2019. máj 13.

Amiért létrejött

írta: Mayerné Répási Adrienn
Amiért létrejött

Brandba teszem magam...

 

60122790_2311582705568397_5221111508016037888_n.jpg

Sokszor és sokfelé bemutatkoztam már. Itt a blogon is. Tudjátok hol lakom és kikkel osztozom az életemen. Egyedül azt nem mondtam még el, a blog milyen indíttatásból készült.

Sokszor kaptam már meg azt a kérdést, hogy miért csinálom a blogot, mi a célom vele. Eddig nem is fogalmazódott meg bennem igazán, hogy miért is, azon kívül, hogy szeretem, jó elfoglaltság. Egy könyvet olvastam épp (Mészáros Róbert: Brand a lelke mindennek), mikor beugrott, hogy nem igazán közvetítem kifelé talán a blog mondanivalóját, létrejöttének okát. Csak úgy van a nagyvilágban. Mert a blog is egy brand, egy énmárka. Az én márkám. Könnyű elbújni a szavak mögött, de néha kicsit elő kell bújni a csigaházunkból és bemutatkozni, még ha sebezhetővé is tesz. Egy életem, egy halálom, most egy kicsit kitárulkozom.

A blog az én "játszóterem". Szeretek írni, mert jól esik. Terápia, közösséghez tartozás, közléskényszer is, de ennél jóval több. Leginkább segítő szándékkal készült, hogy megmutassam, milyen anyának lenni. Milyen több gyerekes anyának lenni. Mutató, milyen világba csöppen valaki, mikor megszületik az első/második/harmadik gyermeke. Mennyi változással jár. Nem vagyok megmondó ember. Sosem fogom megmondani, mi a helyes út számotokra. Erről nem fogtok olvasni itt. A kalandjainkról annál inkább.

Roppant szépséges dolog, de sokszor nehéz és rengeteg kihívást támaszt elénk az anyaság. Nem csupa rózsaszín köd. Persze ezt legtöbbször igyekszünk elhallgatni, elkenni.

Izgalmas kihívás is, a legjobb tanító az életben. Minden nap igazi izgalmakat tartogat. Sosincs két egyforma nap.

Na és a szépséges, lényegi részeit se felejtsük el végül, mert bőven akad ebből is. Ezért érdemes az éjszakázást, a fáradságot, a sok tennivalót bevállalni. Értük. Miattuk. A mosolyukért.

Még itt sem állnék meg. Minden anya nő is, millió kétséggel, teendővel, elvárásokkal. Néha a taposómalom közepén elfelejti igazán élvezni az életet, megélni. Sokszor én is!

Jobbá szeretném tenni az anyák életét, de egy kis porszem vagyok csak a gépezetben. Ha egy-egy írásommal rádöbbentek valakit, hogy nincs egyedül, akkor már elérte a blogom a célját. Ha egy picit is jobban érzi magát tőle, tudtam segíteni bármiben, egy felismerésben, egy probléma megoldásában, ötletadásban, vagy csak szereztem pár kellemes percet neki, akkor boldog vagyok. Ez mellett szeretném közvetíteni azokat a dolgokat, amik számomra fontosak az életben, ilyen az egészséges életmód, a mozgás iránti szeretet, a tánc öröme, az olvasás népszerűsítése, a környezetszennyezés visszaszorítása, a Földünk megóvásának közvetítése, az állatok, növények védelme, a hagyományok ápolása, a jóra nevelés, a kisvállalkozások, a kézműves vállalkozások, a hazai készítők és termékeik népszerűsítése, a női lét (anyaság) erősítése, a női szépség előtérbe helyezése, a jó dolgokra való koncentrálás...

Sok-sok fontos dolog az életben. A legfontosabbak. Ezekről fogsz tartalmakat olvasni legtöbbször. E köré csoportosul a blogom témaköre. Továbbá a számomra nagyon is kedvelt elfoglaltságra még, az interjúkra.

Számodra milyen értékek a fontosak? Gondoltál már magadra úgy, mint egy brand vagy márka? Mert a közösségi oldaladon, a megjelenéseddel, a megnyilvánulásaiddal, a szavaiddal a saját márkád képviseled mindig, mindenhol. Mint én itt, a blogomon.

Nagyon örülnék, ha írnál a cikk alá, miért olvasod szívesen a blogod. Visszajáró vendég vagy véletlen beeső? Miről olvasnál szívesen? Vagy miről nem? Nyilvánvaló volt, hogy mit szeretnék elérni a bloggal vagy most jó, hogy írtam róla? 

Nem mondom, hogy könnyű volt megszólalni és ennyire a mélységekig lemenni, mindezt megírni, de remélem, hogy jó okkal tettem. 

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésem!

Fotó: Picikék fotó

Szólj hozzá

Bemutatkozás Kitekintő