hogy akkor éppen tettem volna érte bármit. 

Ha ez  nem lenne elég, a háttérben a közös cégünk szinte minden vállalkozás vezetési, fejlesztési munkáját én építem. Kezdve a honlapjaink teljes felépítésével, folytatva a marketingen át, a fejlesztéseket megtervezve, kivitelezve,  adminisztratív háttérrel egyetemben. Szabolcs villanyszerelőként elsősorban a saját munkáit szervezi össze, és végzi el. Viszont vállalkozóként még tapasztalatlan, így én most adom a komplett hátteret neki ahhoz, hogy tele legyen munkával, amivel ő biztosíthatja számunkra az anyagi biztonságot. Nem titok, az ő munkájában hiány van a megbízható, precíz, tiszta munkát végző szakemberekből. Főleg azokból, akik nem csak a kapcsolót cseréli ki, de közben le is ellenőrzi a teljes hálózatot, és rendszerben látja át az egészet. Így nyilván az ő munkája az, ami könnyebben eladható. 

Legtöbbet a nőiség mentorálás ad nekem. Amikor látom kinyílni, kivirágozni, felépülni a nőket, akik a bizalmukba fogadva mélységeiben engednek be a problémáikba, amelyeket közös munkával oldunk szépen lassan meg. Az üzletkötés a fix bevételt adja, akkor is, ha éppen beteg vagyok, pihenek, töltődök. Az, hogy a közös céget vezetem, a lehetőséget adja, hogy ne kelljen állás mellett építenem a saját munkáimat, ahogy éveken keresztül tettem, 3 gyerekkel, a végén egyedül, albérletben. A tapasztalataim azt mutatják, hogy alkalmazottnak nem vagyok jó, túl szabad vagyok, túl sok ötlettel, energiával, és vezető személyiség. Ezt saját vállalkozásban tudom megélni és megvalósítani. 

Ahhoz, hogy mások gyógyulásában segiteni tudjak, először a saját egészségügyi, lelki, családi problémaimat kellett rendeznem. Éppen ezért mindent többszörösen úgymond teszteltem, megfigyeltem, megtanultam először magamon, majd egyre több emberen, hogy másoknak tovább adjam. 

img_20210930_152500k.jpg


- Hogyan lehet ezeket összeegyeztetni? Mindegyikkel hatékonyan foglalkozni? És ezt összeegyeztetni a családdal, háztartással?

A hatékonyságot tanulom folyamatosan, szerencsére van egy rendmániás szűz férjem, aki ebben rengeteget segít nekem folyamatosan. Én inkább azt mondom, hogy szekciókban foglalkozom a dolgokkal. Ha tele vagyok ügyféllel, akik itt vannak a helyszínen, akkor nem kötök üzletet a Netfone-hoz. Igyekszem tömbösíteni a teendőket. Amit persze nyilván átírhat elég sok minden, amit muszáj aznap megoldani, meg mondjuk egy hatósági határidő, ami beesik az ablakon kéretlenül. A családdal úgy egyeztethető össze, hogy lassan 4 éve folyamatosan trenírozva vannak a gyerekek, hogy muszáj egymásért s a családért tenni. Ha ők időt akarnak velem tölteni, akkor muszáj engem hagyni dolgozni, akkor is, ha éppen a itthon vannak betegen, karanténban bármiben. A másik, hogy  nálunk mindenkinek van napi 3 kötelező házimunka. Pontosan elmagyaráztam nekik, amikor egyedül voltam velük, albérletben 2 munkával, hogy 24 órám van, ha nem hagynak dolgozni, akkor nem eszünk és megyünk az utcára, mert nem tudom fizetni az albérletet. Ha szeretnének időt, amikor velük foglalkozom, akkor minden munka, amit megcsinálnak a házban az feléjük ad plusz 5-10 percet, a munka jellegétől függően. Kezdetben egy mosás berakás pl. 3 apró munkára volt bontva: ruhák szín szerint szétválogatása, mosógépbe berakás, a program elindítása ellenőrzéssel ment (én csináltam), majd a maradék szennyes visszapakolása a tartókba. Ahogy nőttek és beletanultak, ez már 1 feladatot tesz ki. Ehhez szükséges az is, hogy Szabolcs pontosan így áll ehhez hozzá maga is. Beletartozik az is, hogy reggelente egyedül mennek át hárman a helyi busszal az iskolába, mert különben reggelente 2 órát elvesztek így, amit éjjel kellene bepótolnom, és a pihenésből nem engedek saját magamért. A gyerekek 13; 10,5; és 7 évesek. A kerti munkától elkezdve, az állatokról való gondoskodáson át, a háztartáson keresztül, akár a saját maguknak összeütnek valamit enniig, mindent meg tudnak csinálni maguknak és egymásnak is.

Vannak dolgok, amiket, 1 hónapra előre megrendelek csomagolásmentes, és bio boltból, amire szükségünk van, többnyire ezekből főzök. A napi (kenyér, felvágott) bevásárlást a férjem intézi,  ő használja az egyetlen kocsinkat a zöldségeket a faluban akár a gyerekeim is megvehetik. A férjemnek köszönhetően mind a négyen megtanultuk, mit és hogyan kell tenni, hogy ne ússzunk el a háztartásban, és mindenki rendet tudjon tenni. Például most húsvét után a rotával küzdöttünk mi hárman nagyok, így a legkisebbem, aki egy sportoló energiabomba elsős, nyilván nem ment suliba. Kérdezte, hogy mit csináljon, mert unatkozik. Mondtam, hogy pakoljon rendet a szobájában. Nem, de ha mégis megcsinálná, kaphatna-e érte zsebpénzt? Mondom ok, papírpénzt is kaphat? Erre ágyban fekve mondtam, hogy ha mindent elpakol, felsöpör, és felmos, akkor igen. A férjem is csodájára járt, hogy 7 évesen egyedül minden ruhát elpakolt, minden szennyest összeszedett, felsöpört, felmosott, de még a folyosót is, miközben mindenki más felváltva feküdt, vagy rohant a mosdókba. Szóval végtelenül hálás vagyok, mert mindezt nem tudnám a férjem és a gyerekeim nélkül végig csinálni, mert együtt, egymásért teszünk mindennap. 

gyogyito_logo.png

- Mi késztetett arra, hogy elindulj ezen az úton?

A rövid válasz: ki akartam szállni a bántalmazó kapcsolatból. És sikerült is. :)


- Miért gondolod úgy, hogy több "lábon" kell állni üzlet terén?

A pandémia, egy bántalmazó kapcsolatban lévő minden szinten való függés a másiktól, és egy végtelenül színes, kreatív elme együttes hatása. Sok mindent elviselek, de azt nem, hogy bárkitől bármilyen szinten még egyszer függjek. A pandémia a korábbi egyéni vállalkozásomat szó szerint megfektette, hiszen minden bevételem egyszerre szűnt meg, van, ami teljesen. A férjem érti és elfogadja ezt. Sőt, végtelenül hálás azért, amit mások számára láthatatlanul leteszek az asztalra. Tavaly a tapasztalatlanságából kifolyólag volt, amikor azt hitte, hogy de hát nem hivatkozott rád, amikor felhívott, akkor miért te szerezted volna a munkát? Én meg visszakérdeztem, hogy Budapesten, egy teljesen ismeretlen kerület részben (ahol nincsenek barátaink), éjjel álmában a hirtelen beütött villanyszerelési problémájában névvel és telefonszámmal megjelentél ugye, mint kezdő villanyszerelő? Na, innentől kezdve nem volt kérdés, hogy honnan jött az ügyfél, és ő is átlendült a kezdő vállalkozók téves elképzelésén, miszerint jó bornak nem kell a cégér. :) És rájöttem, hogy az egyetlen láb, az egy váratlan külső hatásnak köszönhetően bármikor beborulhat. Nézd csak meg a gyártásra specializálódott cégeket, alapanyaghiány és sorra beborul az összes, akár több 10 000 munkavállaló kerülhet az utcára... 


- Mit szeretsz különösen a munkádban? Mi a nehézsége?

Segíteni másokon. Látni, hogy miként oldódnak fel akár évek, évtizedek problémái. És a saját döntéseim adta szabadságot és felelősséget. Összehangolni a különböző típusú feladatokat, az a legnehezebb. 

noisegmentor.jpg


- Mit vársz az elkövetkezendő négy-öt évben?

Most keményen dolgozunk mindketten, hogy a céget fellendítsük és az elmúlt év teljes anyagi visszaesését rendezzük. Ez mindenképpen egy erősen fejlődő szakasz, amikor bizony bele kell tenni azt a sok plusz órát, munkát és tanulást, hogy ez változzon. A férjem szeretné vinni magával a nagy fiamat mihelyst, lehet, a munkákra, aki akkora példaképet lát benne, hogy saját maga is villanyszerelőnek készül. Ezzel együtt a növekedés velejárója az is, hogy mihelyt lehet, szeretnék majd kiszervezni munkákat, állandó munkatársaknak, vagy éppen projekt alapon. Majd meglátjuk, hogy melyik területen, mikor mire lesz szükség. A férjem stratégiai és rendszer átlátó képessége képessé teszi, hogy mihelyt jobban beletanul a vállalkozás vezetésébe, akkor onnantól kezdve a több éves tervezést átvegye, ami neki kisujjból megy, én meg színekben, érzésekben, létező kreatív elmének, aki a magaslatot látja, de az apró lépésekre való bontását már nehezebben, na, az egy minőségi ugrást fog hozni a közös cégünk életében. Az életünk szó szerint úgy működik, hogy amiben az egyikünk gyengébb, abban a másik kiegészíti őt, szeretettel, önként és emelve a másikat is ezeken a területeken. Bízom benne, hogy az a szeretet, alázat, másokat segíteni akarás, ami erősen közös vonásunk, az egyre nagyobb környezetre lesz hatással, és adja meg a világnak is a pozitívabb változási irányt. 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

Szólj hozzá

Interjú