2020. már 26.

Szuper(man)anyu

írta: Mayerné Répási Adrienn
Szuper(man)anyu

superhero-4248755_640.jpg

Az én "szuperképességem" nem az anyaság, de nagyban hozzájárul a képességemhez az, hogy anya vagyok. Az generálta tulajdonképpen. Még nem voltam szülő, ezek az erőim szunnyadtak vagy csekély mértékben voltak jelen az életemben, esetleg tudomást sem vettem róluk, nem tartottam akkor fontos erénynek azokat.

Te gondolkodtál már azon, mi a te szuperképességed?

Mindenki szeretne repülni, láthatatlanná válni és hasonlók izgalmas dolgokat csinálni, de az anyasággal is sok láthatatlan erő jár. Pont ezért szoktam azt mondani, hogy minden anya egy Superman, egy hős.

15042015_1242188832507795_7871002031592884259_o.jpg

Fotó:  Vörös Adri

Na de nézzük, milyen új erőkkel rendelkezem mostanság.

-Az egyik ilyen képességem az, hogy mindenen tudok nevetni, humorosan felfogni. Igaz sokszor kínomban nevetek a helyzeten vagy magamon, de legalább nevetek. Amin korábban kétségbeestem volna, sírtam volna, azon most nevetek egy jót és tovább lépek. Ha az élet citrommal kínál, készíts belőle limonádét! Az életet csak humorral lehet túlélni. Egy jó nevetés felszabadít. szóval ez az új tulajdonságom nagyon jól jött. Nem szabad semmit sem véresen komolyan venni.

- Mindenre (is) tudok egyszerre figyelni. Eddig is egyszerre sok felé tudtam koncentrálni, na de ez a jó tulajdonságom csak meghatványozódott. Telefonálok, figyelek a hívó félre, közben a legkisebbemre húzom a cipőjét, a nagy pedig a háziját ecseteli. Egyszerre. Vagy palacsintát sütök, miközben a zumba online órát próbálom leedzeni és persze valamelyik csemete is beszél hozzám. Arról nem is beszélve, hogy az illemhelyet sem egyedül veszem igénybe, így eleve két dologra kell tudnom koncentrálni egyszerre. Dolgozom, írok és persze mindeközben a csemete háziját is koordinálom. Írás közben egy podcast vagy online hanganyag is megy. Szép az élet, ezekkel a harci képességekkel, én úgy látom. Anya egyszerre séf, tanár, dolgozó, óvónő, takarítónő és még ki tudja, mi nem...

- Életben tudom tartani a csemetéimet. Hogy az miért szuperképesség? Mert szuper eredménynek tartom. A növényeim már nem ilyen szerencsések, rendre kipusztulnak. igaz nem tudnak elég hangosan figyelmeztetni, hogy locsoljam meg őket, így mindig elfelejtkezem róluk.

- Extra hatékony vagyok. Korábban jól elszüttyögtem a napi rendrakással, takarítással. Ez ma már nem opció, mivel időm véges. 10 perc alatt vendégfogadásra alkalmassá teszem a lakást a jelenlegi gyorsaságommal. Na milyen vagyok?

90754853_2939898499403478_7781698480778510336_o.jpg

Fotó: Picikék fotó

- Mindent elfér a kezemben és elég erős is vagyok. Ami azt jelenti, hogy a kismotor, a gyermek és a bevásárolt szatyor élelmiszerek is elférnek egyszerre a kezemben, rajtam, a fülemen lógva. Hova tovább, bírom is a strapát, hosszú métereken keresztül. Mi ez, ha nem szupererő?

- Bármiből kaját tudok főzni. Értsd ez alatt azt, hogy bekukkantok a hűtőbe és három alapanyagból is tudok tíz perc alatt vacsorát rittyenteni. Szerintem lepipálok bármilyen sztárséfet gyorsaságban, ötletelésben, ha éhesek a csemetéim.

- Megkértem a gyermekeim, nyilatkozzanak, szerintük mi a szupererőm: a kedvességem és a gyors olvasásom. Azt hiszem ezért már megérte megírni a cikket.

Neked mi a szuperképességed, a szupererőd?

Bloggerképző 30 napos kihívásának témáját dolgoztam föl. Csatlakozz te is.

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

 

#blogger #bloggerképző #szupererő #hiro #szuperanya #power #erő #képesség
man-542322_640.jpg

 

Szólj hozzá

Kitekintő Anyukás tartalom