2020. dec 02.

A nem is oly csúnya, csúnya pulcsi!

írta: Mayerné Répási Adrienn
A nem is oly csúnya, csúnya pulcsi!

128635625_110387370821516_5165974278280742023_n.jpg

Mindig örömmel nézem az amerikai filmeket és az ő hagyományos csúnya pulcsis mániájukat. Sőt, irigykedem is egy kicsit, hogy nálunk majdnem ciki, mint megszokott ez a különös ruhadarab. Vajon hazánkban miért nincs hasonló dolog az öltözködést iletően?  Persze meg lehet honosítani itt is, mint ahogy jó pár egyéb ünnep bekerült a mi naptárunkba is. Ti örülnétek neki? Hordanátok? Vagy tényleg ciki? Engem jobb kedvre derít. A gyerekeket szintén. Valahogy a régi, kötött pulcsik jutnak az eszembe, amit még a nagymamák kötöttek nekünk saját kézzel. Azoknak is megvolt a maga stílusa, hangulata.

Azt mondhatom, különös varázserejük van ezeknek a pulcsiknak is. Jobb kedvre hangolnak és egy kis karácsonyt varázsolnak az ember lelkébe. Olyan hatásuk van, mint a karácsonyi dekorációnak, az adventi koszorúnak és a fényfüzéreknek, karácsonyfa díszítésnek. 1950-es években kezdett ez a pulcsi kultusz kiemelkedően nagy figyelmet kapni. Hazánkban pedig talán 4-5 éve lett igazán divat. 

Vannak szúrósak, rövidek, túl színesek, nagyon mintásak, ízléstelenek és ízlésesek is. 

karacsonyi-pulover-piros-mintas_1.jpg

Én arra jutottam, nekem mindenképp kell egy cseppet sem "csúnya" pulcsi. Miért nevezik egyáltalán csúnyának, hiszen annyira cukik? Szóval a tettek mezejére léptem és karácsony mintás pulcsit vadásztam a Bonprix pulóveres részlegén. Szerintem nem ez lesz az utolsó, amit megrendeltem. Még szemezek egy Rudolfossal is. A helyzet pedig az, hogy karácsonyig minden hétvégén fel fogom venni a gyerekek szórakoztatására, akik első körben furán néztek, azóta pedig mindig széles mosolyt csalok az arcukra vele. Azt hiszem, nekik is kelleni fog karácsonyi csúnya pulcsi. 

Még nem késő, te is megrendelheted a saját karácsonyi pulcsidat ezen a linken a Bonprixnél

Karácsonyi hangulatra fel!

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

řeklám #szponzorált #bloggerprogram #karácsony #pulóver #pulcsi #bonprixitsme #bonprix #bonprixprogram

Szólj hozzá

Kitekintő Teszteltük