2020. már 21.

Én, mint problémamegoldó?

írta: Mayerné Répási Adrienn
Én, mint problémamegoldó?

tape-3625557_640.jpg

Egy kis öniróniát? Csak semmi komolyság, kérem szépen!

Tipikusan az az ember vagyok, aki örökölte a jó magyar mentalitást. Nálam tuti lelsz legalább egy fagyis dobozt, amiben pörkölt van, de azon se lepődj meg, ha az ásványvizes üveget meghúzva, pálinkát találsz fuldokolva. Így az is érthető, hogy az egyik legjobb barátom a ragasztószalag.

Van egy cuki sárga porszívóm, ami kidobásra ítéltek. Hah, még mit nem. A szalag egyben tartja még egy darabig. Csöpögött a csap, valahol a gégecsőnél. Mi a megoldás? Kicseréljük? Nem! A szalag megoldotta jó időre a problémám. Elvásott a cipőm talpa és egy jó nagy lyuk tátongott a talpán. Leragasztom és bírni fogja. Pattant ki a fejemből a nagyszerű ötlet. Hát a zoknim lucskosra ázott, de legalább megpróbáltam...

Szeretek dolgok mögé látni, így tényszerű hogy igyekszem is kideríteni, mi, mitől működik vagy hogyan. Viszont eléggé antitalentum vagyok technikai tudásból. De a ragasztószalag megoldja, bizton állíthatom. Na, de viccet félretéve. Híresen jó reflexekkel rendelkezem, gyors felfogóképességgel és reagálási idővel. Gondolkodás nélkül vetem magam bele a legapróbb malőrbe is, amibe sokszor beletörik a bicskám, amit konzekvensen tagadok is. A szám is előrébb jár, mint jómagam. Hiába, utólag gondolkodni kár. Így kaptam magam azon, hogy három helyen is SZMK-s szülő lettem vagy azt is elvállaltam, amihez nagyon nem értek, nem szeretem.

Mindig keresem a megoldást. Ezerszer is nekikezdek, újra törpölök rajta, hogyan lehetne jól megoldani. Az agyam pörög és pörög, dolgozik a megoldás kulcsán. Ezt nem mindig értékeli a környezetem. Vajon miért? Pedig a jó szándék vezérel, becs szó! Szerencsére vannak józan gondolkodású egyedek is a közelemben, akik kisegítenek a bajból, ha az a csap a ragasztás után is megadja magát és szana-szét áztatja a fürdőszobát vagy azt veszem észre, hogy a porszívó csöve okádja a port magából. De legalább elmondhatom, hogy megpróbáltam. Ha meg sem kísérelném, kevesebb lennék egy próbálkozással. Szóval vigyázzatok, ha jövök, kezemben a ragasztóval, helyre hozok mindent is!

Remélem feldobtam egy percre a napod!:) Nevetés nélkül mit sem ér az adott pillanat, óra, nap, hét!

BloggerKépző 30 napos kihívásának egyik témáját dolgoztam föl. 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#nevess #problémamamegoldás #megoldod?

 

Szólj hozzá

Kitekintő