2020. dec 01.

Anyaság, karrier, éneklés és tánccipő

írta: Mayerné Répási Adrienn
Anyaság, karrier, éneklés és tánccipő

argentine-tango-2079964_640.jpg



A rockzenéjéről, szókimondásáról és a nagyszerű tánctudásáról híres leginkább az a nő, anyuka, akivel a mai interjúm készült. a mai az túlzás, az interjú jóval korábbi. Még tavaly, egy másik blogomon publikáltam első körben. Aztán most gondoltam egy merészet, újra elővettem és leporoltam kicsinykét. Nem más ő, mint Pásztor Anna, az Anna and the Barbies énekesnője és a Dancing with the Stars egyik legjobb táncosa.

Egy nagy kedvencemet már régóta el szerettem volna csípni egy interjúra nektek. Ő egy olyan anyuka, akire felnézek és imádom az anyaságát, a munkáját, őt magát. De valahogy mindig berezeltem attól, hogyinterjút kérjek tőle. Aztán végre bátorságot merítettem és jelentkeztem nála. Alaposan meglepett. Nem emberevőként gondoltam rá eddig sem, csak talán távolságtartóbbnak, nagyviláginak sejtettem? Nem is tudom pontosan. Valahogy ilyen kép volt a fejemben róla. Rögtön ráállt az interjúnkra, egyeztetünk és azonnal kedvesen szóba elegyedett velem. Semmi sznobság, semmi távolságtartás, semmi nagyvilágiasság. Ömlöttek belőle a szavak. Olyan érzés volt vele beszélgetni ismeretlenül is, mintha ezer éve ismerném, mint egy ezer éve nem látott, ám régi, ismert baráttal találkoztam volna újra. Sok mondatában magamra ismertem. Sok dolognál csak bólogatni tudtam.

Összegzésképp, egy színes egyéniség, aki szerethető, sebezhető, ám mégis erős, aki kiáll magáért, szeretteiért, igazáért és a jó ügyekért is. Aki anya elsősorban, ám más is. Aki mer önmaga lenni és nem csak az érdekli, hogy mit szólnak hozzá, milyen ő. 

Fogadjátok sok szeretettel Pásztor Annát!
19557009_fba4b8a751fd74cfb20143b5d39044d3_wm.jpg
Fotó készítője: Zoltan Sarosi, Forrás: Femina 

- Milyen Pásztor Anna? Mit mondanál el magadról? 
Jó Pásztor Annának lenni. Élvezem, hogy én vagyok, minden magaslataival és mélységeivel együtt. Szélsőséges spektrumon mozgok. Külcsín, ami színpadi inkább, ott jön elő belőlem. Adrenalin ittasan, vérmes vadállat vagyok. Itt élem ki a szélsőséges magatartás kalandor vágyam. Másik énem, ami a publikumtól elzárt, kezelhető, kenyérre kenhető, tréninggatyás, kontyos, nyugis, csendes. Kettőt próbálom kiegyensúlyozni, hogy kiegészítsék egymást. 


foto: Attila Kleb
smink: Rikk Agi
fácántoll: Vanessa Szakadáti Vanessa Szakadáti-Póka
anyacsavarokból készült melltartó: Valentin Camill Vargas

- Mennyire nehéz az anyaságod összeegyeztetni a munkáddal, önmagaddal?
Mióta a babáim vannak, semmi sem lehetetlen, azt érzem.
Kezelhetőbb lett az életem. Mindent meg tudok oldani. 100-szor annyit csinálok, mint előtte. Stabil struktúrát ad. 
A körülöttem lévő emberek sokat segítenek, támogatnak, mint a kedvesem, a kedvesem édesanyja, a zenekar sofőrje (aki hozzánk költözött, aki nagyon jó haverunk). Jó együtt. Segítjük egymást.
Fárasztó, ám jó az anyaság. Kiszámíthatatlanság a legfárasztóbb talán. Randomság, kormányozhatatlanság nagy kavarokat okozhat. 



- Napirendes, időbeosztás szerint éltek?
Régen kicsúszott a kezem közül az idő, mint a homokszemek. Most egyre inkább tudom irányítani. Sok emberért felelek, így kell előre tervezés valamennyire. 50 zenekaros Fesztivált csinálunk, ami egész éves felkészülést kíván. A zenekar, a hedonista partysorozat, tv-s szereplések, család, barátok. 
Nincs betegség. Pásztor Anna nem ér rá betegnek lenni.
Az anyaság ad egyfajta erőt. Elpusztíthatatlanok vagyunk. Lelassítja az öregedést. Megfiatalítottak a babáim.

- Megengedő szülő vagy?
Természetesen szigorú vagyok. Nem vagyok mártír. ha valami nem jó, szólok. Hisztit, felesleges köröket levágni, minimalizálni.
Értelmesek, kommunikatívak, partnerek,  megbeszélhető velük minden.




- Mennyiben másabb lány és fiú anyukájának lenni?
Zoé 2 éves múlt, Benji 4.5 éves.
Zoé csajszisabb, puhább. Nőiességet tanulok tőle, finomságot. Cicásabb. A mozdulatai, a pipiskedése, a bájolgása. Kis tündér.
Benji keményebb, tárgyilagosabb. Játékban másabb. Ő egy szuperhős, ahogy fut, mászik.
Viszont anyához bújásból mindkettő ugyan olyan szinten kiveszi a részét. Bújósak, igénylik a szeretet.
Családszendvicset szoktunk játszani. Mi vagyunk a kenyerek és gyerekek szalámik, sajtok, a töltelék.
Fontosak a bújások, fizikai közelség. Amikor rajtunk alszanak el.
Minden nap úgy kelek, hogy ma még többet fogunk játszani. 
Nagy olaszos család vagyunk. Nagyrészt itthon vagyunk. Sokat vagyunk együtt.
- Hogy jönnek ki egymással a gyerekek?
A két kicsi öli egymást, ami teljesen természetes. Védelmezi a húgát Benji, de azért a játékféltés is megvan. 
 

Tudsz pihenni, kikapcsolni?
Izgága vagyok. Kényszeresnek hív a kedvesem. Rendezgetek, virágot rendezek, főzök, mosogatok. Egyfolytában valamit kell csinálnom. 5 perc nyugi után már elég.
Az első évet túlélésre játszottam, amikor érkeztek a babák. Aztán egyre jobb és könnyebb. Tavaly márciusban-áprilisban kezdtem visszakapni a saját életem, a kontrollt. Mostanában annyi mindent megengedhetek már magamnak. Már eljutok körmöshöz, arckezelésre, kád vízbe beülök, moziba, haverokkal bulizni, nem fellépőként egy Sziget fesztiválra. Apróságok.
Idén elsőnek jutottunk el kettesben egy kis pihenésre apával. Első este habzsi-dőzsi, billiárd, tv, hajnalig fent voltunk. Utána már elkezdtek hiányozni a gyerekek.
Felpörgetnek a gyerekeim.




- Számtalan jótékonysági ügy mögé állsz. Fontosnak tartod?
Rengeteg felkérést kapok. Kiemelt pozíció ez, amit kaptam az élettől. Sokan hallgatnak rám, így fontos, hogy ilyennel is foglalkozzam. Játszi könnyedséggel felhívhatom az emberek figyelmét egy fontos dologra. Jó hír közlője lehetek, emberek sorsába bele szólás pozitívan inspiráló és jó. Kihagyhatatlan, ha tudok segíteni. Rengeteg mindenben benne vagyok. Egyik ilyen a születés, szülés például.  Támogatom a Másállapotot a szülészetben-t. Családon belüli erőszak elleni kampányban szintén részt veszek. De ilyen még a Teréz anya projekt, a mellrák elleni harc is.
Saját a Léleklomtalanítás-tavasszal, ősszel. (A háztartásban használt, de már nem kellő dolgokat elhozzuk, szortírozzuk és olyan mélyszegénységben élő embereknek adjuk, amiről elképzelésünk sincs, hogy létezhet.
Lesz egy Word up-online játék, ahová föltölteni lehet játékosan a világszépítő kategóriákban, amit elkövetnek. Amin mosolyogni lehet, ami lélekemelő, egy fotót, leírást, emléket, festményt. Figyelemfelhívó, ami építi a résztvevőt és az olvasókat is.



- Örültebbnél őrültebb ruhák, frizurák jellemeznek. Önkifejező eszköz?
Élet játékának izgalma. Izgalmas, hogy a külsejével befolyásolja a belsejét az ember. Szerepjátékok. Mivé tudsz válni. Magamat is inspirálom, hogy mit tudok kihozni magamból. Az élet játék. Ne felejtsünk el játszani. 
Letisztultság rám jött mostanában, mármint magamhoz képest. Már talán megengedhetett magamnak. Nem kell feltétlenül tősgyökeresen másnak öltözni, merek félpucéran, magamat lemeztelenítve, a természetes Pásztor Anna lenni. Nem kell maskara mögé bújva élnem mindig. Támadási felület mamuszban, smink nélkül kimerészkedni, de merem vállalni azt az énem is.
Anna elképesztően színes egyéniség, akit nem lehet nem szeretni! Kiváló énekes, színész, rocker, táncos, anya, segítő...
Annát minden szombaton egy táncos műsorban is láthatjátok. Mi szurkolunk neki családilag! És ti?Szavazzatok rá mindenképp, ha tehetitek! Profikat megszégyenítő erővel, tudással nyomta végig az eddigi részeket!

Anna Instáját  ITT és az FB oldalát ITT megtaláljátok. 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#interjú #cikk #korábbi #pásztoranna

Szólj hozzá

Interjú Anyák