2019. júl 02.

Bloggerképző 30 napos kihívás

írta: Mayerné Répási Adrienn
Bloggerképző 30 napos kihívás

2 fejezet

pencils-452238_640.jpg

Következő Bloggerképzős kihívás témája izgalmas: 20 tény rólam

Olyat írjak, amit nem tudtok vagy ami teljesen nyilvánvaló? Vicces legyen vagy szigorú? Mivel dobjam föl, hogy ne unjátok halálra magatokat? Na de ha ez a feladat, akkor ez. Ti csatlakoztatok már a kihíváshoz? Itt megtehetitek.

Na de nem húzom az időt, kezdjük is.

20 tény rólam

 Nem szeretem a kihívásokat

 Nem szeretek túl sokat megosztani magamról másokkal. Általában ugyan azokat mondogatom mindenhol, de nem túl mélyen vájkálva az életemben.

Szeretem a színeket. Kedvencem a kék, az bármilyen árnyalatban jöhet. A ruháim legtöbbje kék, ha épp nem fekete, mert az slankít.

Szeretek olvasott lenni minden témában egy kicsit. Utálom, mikor valamihez nem tudok hozzászólni, mert nem értek egy szemernyit sem hozzá.

Éjszakai bagoly vagyok. Nem szeretek korán (8 előtt kelni), ám gond nélkül fent vagyok éjjel 1-2 óráig is.

Egy hétnél tovább négy dologtól nem bírnék távolabb lenni. A családomtól, a könyveimtől, a kávétól és a zenétől. Na jó, tegyünk oda be még egyet, legyen öt. Az ágyam is nagyon tudom hiányolni.

Borzalmasan makacs vagyok. Valamihoz, ami érdekel, szeretem, foggal-körömmel ragaszkodni tudok. "A neked ez nem megy, hagyd csak" mondatok csak fölvillanyoznak. Ha valaki le akar beszélni róla, még jobban próbálkozom.

Voltam már bébiszitter, hastáncoktató, takarítónő, mosónő, adminisztrátor, eladó, online újságíró, pincér is. Mit hagytam ki vajon?

Szeretek beszélni. Ki gondolta volna? Régen nem lehetett mellettem megszólalni, mert levegővétel nélkül daráltam a mondanivalóm.

Mozgáskényszeres vagyok. Szeretek mozogni. Rengeteg sportot kipróbáltam már rövidebb-hosszabb ideig. Röplabdáztam, fociztam, kéziztem, karatéztam,jógáztam,  konditermeztem, aerobic, hastánc, latin tánc. Szeretek táncolni, szinte minden műfajban. Szeretem a lassabb sportokat és a gyorsabbakat is. Eddig a spining fogott ki rajtam csak egyedül. 

Tériszonyom van. Félek már egy széken állva egyensúlyozni is. A létra félelmetes. A mozgólépcső a halálom, úgy érzem húz lefelé. A sulis gyakszi helyemről inkább kirúgattam magam, minthogy létráról mossam a magas ablakokat. 

Korábban rajzoltam. Rengeteget. Ruhákat terveztem és bármilyen tájképet lemásoltam szinte ugyan olyanra. Tetoválásokat is terveztem. Lehettem volna talán ruhatervező. De nem lettem végül. Azóta egy a gyerekeknek rajzolt fánál, szívnél, napocskánál bonyolultabbat nem rajzoltam. Lehet kellene.

Utálom a rosszindulatot, a simlisséget, a nem egyenes embereket, a hazugságot, a sunyiságot, a gonoszságot...

Hangos vagyok. Na jó, nem csak én, a családom is. A csend olyan fura. Néha jól jön, de legtöbbször megbolondulok tőle. Elszoktam már leginkább. Ha sokáig csend van, kapcsolok zenét.

Azért szeretek olvasni, mert akkor elfelejtkezem a gondokról, bajokról, határidőkről, közelgő katasztrófákról, világvégéről, fáradságról, magamról, a tíz kiló plusszomról, mindenről. Csak én és a könyv létezem, a benne szereplő világgal, karakterekkel. Lehet én Harry Potter akár vagy Jane is. Bárki. Várkisasszony vagy gonosz boszorka. Szegény vagy gazdag. Múltban élő vagy jövőben.

Nem vagyok szoknyás. Nadrágban érzem magam jól. Ha szoknya van rajtam, úgy érzem nem viselek semmit és kint a pucér fenekem. Még a hosszú szoknyákat is huzigálom lefelé.

Nagyon könnyen barátkozom. Ritka, ha valakivel nem értek szót. Ellenben sokszor nagyot csalódok ez miatt.

Hatalmas önbizalomhiányban szenvedek. Sosem érzem azt, hogy valamit jól csinálok, hogy valamiben jó vagyok. Ezt a mosolyommal és nagy dumámmal jól leplezem.

Hihetetlen balszerencsés vagyok. Nálam elromlik, eltörik, kiég, elfogy. Nem nyerek sosem. Amit nagyon, de nagyon szeretnék, az sosem jön össze.

Igyekszem optimistán élni, mindennek a jó oldalát tekinteni. Derűsen, mosollyal a világ ellen!

 

Van olyan, amit nem tudtál rólam még?

ReAd-blog

37112753_1873689212691084_7117793946675183616_n.jpg

 

 

 

 

Szólj hozzá