2022. aug 22.

Rendkívül erős utánpótlás várható versenyhorgászat fronton, női vonalon is!

írta: Mayerné Répási Adrienn
Rendkívül erős utánpótlás várható versenyhorgászat fronton, női vonalon is!

utanpotlas_ob_3.jpeg

A miskei Tar Petra, Kaposvárhoz közeli Desedán, az U15-ös korosztályban 18 utánpótlás horgász közül elnyerte az első helyet, hatalmas hajrával. Végigküzdötte a három edzést és három versenynapot ebben a rendkívüli hőségben. Snecizés, gyűrűsbotos dévérezés és rakósbotos pontyozás volt a feladat és nagyszerűen helytállt a fiúk között. Ma őt kérdeztem a versenyről és magáról a versenyhorgászatról, hiszen elképesztő, hogy felnőtteket megszégyenítően végigküzd valaki egy ekkora versenyt, ilyen fiatalon és nőként! Azt hiszem, nem lesz gond az utánpótlással így a MOHOSZ-nál!

- Hogyan jött a horgászat iránti rajongás?

6 éves lehettem, mikor a testvérem keresztapukájával kimentem horgászni és azóta nagyon megszerettem a horgászatot.

300014226_640717270510711_5694549752574268926_n.jpg

-Nőként mennyire nehéz érvényesülni a sok pasi között?

Egy kicsit nehezebb, de ha mindent beleadok, akkor a fiúk is verhetőek ugyan úgy.

-Mi a legnehezebb és mi a legjobb a versenyhorgászatban, amiért megéri reggel korán felkelni?

A legnehezebb számomra az, hogy összepakoljak reggel időben, a verseny előtt. Amiért megéri felkelni korán az az, hogy olyan örömöt nyújt nekem a horgászat, amit nehéz megfogalmazni.

-Kik azok, akiktől a legtöbbet tanultál, tanulsz most is?

Akitől a legtöbbet tanultam/ tanulok az a Martin Gábor, ő az, aki nélkül nem lettem volna országos Bajnok!

- Kiből lehet szerinted sikeres versenyhorgász? Mi az, ami feltétlen szükséges a sikerekhez?

Szerintem abból lehet sikeres horgász, aki mindent megtesz azért, hogy még jobb legyen, és minden tanácsot elfogad a jobbaktól.

300375368_737854880638482_372945243618785982_n.jpg

- Hogyan szoktad a napi taktikát felépíteni? Aznap vagy előre megismered a tavat, mi megy ott?

Mi úgy szoktuk, hogy a verseny előtti nap, nagyjából mindent megcsinálunk, hogy aznap csak a horgászattal kelljen foglalkozzunk.

- Mit mondanál azoknak, akik most szeretnének nekikezdeni a versenyhorgászatnak? Mire figyeljenek?

Én azt mondom, hogy egy spiccbottal kezdjen, és minden segítséget fogadjon el, bármi legyen is az!

- Mennyivel másabb egy sima peca, egy versenyhorgászat és az OB?

Egy sima peca az teljesen más, mint egy országos, mert az országosan azért izgul az ember, vagy jobban oda kell figyelnie a kapásokra. A versenyhorgászat az nagyon összetett dolog. Ezúton is meg szeretném említeni a Marox Mixet, aki támogatja a versenyeimet! 

 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#verseny #horgászverseny #utánpótlás #horgászat

Szólj hozzá