2020. júl 02.

Mindenhez (is) passzoló nadrág a Bonprixtől

írta: Mayerné Répási Adrienn
Mindenhez (is) passzoló nadrág a Bonprixtől

106903746_1645732105587187_2530957553528042936_n.jpg

Azért valljuk be, nagyon nehéz most öltözködni. Nyár van, de mégsem. Egyik percben 30 fok van, a következőben dörög, az ég az eső ígéretét küldi. Mit vegyek fel? Ez többször merül fel bennem reggelente. Bennetek is? Bizonyára. Nehéz egész napra megfelelő ruhadarabot választani, ami kényelmes, praktikus, csinos, ugyanakkor lehet benne rohangálni, a tennivalókat intézni és ithonra is jó választás. Itt jön képbe megint az én vesszőparipám. Egy ruha legyen jól kihasználható, többféle stílusban, módon hordható.

Ha történetesen három gyermeked van, itthonról dolgozol home office módban és menet közben el is kell rohannod boltba vagy máshova, akkor naponta többször is átöltözhetsz. (Nincs az az isten, hogy még többet mossak a meglévők mellett, így is hegyekben áll a mosatlan mindig. Nem tudom mikor láttam utoljára a szennyestartó alját. Talán nincs is neki.). Nem beszélve az online hívásokról, meetingekről, amikor nem árt, ha nem a cicás pizsamádban fogadod az ügyfelet. Pedig milyen jó lenne, ha bármiben (is) lehetne videóhívásokat prezentálni. Mindenki napját feldobnánk a cuki pizsijeinkkel. Csak annak lenne ciki, aki anélkül alszik. Bár lehet már a szemük sem rebbenne azok után, hogy valamelyik csemete beviharzik a képbe valamilyen nagyon fontos mondanivalójával, megmutatja a hatodik talált követ, bogarat, behozza a kismacskát vagy csak simán wc-re kell mennie és bejelenti. Á, ezek nem saját tapasztalatok, kicsit sem. Most, hogy remélem mosolyt csaltam az arcodra arcpirító, legtöbb anyának ismerős életünk epizódjaival, a kérdést nem válaszoltam még meg. Mit vegyek fel?

Csinosban lenni jó. Kényelmesben pedig még jobb. Így tettem le a voksom erre a zöld nadrágra a Bonprix program keretében. 

106632072_915260435612894_2950937113945076649_n.jpg

Kényelmes, jó viselni. Nyári, lenge ruhadarab. Ugyanakkor hosszú szárú, így az esőben és hidegebb időben is hordható. Bármilyen felsővel tudom varriálni, hogy lenge, lazább szettem legyen aznap vagy hivatalosabb, munkához igazított, valahova menős ruha, esetleg egyenesen sportos egy sportcipővel. A színe igazi kommandós zöld. Én csak így hívom. Ami slankít és minden színhez passzol. Jelen esetben épp bringázásra indultunk csemetékkel, így sportosabb felé vettem az irányt. Egy sportcipővel, toppal, trikóval sportos szerelésnek is simán elmegy. Ha magassarkút, elegánsabb felsőt választasz hozzá, akkor minőségibb, csinos öltözet. És otthoni, laza, gyerek után szaladgálósnak is kiváló. Azt hiszem, nagyon jó választás volt a nadrág, mert tényleg sokoldalúan ki tudom használni. A varrása erős, a szabása kítűnő, az anyaga nagyszerű, vékony, jól szellőző. Nem koszolódik, könnyű mosni, vasalni. Egy kissé viszont gyűrődik, a szárítómmal nem kompatibilis. Érdemes kihagyni és szabad levegőn szárítani vagy kerüljön elő a főellenségem, a vasaló.

Mivel itthon vagyok, így a főzés, háztartás, itthoni munka és a csemeték miatt a sportosabb összeállítást preferálom jobban. Erről is készültek a fotók. Nem árulom el, hogy épp cseresznyét indultam szedni, a bringázni tanuló legkisebb után szaladgáltam épp vagy fűnyírásra, esetleg bringatúrára indultunk...

 Itt, az alábbi Bonprix oldalon tudtok nézelődni, ha valami hasonló praktikus nadrágot szívesen látnátok a szekrényetekben. 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#nadrág #molett #csinos #Bronpix #itsme #Bonprixbloggers #bloggers #én #me #reklám #szponzorálttartalom 

 

Szólj hozzá

Kitekintő Teszteltük Csajos oldal