2021. ápr 22.

ElBebé, ahol a gyermekek igényei az első

írta: Mayerné Répási Adrienn
ElBebé, ahol a gyermekek igényei az első

dsc_2320web.jpg

Egy kisbaba kényelme, jóléte elsősorban a szülői gondoskodás, az egészség mellett a kényelmes holmijainak köszönhető és azoknak a játékoknak, melyek segítik a fejlődését. Szülő legyen a talpán, aki nem veszik el a kínálatban, ha a gyermekének a legjobb minőséget szeretné biztosítani. Elbebé webáruház pont azért nyitott, hogy a szülők könnyebben megtalálják a környezettudatos, öko és természetes termékeket egy helyen, mind ruházatban, mind játékokban. 

- Elbebé egy igazi babavilág, játékokkal, ruházattal. Miért döntöttél a tipegő apróságok "kiszolgálása" mellett? Miért pont ez a korosztály?

Imádom ezt a korosztályt! Valószínű a 3,5 éves kisfiam miatt, hiszen vele csöppentem ebbe a világba, azáltal, hogy neki akartam minőségi anyagokból készült ruhákat készíteni. A játékok utólag csapódtak ehhez még, mert gyakorlatilag a gyermekkoromat élem újra a játékok által. Igazából jött magával minden, amire ennek a korosztálynak szüksége lehet a ruhák és játékok kategóriában ahhoz, hogy jól érezzék magukat.

- Mesélnél a születéséről a vállalkozásodnak? Milyen indíttatásból, sugallatból készült el? Kiknek szeretnél megfelelő termékpalettát nyújtani?

A kisfiam mikor még 1 éves sem volt, nagyon érzékeny volt a bőre, atópiás foltokkal, ekcémára hajlamosnak tűnt. Akkor kerestem olyan ruhákat, amikben nincs műszál és nem fokozzák ezt a problémát nála. Beleástam magam a biopamut, oeko-tex pamut jerseyk világába. Eleinte egy blog-szerű facebook oldalam volt, ahova feltöltöttem a munkáimat. Majd később már rokonok, ismerősök gyermekeinek, bölcsis csoporttársaknak is készítettem ruhadarabokat. Ez annyira kinőtte magát, hogy tavaly februárban vállalkozást alapítottam, eleinte még volt főállásom, majd nyár végétől már teljes egészében ezzel foglalkozom. Mostanra rám a varrás része már kevesebb alkalommal marad, sokkal több időben foglalkozom a tervezéssel, hogy mi hogy nézzen ki, miből mennyit készítsünk, az anyagbeszerzéssel, a varrónőnknek a feladatok kiadásával és persze a webshop létrehozása is sok időt vett igénybe.

Az egész vállalkozás indítás alapja az volt, hogy imádom ezt csinálni és szerettem volna valami olyat, ami igazán a miénk, amiben kiteljesedek, ami én vagyok.

A termékpalettánk a 0-4 éves korosztálynak nyújt ruhákat és játékokat és idén egyéb baba-mama termékekkel szeretnénk bővíteni a kínálatot.

dsc_2401web.jpg

A fotókat Anita Jusztus Photography készítette

- Mit tartasz a legfontosabbnak a munkád során? Mire fordítasz kiemelt figyelmet?

Nagyon fontosnak tartom, hogy nem tömegcikket gyártunk, nem szeretnék a fastfashion-höz hasonlóan sorozatgyártást, nálunk még az is ritka, ha 1-1 mintából 3 db szett készül. Az anyagok összetételére kiemelten figyelek, hiszen ebből indult minden. Az, hogy magas pamuttartalma legyen, ez általában 95%, és ne tartalmazzon műszálat, poliésztert. A másik fontos elem számomra az a kényelem, hogy ezekben a ruhákban könnyen és jót lehessen mozogni, játszani. Bevallom, amikor slim fit farmerban látok kisgyermeket a játszótéren, aki alig bír benne mozogni, hát…

- Mit szeretsz a legjobban a vállalkozói létben és a munkádban? Van hátránya is?

A függetlenséget, a „magam ura vagyok” részét szeretem. Azt is, hogy ebben kiteljesedek, úgy érzem, ez az, ami én vagyok. Hátránya is van persze. Szabadság alatt nem keresek, nincs táppénz sem és bizony sokszor dolgozom hétvégén, mert nehéz megállni, hogy a feladatok sora csak úgy álljon hétfőig.

Az pedig, hogy a covid kezdetén indítottam vállalkozást, szintén nem volt éppen szerencsés. Ugye emiatt semmilyen baba-mama vásár -börze nincs gyakorlatilag 1 éve. Ahova esetleg ki lehetne vinni a termékeinket. Így maradt az online tér, a facebook és a webshop, ami bevallom nekem nagyon új terep, hiszen sosem dolgoztam ilyen területen. Minden meg kellett tanulnom és a mai napig tanulok.

dsc_2428web.jpg

- Milyen célkitűzéseid vannak a jövőt illetően?

Szeretném, ha megismernék az ElBebé-t, ha minél többet tudnának a webshopunkról és ugyan rengeteg pozitív visszajelzést kapunk most is, de az tesz boldoggá, ha ezek száma növekedik. Rengeteg a terv van a fejemben idénre, ennek egyik része volt a webshop elindítása, amit sikerült februárban megvalósítanunk. Tervben van a termékpaletta bővítése, ezen is folyamatosan dolgozom. Babatakarók, büfiztető kendők, szülinapos pólók is felkerülnének a termékek közé idén.

Na és nem utolsósorban, szeretnénk jelen lenni olyan design vásárokon is, mint a WAMP és más baba-mama vásárok, persze ha helyreáll a világ!

Ha kedvet kaptál olvasó te is egy kis vásárláshoz, itt találod az Elbebé oldal elérhetőségeit:
A webshopuk linkje:
A fb oldalnk:
instagram profiluk:
az email címük:

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#baba #totyogó #kisgyermek #gyermek #bemutatkozás #interjú #webáruház #öko #környezetvédelem #természetese #pamut #elbebé #babaáruház #babaruha #gyerekruha

Szólj hozzá

Interjú