2021. sze 14.

Nagyon illékony az önbizalom...

írta: Mayerné Répási Adrienn
Nagyon illékony az önbizalom...

Te is szép vagy! Hidd el!

a-muhely-fotostudio-baja-levai-reka-te-is-szep-vagy-13-683x1024.jpg

 

Önbizalom

Az önbizalom, olyan, mint egy pohár víz. Némelyik szögből figyelve túl soknak tűnik, máskor túl kevésnek. Ráadásul borzalmasan illékony, könnyen borul, hamar elfogy…

Az önbizalom könnyen elveszíthető, de annál nehezebben szerezhető vissza. Márpedig az önbizalom nélküli élet nehézkes és viszontagságokkal teli.  Ha valakinek nincs kellő önbizalma, az rányomja a bélyegét a mindennapjaira, munkájára, emberi kapcsolataira és még a párkapcsolatára, párkeresésére is. Magabiztosság nélkül nehéz boldogulni az élet minden területén.

Vajon visszaszerezhető az elkopott, megfakult önbecsülés, saját magunk szeretete, megbecsülése? Azt hiszem, igen! Megfelelő módon, egy kis külső segítséggel, bíztatással újraépíthető az önbizalom.

Elmesélem, hogyan lettem egy napra modell A Műhely Fotóstúdió jóvoltából

Egy ilyen önbizalomtuningon vettem részt én is a minap. A Műhely Fotóstúdió Baja tulajdonosa Réka, egy izgalmas, új szolgáltatása bevezetése előtt meghívott, hogy próbáljam ki, teszteljem le. Egy olyan komplex fotós csomagot készített, melyben minden a vendég kényelmét, tökéletes élményét szolgálja. Réka fotózása segít, mindenkiből kihozza a maximumot. Te is szép vagy! Hidd el!

Képzeld el, hogy neked csak magadat kell adni az egészhez. Stylisttal, szín és testkép elemzés után a stylist által válogatott ruhákban, az arcodnak, karakterednek megfelelő profi sminkkel, helyben elkészített frizurával vághatsz bele egy fotózásba. Önazonos lehetsz, mégis a legjobb formádat mutathatod meg.

Azt vallom, hogy egy nőnek több olyan nap jár, amikor királynőnek, a legszebbnek érzi magát, nem csak az esküvőjén! Ez a pár óra pedig feltölti, feltuningolja az önbecsülését, önbizalmát napokra, hetekre. És ez kifelé is meglátszik.

a-muhely-fotostudio-levai-reka-adrienn-atalakitos_07-1.jpg

Egy napra hercegnőnek érezhettem magam. Igazi önbizalom növelő program, melyben hozzáértő szakemberek (sminkes, fodrász, stíluskommunikátor, fotográfus) segítettek kihozni a bennem szunnyadó, elrejtett nőiességet. A fotózás nagyon izgalmas volt. Réka, a fotós nagyszerűen ráérzett a stílusra, arra, mit szeretnék képviselni, miben érzem jól magam és miben kevésbé, vagy mi az, ami jól áll nekem. Segített leküzdeni a félelmeim, segített a beállításoknál. Észrevétlenül terelt a komfortzónámon kívülre is, hogy a lehető legjobbak legyenek a képek. Feloldotta a gátlásaim. Segített elterelni a figyelmem a kényszerképzeteimről, hogy nagy az orrom, karikás a szemem alatt, tele vagyok ránccal, nem tetszik a combom, a hasam is nagy…Már nem figyeltem ezekre, nem próbáltam görcsösen takargatni azokat a nem szeretem testrészeimet, csak arra figyeltem, hogy mosolyogjak, jól érezzem magam. Tudom, hogy megérte! Már nem hiszem, hogy rólam nem lehet jó képeket készíteni. Jó stábbal, profi fotóssal mindenkiről lehet!

És olyan képek készültek, melyeket szívesen látok otthon a falon, a fényképalbumomban vagy a közösségi oldalakon, színte bárhol magamról.

Egy napra újra hercegnőnek, csinosnak, fiatalnak érezhettem magam és mindezek után olyan fotókat is kaptam, melyeket bárhol fel tudok használni pironkodás nélkül. Az önbizalmam az egekben és napokig csak mosolyogni tudtam. Élmény volt Réka modelljének lenni. A profi stáb pedig megkönnyítette a közös munkát. Nem kellett azon agyalnom, mit vegyek fel, hogyan sminkeljem ki magam előnyösen, milyen legyen a hajam, hogyan álljak be, miként mosolyogjak...

Olyan könnyű volt, feltöltő és meglehetősen szórakoztató egy napig modellkedni. 

a-muhely-fotostudio-baja-levai-reka-te-is-szep-vagy-09-683x1024.jpg

A Műhely Fotóstúdió Baján adja a teljes körítést hozzá, neked csak magad kell adnod! Önbizalomra fel! Te is szép vagy! Hidd el! Ez neked is jót fog tenni!

Fotó: Lévai Réka  - A Műhely Fotóstúdió

Stíluskommunikáció: Kretter Bea - Beango Stílusműhely

Modell: Mayerné Répási Adrienn - ReAd-blog.blog.hu

Haj: Benedek Ákos - Luxury Style 

Smink: Bagényi Dia

Háry Péter - Háry Film

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#blog #fotózás #modell #fénykép #műhelyfotostudio #baja #modellkedtem #reklám #szponzorálttartalom #blogcikk #fényképezés

Szólj hozzá

Program Kitekintő Teszteltük Anyukás tartalom Mondd el!