2021. jan 25.

HAW-The WAY, rendszer a munkádban!

írta: Mayerné Répási Adrienn
HAW-The WAY, rendszer a munkádban!

 141976680_3809790129080973_1810230975863083822_o.jpg

Horváth Ágnes a mai interjúm alanya, aki kifejezetten férfias foglalkozást választott, ám azt nagyszerűen végzi. HAW-The WAY néven találjátok meg. Őt kérdezgettem arról, hogyan alakult így az élete.

Főiskola óta a jelszavam:

Amit érdemes csinálni, azt érdemes jól csinálni.” - Lord Chesterfield.

- Hogyan jött a cseppet sem női munkakör a vállalati szervezet fejlesztés? Kiskorodban is mindent rendszereztél?

Gazdasági főiskolára jártam, ahol nagyon jó oktatóim voltak. Annyira jók, hogy általuk szerettem bele ezekbe a témákba. Majd, hogy még többet tudjak, elvégeztem a Szent István Egyetemen a közgazdász szakot. Vállalati életút, vezetési elmélet, marketing, növekedés, hanyatlás, gazdaságosság, rendszerben gondolkodás. Innen indult. A szakdolgozatomat (2003-at írunk) már ebből, vezetési tanácsadásból, coachingból írtam. Nagyon jó tanáraim voltak, egyszerűen beleszerettem.

Kiskoromban talán az információkat rendeztem. És mindig kerestem mit hogyan lehet a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban megoldani.

 - Mi fér bele ebbe a munkakörbe? Konkrétan mivel is foglalkozol?
Minden, ami innováció. Minden, ami rendszerezés, keretbe foglalás. Főleg növekedés előtt és növekedésben lévő vállalkozásoknál, vállalatoknál van munkám. 

Rendszerben gondolkodom, minden mindennel összefügg. Rendszer, mindenben, ahol lehet. Irattározás, információkezelés, ügyfélkezelés, stb. Nagyon fontosnak tartom a szervezetben az embert. Megfelelő ember a megfelelő helyre.

Az elmúlt 20 év alatt rengeteg fejlesztési projektben vettem részt. Néhány a teljesség igénye nélkül:

  • közvámraktár, raktározási rendszer bevezetése, irattározási rendszer kialakítása
  • call center: vállalatirányítási rendszer alapjainak kidolgozása
  • call center: HR-es rendszer alapjainak kidolgozása
  • autógyártó vállalat: brandépítés
  • autógyártó vállalat: teljesítményértékelő rendszer kidolgozása, orientációs folyamat bevetése, GDPR bevezetése
- Kiknek lehetsz a segítségükre? Milyen vállalkozásoknak tudsz és mekkoráraknak a segítségére lenni munkáddal?
Méret alapján kis- és középvállalkozások.
Bővebben: 
  • Növekedési pályán, változás előtt álló cégeknek, vállalkozásoknak, vállalatoknak.
  • Cégvezetőknek, akik fejlődni, fejleszteni szeretnének.
  • Csapatoknak, akiknél probléma van és belülről nem látnak rá a kiváltó okokra.
  • Tulajdonosoknak, akik növelni szeretnék a céget, de nem találják a kollégákhoz vezető utat.
  • Vezetőknek, akik csapatot, közösséget szeretnének építeni, munkaerőt akarnak megtartani.
 - Milyen pluszt adsz az ügyfeleidnek?

Az elmúlt években sok egyéni vállalkozónak is segítettem tovább lépni vagy elindulni. Itt, amit tudok adni, a teljes figyelem, az együtt gondolkodás képessége, és használom azt a sok tapasztalatot, információt, amit eddig összegyűjtöttem a fejemben. Amit még pluszként adok, hogy leírom, amiről a beszélgetés alatt szó volt. Összegyűjtve, rendszerezve. És még egy ideig nem engedem el a hozzám fordulók kezét.

Nagyon megoldásfókuszú vagyok. A felmerülő problémákra, mint lehetőségekre tekintek. Nagyon felvillanyoz, ahogy elkezdődik a folyamat, kerülnek felszínre az újabb és újabb javaslatok, ötletek és amelyekből a végén kikerekedik egy megvalósítható, minden oldalról jól megtámogatott terv. Csodálatos ez a folyamat.

142796032_3809789735747679_2155190731698737976_o.jpg
- Milyen suli, tapasztalat, kvalitások kellenek ehhez a munkakörhöz? 
 
Van egy menedzseri főiskolai diplomám és mivel tudatosan erre a szakmára készültem, egy egyeteti közgazdász diplomám. És sok tapasztalatom. Mi kell hozzá? Jó szem, jó érzék, ahhoz, hogy észrevegyük a felszín alatt megbújó kapcsolatokat, összefüggéseket, függéseket. Türelem és alaposság. Nagy a tét, ezért nem lehet elhamarkodottan megoldást felállítani. Tapasztalataim alapján pedig sokféle cégnél, sok vezetővel, sok munkakörben dolgoztam. Főleg azért, hogy belülről is lássam ezeket a szervezeteket. Hisz így teljesen más képet mutatnak, mint annak, aki csak kívülről lát egy szervezetet. Kell hozzá emberszeretet, és elfogadás is
 
- Mi az előnye és hátránya a munkának?
 
Előnye, hogy lehet fejleszteni, fejlődni. Hátránya szerintem a klasszikus értelemben nincs. A legnehezebben feldolgozható számomra, ha látszik a lehetőség, de nem elég elkötelezetettek a vezetők, a munkatársak.
  
- Van valami terved a jövőre nézve? 
Igen. Szeretnék független tanácsadóként szakmai sikereket elérni ezen a pályán. Sok céget, vállalkozót támogatni abban, hogy felfelé íveljen a pályájuk és sikereket érjenek el.  
 
Ági elérhetőségei
Honlapom: haw.hu
Szervezetfejlesztős - még most indult: https://www.facebook.com/hawszervezetfejlesztes

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#interjú #fejlesztés #rendszer #munka #job 

Szólj hozzá

Interjú