2020. feb 24.

Ismerd meg a szerzőt

írta: Mayerné Répási Adrienn
Ismerd meg a szerzőt

Blogzaholic csoport februári kihívása

70752752_2536219896438009_5230558606411169792_n_1.jpg 

A Blogzaholic fb csoportban egy nagyon klassz kis februári kérdőívet hoztak létre, amivel jobban megismerhető egy-egy blogger. Úgy döntöttem, én is kitöltöm, hátha kíváncsiak vagytok a válaszaimra. Igaz, hamarosan vége a februárnak már.

- Mi a terved a februári hónapra? 

Meggyógyulni végre. Amúgy sokat olvasni és várni a tavaszt végre és a jó időt, napsütést, a sok szabadban töltött időt.

- Mit szólnál hozzá, ha lenne valódi varázslat? Lennél boszorkány/varázsló? Milyen képességeket szeretnél magadnak tudni?

Nagyon örülnék, ha lenne varázslat a világon, mint sok könyvben. Valószínűleg én tuti mugli lennék, amilyen szerencsém van vagy varázstalan. De ha választhatnék, szeretnék az állatok nyelvén beszélni,talán hallani mások gondolatait, ha akarom épp, eltűnni vagy olyan varázslatokat igénybe venni, amikkel fél perc alatt rend van, a tenger kitisztítható és időt is nyerhetek még több olvasáshoz.

- Szerinted mi a legrosszabb és legjobb emberi tulajdonság?

Legrosszabb a rombolás, az önzőség, a másokkal nem törődés, a hazugság, a kivagyiság, a lenézés...

Legjobb pedig az, hogy sokan ezeken túl tudnak lépni és mégis emberek maradni a szó jobb értelmében, boldogságot hozni, értéket teremteni...

- Ha lenne egy saját bolygód, hogyan neveznéd el?

Boldogságvégtelen

spring-276014_640_1.jpg

- A legbénább eset, amikor megsérültél?  

Hajaj. Órákat tudnék mesélni. Mikor nekiugrottam a falnak szó szerint vagy nagy sietségemben három lépcsőt akartam egyszerre lefelé megtenni. Persze lábtörés lett a vége.

- Mi az első dal a lejátszási listádon?

Várj! Mindjárt megnézem.

DENIZ - MÁSKÉNT LÁTOM
Las Mejores Cubiertas de Violonchelo Instrumental 2020, Lo mejor del violonchelo instrumental

- A legrosszabb hangulatú hely, ahol eddig voltál? 

Kórház. Számtalanszor. Nagyon nem szeretem, de az ember ugye nem azért megy oda mert szereti, hanem mert kell.

- Legrosszabb duma amit pasi/nő mondott Neked?

"Megfognád a söröm, mindjárt jövök. " Végül is bejött, a felesége vagyok azóta, már jó pár éve.

- Legbénább és legjobb randid?

Ezt passzolnám. Nem emlékszem katasztrófa randira, kiemelkedően jó pedig talán az volt, amikor megkérték a kezem egy nagy adag rizsben eldugva a gyűrűt. Amit persze sejtettem és nem igazán akartam enni épp.

- Melyik híresség kapná meg tőled a tökéletes jelzőt, mind emberileg, mind kinézetileg és miért?

Hű. Ez még nehezebb kérdés. Tökéletes ember nincs. Hírességek között sem.

 -Milyen filmet néznél meg moziban ebben a hónapban?

Ragadozó madarak (és egy bizonyos Harley Quinn csodasztikus felszabadulása)

- Tudsz Valentin napi recepteket? Mutass nekünk párat.

Sima csokitortát vagy brownit szoktam sütni.

- Kedvenc romantikus filme(i)d/zené(i)d?

- Szingliként/szerelmesként hogyan vélekedsz erről a napról? 

Megvagyok vele. Minden nap jó arra, hogy ünnepeljünk, szeressük egymást. Ez is pont ilyen.

- Valentin napi party? Ha voltál, mesélj róla, ha nem, milyennek képzelsz el egyet? 

Én a két személyes partykat szeretem. Bár eljutnánk végre valahova kettesben 3 gyerek mellől. Ritka kincs sajnos ez az idő.

Én úgy képzelem hogy fiúk és lányok különböző feladatok alatt ismerhetik meg egymást, a végén pedig jót buliznak.

 - Mi a legjobb és legrosszabb cucc, amit eddigi életedben vásároltál?

Legjobb cucc? Hát a könyveim:)

Legrosszabb? Rúzs, ami borzalmasan állt rajtam és alig bírtam lemosni. 

- Ha meg kellene változtatni a nevedet, mi lenne az új és miért azt választanád?

Szeretem az Adrienn. Ha nagyon változtatnom kellene, akkor Izabella lennék.

- Melyik kitalált karakter lenne a legunalmasabb a valós életben?

Képzeld el Harry Pottert a Varázslóképző, a barátai és pálcája nélkül..

- Mi az a szó/mondat, ami bóknak hangzik, de valójában sértés? 

Csinos vagy. Erre a két szóra rá lehet húzni bármit. Tudod, amikor nagyon nem tudsz mit mondani...

- A legjobb étel, amit el tudsz készíteni? Ide a recepttel.

Bármit megfőzök szerintem. Cukkinis tészta. 

2 közepes db cukkini, 4 szelet bacon vagy császárszalonna, sonka szalámi, víz, tejföl, hagyma, só, bors, liszt

Hagyma megdinsztel, rá a cukkini kockák, szalámi, összepárol, víz rá, só, bors és liszttel elkevert tejföl. Tésztára mehet és kész is van.

- Mi a legrosszabb az internetben?

Veszélyesen függőséget okoz és ragályos. Minden megtalálható rajta. 

- Szerinted mi voltál előző életedben?

Macska vagy harcias amazon.

- Egy napra, ha tehetnéd milyen állat lennél és miért pont az?

Valami madár, ami szabadon száll.

 - Mi a legőrültebb dolog, amit valaha tettél?

Megfontolt vagyok, sosem teszek őrültségeket.

 - Hogyan készülsz a tavaszra? 

Mozgással, kertrendezéssel.

- Melyik az a testrész és miért, amelyet nem bánnál, ha elveszítenéd?

Ilyen nincs. Mindenem kell!

- Vicces téli esemény, ami megtörtént veled? 

Jó nagy esés. A csizmám menet közben elengedte a cipzárját.

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz vagy az instagramon.

ReAd-blog Adrija

 

Szólj hozzá