Egy csipetnyi nő fűszerezve anyasággal, könyvekkel, interjúkkal, programajánlóval...

Virtuális Asszisztencia?!

2020. június 08. - Mayerné Répási Adrienn

 102581136_3212594505438133_9210767982878261248_o.jpg

Ha édesanya vagy és szeretnél kitörni a régi munkakörödből, ha valami másra vágysz, nehéz megoldani a gyerek/ek miatt a régi életedbe, munkakörödbe való visszaállás, akkor mutatok neked egy új lehetőséget. Legyél Virtuális Asszisztens!

Virtuális Asszisztensnek lenni számtalan előnnyel jár. Fejlődhetsz szakmailag, mindig új ingerek érnek, új feladatokat tartogathat számodra, jól lehet vele keresni és az otthonodban, saját időbeosztásod szerint végezheted. Virtuális Asszisztencia a te utad, ha mindezeket vonzónak találod.

A mai kor édesanyáinak számtalan dolognak kell megfelelni, sok helyen helytállni, ami nem könnyű. 8 órában munkahelyen tartózkodva, az oda-vissza utat még bele sem számolva, rengeteg ideje megy el, miközben idegeskedik a gyermeke/gyermekei hogyléte felől, az eszében az otthoni munkák is járnak, valahogy az időt is jól be kell osztania, hiszen a csemetét/csemetéit is különböző foglalkozásokra, elfoglaltságokra kell vinnie. Mindezeket összeegyeztetni rettentően nehéz. Épp ezért jó a Virtuális Asszisztensi munkakör. Korábban elképzelhetetlen lett volna, hogy valaki otthonról is dolgozhat, ma már könnyen megoldható.

Hogy pontosan mi is ez a Virtuális Asszisztencia?

 A VA (későbbiekben VA) online vállalkozástámogatás, a vállalkozó tehermentesítése. Asszisztencia, csak nem helyben végzendő. A VA olyan munkafeladatokat vállal el, lát el, azokat veszi át a megbízótól, amiben kompetens. Egyszóval leveszi a vállalkozó válláról azokat a munkafeladatokat, amikre neki nincs ideje, nem szereti, vagy nem tudja kellő hatékonysággal elvégezni, kevésbé érzi magát benne kényelmesen, a VA pedig el tudja látni hatékonyabban helyette. A VA megoldja az ügyfele számára a számlázást, a social media kommunikációját, az ügyfélkezelést vagy bármit, amihez ért és a megbízónak terhes.

Ki jár jól ezzel a munkaformával?

A megbízó elsősorban, hiszen az így felszabadult idejét tudja keresőtevékenységre fordítani vagy pihenésre is akár, a vállalkozása mégis hatékonyan működik. Nem fizet felesleges időeltöltésért, csak az elvégzett munkáért. Nem kell a munkát elvégezőt 8 órára bejelenteni, eszközöket vásárolni a munkájához, teret biztosítani számára, irodát és csak a ledolgozott feladat vagy óraszám után kell fizetni neki.

A VA-nak is jó, mert otthonról dolgozhat, azokat a területeket lefedve, amiket tud és szeret. Nagyobb szabadságot kap, nincs helyhez kötve, nem egy vállalkozást, hanem többet is vihet egyszerre. Hatékonyabban ki tudja használni az idejét. Nem kell munkahelyre és vissza rohangálnia, idegeskednie a kollégák miatt. A munkafolyamat is hatékonyabb, eredményesebb, szervezettebb. Vonzó lehet azok számára az online vállalkozástámogatás, akik otthon szeretnének dolgozni, saját időbeosztással, jól keresni és szeretik a változatosságot, a tanulás folyamatát. Azért jó még a Virtuális Asszisztencia, mert minden nehézséget, hibát kiküszöböl, mindkét fél megelégedésére.

A 21. század, a jövő munkaformája a Virtuális Asszisztencia és az online tér. Hatalmas lehetőségeket rejt magában. 

A Home Office elmenő ágazatban van, pedig kis hazánk csak most fedezte fel, számtalan előnyével együtt. Még szinte kiaknázatlan, mert szerteágazó munkaterületet lehet vele lefedni, egyszerűen, gyorsan és hatékonyan. Külföldön már bevett gyakorlat és nálunk is jelesre vizsgázott a Covid19 vírus alatt a home office munka. Ezt a munkaformát továbbgondolva jött létre a VA, aki az otthonában végzi az asszisztensi projektmunkákat, részfeladatokat, nem teljes munkakörben, 8 órában bejelentve, hanem üzleti partnerként szerződve. Számos dolgot meg tud oldani virtuálisan, miközben nincs jelen fizikálisan, csak online.

Mihez jó, ha ért egy VA?

Ez egy nagyon jó kérdés. A legtöbb VA szakosodik, azokat a feladatokat vállalja el, amik közel állnak hozzá, ismeri a témát, esetleg azt tanulta, végezte korábban. De egy kicsit mindenhez is ért vagy nem fél megtanulni. Néha egyszerű feladatok elvégzéséhez, máskor speciális területekért felelhetnek, tudástól függően, mint mondjuk adatokat feltölteni, közösségi média kezelés, dokumentumok, számlázás, táblázatok, kérdőívek készítése, de vannak kifejezetten speciális feladatokat ellátó asszisztensek is, akik szövegírást, weboldalkészítést, vevőszolgálati ügyintézést is vállalnak.

Most azon gondolkodsz, hogy milyen kvalitások kellenek hozzá, te is tudnál-e dolgozni VA ként?

Érdemes egy Virtuális Asszisztens online képzést elvégezned, ahol minden kérdésedre választ kaphatsz. Szabó Ágnes ezért hozta létre az online kurzusát, ahol megmutatja minden résztvevőnek, hogyan induljon el, milyen készségek kellenek hozzá, milyen buktatói lehetnek. Ez mellett számtalan hasznos tanáccsal látja el résztvevőit

 Te is lehetsz Virtuális Asszisztens képzés! Ha felkeltette az érdeklődésed, a továbbiakat itt, a weboldalon megtudhatod róla vagy a Virtuális Asszisztensek fórumán, itt. Ha ennyi is meggyőzött, akkor Jelentkezni 2020. június 18. éjfélig lehet, az iroda@virtualisirodahaz.hu címen.

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.

ReAd-blog Adrija

#VA #virtuálisasszisztens #asszisztens #online #ws #workshop #képzés #otthonimunka #reklám #prcikk

A bejegyzés trackback címe:

https://read-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr715753168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.