2019. máj 22.

Bonprix, a kényelmesen csinos megoldás

írta: Mayerné Répási Adrienn
Bonprix, a kényelmesen csinos megoldás

Blézer kihasználhatósága

 

 60556615_2323436984382969_4742754178189754368_n.jpg

Nem vagyok egyszerű eset, ha ruhákról van szó. Szeretem azokat a cuccokat, amik nem jönnek unos-untalan szembe velem. Korábban a turi megfelelő volt erre, de ma már nem opció számomra, megszűnt körülöttem az összes, ráadásul időhiányban szenvedem erőteljesen, nem jutok el. Ha gyerek nélkül el tudok szabadulni vásárolni, az ünnepnek számít már. Három izgő-mozgóval meg rém „egyszerű”dolog próbálni, üzletről üzletre járni, hogy megvegyem a megfelelő ruhadarabot. Merthogy utóbbit nem úszom meg, nem épp ideális alkatom és a mostani, finoman szólva is fura divat miatt. Szóval marad a zsákbamacska rendelés, különböző oldalakról. Bevallom, van olyan rendelésem, amit másfél éve várok, nem akar ide érni valahogy. Aztán olyan akcióm is akadt, ahol lánykámra jó a méret, nem rám, pedig becsülettel lemértem magam. Ezért a zsákbamacska kifejezés.

Szerencsére azért akad kellemes meglepetés is. Mondhatom azt, hogy visszatérő, hűséges megrendelő vagyok. Ha egyszer egy minőség, egy oldal bejön... Szeretem a megszokottat választani.

Egy szó is száz, letettem a voksom a Bonprix mellett. Tetszetős katalógus, ízléses, izgalmas ruhák, széleskörű választék, kedvező árak. Szerencsésen a méretek is jók. A sokadik megrendelés után is csak egyszer kellett cseréltetnem méretprobléma miatt, amit roppant gyorsan megoldottak és szakszerűen. Nem voltak kifogások, időhúzás. A minőséggel sem akadt eddig bajom. Elégedett vagyok, azt mondhatom. Tartós, erős varrás, jó anyagminőség jellemzi. A szabásvonalak is megfelelőek, nincs elcsúszás, amorf alakzat, szépen illeszkedik az alakhoz. Gyorsan megérkezik a rendelés, nem kell heteket várnom rá. Kézi katalógusból, de online módon is tudok rendelni. Így azt mondhatom, elég sokoldalú.

60489951_2323436617716339_9043843615062753280_n.jpg

Igyekszem a kényelmes, praktikus holmik mellett csinos, komfortzónán kívülieket is választani. Így került hozzám ez a gyönyörű mintával rendelkező blézer. Csinos, kényelmes, izgalmas. Rögtön beleszerettem a díszítésébe. Számomra a nép motívumokat idézi nem túl tolakodó módon. Egy olyan elegáns ruhadarab, mint ez a blézer, nem hiányozhat senki ruhatárából. Márpedig az enyémben eddig nem volt, így most pótoltam a Bonprix segítségével.

Igazi kedvenc lett a kabátka Azért a mindennapi életbe beleszőni nem egyszerű, sokat ötleteltem, hogyan tudnám kihasználni a lehető legjobban. Sajnáltam volna csak alkalmakkor használni. A munkám nem olyan, ahol elvárt a mindennapos csinos megjelenés, csak alkalmakkor. Itthon, a gyerekekkel pedig szintén nem biztos, hogy használható lenne anélkül, hogy alaposan össze nem koszolnám.Végül arra az elhatározásra jutottam, hogy farmerral viselve is ízléses és talán kevésbé alkalmi jellegű, napi szinten használható. Fiatalos, bohókás. Valami rafinált mintájú, térdig érő, szűk szabású szoknyát tudnék még elképzelni hozzá (még keresem az igazit ez ügyben). Különböző fazonú nadrággal is jól kombinálható, akár egy szűk szárú csőnadrágról legyen szó, akár egy bővebb szárú, élére vasalt nadrágról. Izgalmas lehet egy bőr hatású nadrággal még vagy egy hosszú, plisszírozott szoknyával. Ki kell próbálnom a közeljövőben e kettő lehetőséget is.

Végül Szabina, a Picikék fotósa segített némi önbizalmat plántálni belém, önbizalomfröccsé változtatni pár gyönyörű képpel a ruhát rajtam. Ezek azok a fotók, amiket bátran küldök el, ha egy munkához, cikkhez az arcom is kell adni, nem csak az írásaim. Bátran ajánlom a Bonprix ruháit és a fotóst is egy kis önbizalom növelésre, ami minden nőnek jól jön bármikor az életben!

#szponzorált bejegyzés #bonprix #picikékfotó

60514993_2323436394383028_6845899328309952512_n.jpg

 

Szólj hozzá

Csajos oldal