2019. ápr 01.

Anyaként csinosan?

írta: Mayerné Répási Adrienn
Anyaként csinosan?

Zakó, kosztüm...Mi is az?

Ez már a korral jár?

Meglehet, de az biztos, hogy egyre jobban szeretek csinosan felöltözni. Akkor is, ha itthon vagyok és akkor is, ha valahová elmegyek. Igazi kiskosztüm, blézer, elegáns ruha, magas sarkú cipő, erősebb smink…

Már jó ideje nem volt időm, erőm, kedvem, igényem efféle hívságokra. Anya vagyok, ráadásul háromszoros. Nem a fontossági listám elején csücsült a divat, inkább az életben maradásért, a napok gördülékenységéért dolgoztam. Örültem, ha este mindenkit tisztán, boldogan dugtam az ágyba és magam is bezuhanhattam  egy adag jótékony, feledtető álomra. Aztán reggel újra indult a verkli.

56178443_2246104158782919_5297201466459553792_n.jpg

Bonprix pulóver 

Bizony, néha jó újra kisminkelni magam, pedig évek óta nem jutott eszembe, utoljára talán hastáncos fellépéseim egyike során, ami higgyétek el, nem most volt. 

Valahogy a gyerekekkel itthon nem tűnt fontosnak ez a dolog, nem éreztem szükségét hogy a normálnál mutatósabb legyek. Na, nem hagytam el magam teljesen, csak előnyben részesítettem a kényelmességet, praktikumot.  Macinacis anyuka voltam csak vagy farmer, sima póló kombóban nyomtam sportcipővel, ölelős, meleg kötött pulcsiban, esetleg lapos balerinával, szőlőzsírral kiegészítve és slussz. Az ékszereket is hanyagoltam, hiszen belelógott a gyerkőc arcába, meghúzhatta, belekapaszkodott rendesen, a gyűrűvel megkarcolhattam. Most kezd visszatérni a kedvem ezekhez is, hogy elmúlt a „veszély”.

A gyerek után rohangálva, négykézláb szedegetve az eldobált ételmaradékot, a porszívózáshoz vagy egy jó babakocsis sétához nem is kellett más ruha. Magas sarkú cipőben nem ment a gyerkőccipelés és az utána való rohanás sem. Egyes ruhák is kikoptak a használatból, mert lehúzta rólam, nem volt praktikus. A védőnőhöz menet is gyors farmert húztam, a gyerekorvoshoz sem láttam értelmét a sminknek.

De most, hogy legkisebb is elmúlt kettő...

Remélem nem a kapuzárási pánik tört rám, csak visszazökkenek a normális kerékvágásba, de újra érdekel a ruházat, a divat, az öltözködés. Kezd visszatérni a kedvem nőnek lenni, színeset hordani, sminkelni, ékszert venni, felfrissíteni a ruhatáram, nem csak praktikusat, kényelmeset viselni..

Ha úgy számolom 7 éve vagyok itthon. Persze nem vonultam kolostorba, járunk mi el közösen kirándulni, esküvőre, moziba. De nem volt igényem egy bulizós éjszakára, egy bálba elmenni minden hajcihőjével együtt és megfelelő, dress code szerint előírt ruhába bújni. Nem is volt fellelhető ilyen ruhadarab a szekrényemben, esetleg a leges-legmélyén, olyan kicsiben, hogy belepréselni anyuka testem nem lett volna egyszerű, inkább egy mission impossible.

A kosztümről és a zakókról, ballonkabátról amúgy is sokáig azt gondoltam, hogy csak idős nőknek és olyan munkakörben dolgozó hölgyeknek kell a szekrényükbe, nekem felesleges. Utóbbi pedig csak Columbonak szükségeltetik.

55869319_2246104218782913_5800837698184806400_n.jpg

Hol is hordanám? Egy idő után rájöttem, hogy bárhová. Ma már egy kiruccanáshoz is fölvehető egy zakó és farmer. Zakatolt és zakatolt a fejemben, hogy nekem is kell. Így végül nézelődni kezdtem.

Valaki egyszer azt mondta nekem, hogy akkor érett meg valaki egy kosztümre, ha felmerül az igénye rá. Szóval felmerült, így nézelődtem és választottam a Bonprixtől.

Ez a szürke kis zakó például bárhová jó, legyen szó alkalomról vagy a napi rutinról. Szoknyával, elegáns nadrággal, de farmerrel is viselhető. A mintáját egyenesen imádom. Csak úgy vonzza a tekinteteket. A színe bármilyen színű ruhadarabbal viselhető, csak a képzelet szab határt, na meg a jó ízlés. Kényelmes, könnyen tisztítható, kevéssé gyűrődik. Az ára is megfizethető. Hálás ruhadarab, mondhatom rá jó szívvel. 

Ezen a linken, jelen állás szerint akciósan megtaláljátok:

https://www.bonprix.hu/kategoria/369/blezerek-es-kosztumok/

 

 

55704735_2246104452116223_3045721078082043904_n.jpg

55512136_2246104528782882_4595874852241408000_n.jpg

 

#szponzorált tartalom #bonprix

 

 

 

 

Szólj hozzá

Anya vagyok Csajos oldal