2021. ápr 08.

EzerArcom blog, és aki mögötte van

írta: Mayerné Répási Adrienn
EzerArcom blog, és aki mögötte van

170118476_167137221929692_8971266230122578564_n.jpg

Egy nagy mulasztásom szeretném orvosolni. Még múlt hónapi vállalás volt, de akkor nem jutott időm rá, amit most pótolnék. Egy kedves bloggerlányt szeretnék bemutatni nektek, akinek magam is szívesen olvasgatom a blogját, az EzerArcom blogot. 

 

Még tanulom, mennyire tudom felvállani a gondolataim!

Mit lehet tudni rólad? Mikor indítottad a blogod és milyen indíttatásból?

Jeso Ildikó vagyok, egy felvidéki kisvárosban élek a vőlegényemmel, és projektmenedzserként dolgozom. Másfél éve indítottam az EzerArcom blogot. Folyton jár az eszem valamin, apróságokon is órákig el tudok mélázni. Egyszer-kétszer leírtam egy-egy élményemet, gondolatmenetemet csak úgy, magamnak, aztán jött az ötlet, hogy mi lenne, ha teremtenék ezeknek egy felületet is. Még általános iskolás koromban volt egy blogom egy már nem létező blogszolgáltató felületen. Nem sokat írtam bele, de nagyon szerettem a kis html kódjait böngészni, kísérletezni a megjelenéssel, úgyhogy az is vonzott, hogy megpróbáljak kialakítani egy oldalt az elképzeléseim szerint, egyelőre a különböző szolgáltatók által szabott keretek között.

Kiknek szól? Miről írsz szívesen?

Elég tág kereteket alkottam eddig: szívesen mesélek élményekről, emlékekről a blogon, vagy boncolgatok az életvezetésre, önismeretre, kapcsolatokra vonatkozó témát, de vannak könyvajánlók és DIY ötletek is az oldalon. Ehhez igazodva az olvasók is sokfélék, mondanám, hogy a fiatal, még nem családos nőket célzom meg, de sok téma a családosak számára is érdekes lehet.

170993006_246420087204845_5097087720206303991_n.jpg

Az életben a blogos tudást hogyan tudod kamatoztatni?

Azt látom az általam követett sikeres blogoknál, hogy nagyon sok háttértudás van egy több éve működő, jól felépített oldal mögött akár a szövegírás, marketing, seo területén, akár szakmai oldalról. Ezek mind olyan képességeket és tudást jelentenek, ami abszolút piacosíthatóak. Ezek nálam még nincsenek meg, én inkább azt tudom kamatoztatni a mindennapokban, amit önmagamról tanulok a blog által: hogy mennyire tudom felvállalni a gondolataimat, mennyi munkát fektetek bele, mennyire tanulok meg odafigyelni a visszajelzésekre, azonosítani a lehetséges irányokat.

Van valami további terved a bloggal, az írással?

Jó kérdés, és nagyon gyakran felmerül bennem is, hogy mi is a célom vele. Jelenleg ez egy hobbi, és valószínűleg az is marad, de közben szeretném kicsit strukturáltabban írni, megtanulni „jól csinálni”. Szeretnék idővel egy kis közösséget kiépíteni a blog köré.

Hogyan képzeled el a jövőd? Mondjuk 10 év múlva?

Általában ilyen és hasonló kérdésekkel frusztrálom magam unalmas perceimben. Néhány éven belül szeretnék családot, mondjuk két gyerkőccel. Mellette pedig szeretnék olyan életvitelt kialakítani, ami családbarátként működtethető. Mindig irodai munkát képzeltem el magamnak, de két év elég volt ahhoz, hogy ráunjak az irodai 8-tól 4-ig munkarendre + 1-1 óra ingázással. Szívesen foglalkoznék több dologgal párhuzamosan: részben maradnék a pályázatok mellett, mellette viszont szívesen foglalkoznék gyerekekkel, felnőttekkel, elsősorban szemléletformálás – készségfejlesztés – oktatás terén. Ez viszont egyelőre csak egy nagyon tág elképzelés, ami sok tanulást és jelentős személyiségfejlődést is igényelne még.

Milyen pozitívumokat adott a blogod az életedhez? Ért negatív dolog már azért, mert blogot vezetsz?

Nagyon rossz vagyok internetes kapcsolattartásba, korábban nem igazán vettem részt online közösségekben, és szinte soha nem írtam sehová hozzászólást, vélemény. Aztán ahogy elkezdtem csinálni a blogot, beléptem pár blogos csoportba, és előbb-utóbb igényét éreztem, hogy aktív is legyek, hozzászóljak mások cikkeihez és érdeklődéssel forduljak mások felé. A másik nagy változás az insta volt: nagyon sok érdekes, őszinte és hiteles embert ismertem meg, míg korábban az instát a képmutatás és céltalan magamutogatás világának gondoltam. Negatívumot nem igazán tudnék mondani.

Ha kedvet kaptatok Ildikó blogjára, az EzerArcom blogra, ITT tudjátok megnézni a tartalmait. vagy az FB oldalán ITT, instáját pedig ITT

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#bemutatkozás #interjú #blogger #blog #miadéle 

 

Szólj hozzá

Interjú