2020. feb 21.

Fenntartható cipő? Igen!

írta: Mayerné Répási Adrienn
Fenntartható cipő? Igen!

Fenntartható divat Bonprix módra

hands-600497_640.jpg

Az egyik nagy vesszőparipám a fenntarthatóság, környezetvédelem. Ebben a hajóban mindenkinek kötelező evezni. Együtt tesszük tönkre a világot, együtt vagyunk kötelesek tenni is ellene. Márpedig egyre jobban rombolunk és tombolunk. Te és én, és bizony ő is felelős azért, amit tesz. Mindenki! Nem várhatjuk el, hogy mindenki más tegyen a bolygónkért valamit, mi pedig csak várjuk a sültgalambot. Kisemberként is rengeteget tehetünk azért, hogy a Föld szebb és élhetőbb maradjon, már pár apró lépéssel is. Gondolkodj el rajta! Te is ezen a Földön élsz. nem mindegy, mit hagysz az utókorra. Hordj magaddal táskát zacskó helyett, kevesebbet autózz és vásárolj olyan ruhát, ami fenntartható. Ugyanis a ruhaipar az egyik legszennyezőbb iparág. Az ember nem is gondolná.

A nagyobb cégek óriási részt vállalhatnak ebben a tevékenységben, hiszen vezető szerepük, példamutatásuk és a struktúrájuk is megvan rá. Szerencsére egyre több cég, vállalat felismeri ennek a szükséges voltát és próbál tenni kisebb-nagyobb lépéseket a témában. A Bonprix is beállt a sorba és egy egész kollekciót vezetett be, mely óvja a környezetet. Így akiknek ez nagy jelentőséggel bír, azok is tudnak már tőlük rendelni lelkiismeretfurdalás nélkül. 

A fenntarthatóság jegyében készülnek cipők, pólók, kabátok, nadrágok, ruhák.. Így egy teljes ruházatot megoldhatjuk környezettudatos módon. Itt megtekintheted a kínálatot. Szerintem ebből már fel lehet öltözni. 

Ruházkodni kell, de nem mindegy hogyan. Bizony nekem is felcsillant a szemem, mikor megláttam a címkét. Fenntartható. Mit is jelent pontosan?

Az ENSZ szerint: anélkül elégíti ki a jelen szükségleteit egy termék, szolgáltatás, hogy veszélyeztetné a jövő generációk lehetőségét saját igényeik kielégítésére” Azaz szabad fordításban egy olyan termék, szolgáltatás, mely nem veszélyezteti a környezetet, sőt inkább javítja azt. 

70459461_388996915328841_2895104585125330944_n_1.jpg

Én egy sportcipőt rendeltem, mert a sportcipő mindig szükséges dolog, nem mindegy a minősége sem ráadásul. Rengeteget vagyunk a szabadban, bringázunk, futunk, sétálunk, túrázunk, táncolunk, tornázunk és a benti sportokat, mozgásformákat is gyakran igényeljük a csemetékkel. Az elején kicsit tartottam tőle, milyen is lesz, azon kívül, hogy fenntartható. Vajon a jó ügy a minőség rovására megy? Szerencsére a félelmemre rácáfolt. Kaptam egy csinos, kényelmes cipőt, mely hordható. Minőségi kifogásom sincs, mert jól bírja a gyűrődést már hetek óta. Csinos is. A kinti aszfaltot, de a benti sportokat is bírja. Táncoltam már vele, kerékpároztam, konditerembe jártam. Nem kímélem és bírja. nem koszolódik könnyen, ami szintén fontos volt számomra, főleg a szép pasztell színét látva. Ugyan ezen okból kifolyólag bármivel hordható, legyen szó farmerről, edzőnadrágról, melegítőről, rövid nadrágról, de szoknyával is el tudom képzelni, utcai viseletnek. A fenti képen a felső és a nadrág is Bonprix egyébként.

Senki meg nem mondaná róla, hogy különleges cipő. Mert hogy az. Teszek vele a környezetemért! Már azzal is, hogy ezt választottam. 

71098142_2547401228653209_5197800822125101056_n_1.jpg

 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#Bonprix #itsme #szponzorálttartalom #cipő #lábbeli #sport #mozgás #fenntartható #környezetvédelem #blog #teszteltem

Szólj hozzá

Kitekintő Teszteltük