2019. júl 09.

Bűnös szokásaim tárháza

írta: Mayerné Répási Adrienn
Bűnös szokásaim tárháza

Bloggerképző kihívás ötödik napja

 37112753_1873689212691084_7117793946675183616_n.jpg

Esendő ember vagyok, így nekem is vannak bűnös szokásaim, mint mindenkinek. Ma ezt a feladatot hoztam a Bloggerképző kihívás listájáról nektek. Ugye nektek is vannak megrögzött, elhagyhatatlan rossz szokásaitok? Alkohol, cigi, éjszakázás...? Meséljetek! De addig is bevallom az enyémeket.

66234588_2409909909069009_4114938562057601024_n.jpg

Az én elsődleges, a legesleges legnagyobb bűnöm a könyvvásárlási mánia. Mindenki cipőt meg táskát gyűjt nagy esetben, hát én könyveket mindenhonnan. Egy sima bolti bevásárlásról is képes vagyok valamilyen könyvvel haza érkezni. Nem tudom hogy csinálom, de mindenhol találok egy olyan könyvet legalább, ami érdekesnek tűnik. Nem hagyhatom ott szegényt! Ez jogos érv, nem?

Már meg sem merem nyitni a könyves boltok weboldalát, mert olyan nincs, hogy ne találnék magamnak valami olvasnivalót. És ezek a nagy akciók. Egyenesen nekem találták ki őket. Gondolhatjátok mi történik, ha beszabadulok egy igazi könyvesboltba...Órákat el tudnék tölteni egy könyvesboltban anélkül, hogy eszembe jutna bármi más isa könyveken kívül. Már csak ember legyen a talpán, aki fizetni tudja ezt a "hóbortomat".

_dsc0024.jpg

Ezzel a rossz szokással még nem is lenne baj, ha nem lenne itthon körülbelül 1000 kötetem, ebből csak a 35 százalékát olvastam. Azt hiszem, sosem jutok a végére, mert mindig, újra és újra, más olvasmányt találok, ami érdekesebb , izgalmasabb és kell! Hiszen még nem is említettem a könyvtárakat. Vonzódom azokhoz is. Lehet onnan kijönni könyv nélkül? Aligha. Volt olyan fordulóm, amikor 12 könyvet zsákmányoltam a könyvtárból. Elég volt hazacipelni. Így lassan betemetnek az olvasnivalók. Igaz ebből következik a következő bűnös szokásom. Mindenhol, értsd MINDENHOL tudok olvasni! Kocsiban, ágyban, fotelban, buliban, horgászás közben. Bárhol eszembe jut, kezembe veszem az aktuális olvasmányom, ha úgy érzem. Orvosi váró, koncert szünete nekem nem akadály. Gyorsan olvasok, heti 1-2 könyv meg sem kottyan, de mégis nagyobb a szemem, mint az olvasás gyorsaságom. Jöhet fantasy, történelmi, romantikus, mese, életrajzi, dráma, krimi...Tisztára mint Gombóc Artúr a csokikkal.

De ha már csokikról van szó. Azt is imádom minden minőségben, mennyiségben. Mindegy milyen, csak sok legyen! Jó az búra, bajra, jókedvre, nagy boldogságra is. Hizlal, az a nagy bibi vele. Tudom, kis mennyiségben, jó minőségben nem, de nem csak keveset fogyasztani belőle nem lehet. Lehetetlen!

A következő elhagyhatatlan szokásom a kávé, tea. Minden mennyiségben jöhet. E kettő nélkül nem tudok létezni. Próbáltam már leszokni, de nem megy. Egész nap zombi üzemmódban vagyok akkor, ha nem fogyasztom egyiket sem. Jön a fejfájás, álmosság, "ne szólj hozzám" és az egyre súlyosbodó tételek. Jobb a békesség, ezért inkább nem szokom le róluk. 

Na valljatok csak! Nektek milyen bűnös szokásaitok vannak?

ReAd-blog

66283093_2409910022402331_8732600834203844608_n.jpg

 

Szólj hozzá