2019. júl 01.

Bloggerképző 30 napos post kihívás

írta: Mayerné Répási Adrienn
Bloggerképző 30 napos post kihívás

Az első felvonás!

VargAda bloggerképzőjén jártam múltkoriban. Egy nagyszerű csoportot hozott létre hozzá itt, ahol egy olyan kihívás indul, amivel én is tudok azonosulni, teljesíthetőnek tartom. Egyszóval belevágtam, így 30 napon keresztül érkezik valami apróság, rövid szösszenet rólam, a blogról és sok mindenről, de még titok övezi a témák tömkelegét! Tarts velem...

Ez vagyok én.

60514993_2323436394383028_6845899328309952512_n.jpg

Picikék fotó

 

Az első nap a kihívásból a bemutatkozásé.

Írtam már magamról sokszor, sokfélét.

Mayerné Répási Adrienn vagyok könyvmániás és blogíró, közléskényszeres, nagydumás.

Az ország közepén. Bács megyében, Hajóson lakom egy hatalmas házban, három csemetémmel és egy szerepelni nem szerető férjjel.  Gyerekeim még kicsik, szertelenek, hangosak és végtelenül szerethetőek. Igazi szeretetbombák. Ja és nem tökéletesek. De ki az? Én nem, az tuti! Te az vagy?

61218647_2338626342864033_3264556104264187904_n.jpg

Lakik még nálunk kutya, macska, tyúkok, még vadkacsák is, na meg néha porcicák, mindenféle bogár létformák. Hatalmas kert, sok zöldség, gyümölcs és még több mosnivaló jellemzi e vidéket, a nagycsaládos lét minden szépségével, nehézségével.

Szeretek beszélni és beszélni, ha nem tehetem, akkor írok. Nem könyvet, hanem bejegyzéseket, postokat, cikkeket. Hogy miről? Magamról, anyaságról, nőiességről, gyerekeimről, gyerekekről, könyvekről, eseményekről, programokról, jótékonyságról, női vállalkozókról...Mindenről, ami foglalkoztat, érdekel. Interjú mániás vagyok. Itt találjátok az elkészülteket. 

Szövegíró vagyok vagy valami afféle. Pr cikk, figyelemfelkeltő, interjú, bemutatkozó, bármi, ami témailag közel áll hozzám. Írok online magazinba, blogokra, weboldalra, másoknak, magamnak, ide a blogra vagy saját platformjukra. Ami nem megy, az a keretek közé szorított, megszabott, kötelező írás egy olyan témáról, amihez nem konyítok, hidegen hagy, messze áll tőlem. Azt nem is vállalom. Írtam már Portugáliáról, anyababáról, egészséges konyháról, fogkő levételről, kirándulásról, faültetésről, grillezésről és a jó ég tudja még, miről. Nem célom magazin lenni. Az sem a célom, hogy most akkor jól megmondjam a tutit bárkinek! Informálok, bemutatok, elmesélem, megmutatom, hogy aztán azt mazsolázza ki mindenki az egészből magának, ami érdekli, amit hasznosítani tud és a saját képére formálni. A célom nem útmutatás, sem rábeszélés. 

Miközben a szövegek születnek, kikapcsolok, ellazulok, élek (ha a három apró csemetém hagyja persze). Olyan nekem az írás, mint másnak az alkohol. Ez talán megbocsátható bűn még. Aki elolvassa a szösszeneteim, talán egy jót mosolyog, helyesel, rájön, hogy nincs egyedül, vagy eszébe jut valami, elgondolkodik...Ez nekem már bőven elég. Ki a célcsoportom. Nem tudom pontosan . Nők, az biztos. Talán 20 és 50 között? Anyák, leendő anyák. Erről ti tudnátok a legjobban nyilatkozni, én nem skatulyázom. Bárki olvas, jól érzi magát a blogon, annak hálás vagyok.

Hol tanultam? Az élettől, másoktól, mentoroktól, könyvekből, leckék által, jó tanácsok segédletével, dacból, mert azért is.

Az írás mellett az olvasás a másik elfoglaltság, ami olyan nekem, mint az éltető víz. Szükséglet, létszükséglet. Kikapcsol, világokat tár elém, elgondolkodtat, szórakoztat, megsirat...

Mire vagytok még kíváncsiak? A blogon mindent megtaláltok rólam észszerű kereteken belül. Ha nem, tegyétek fel kérdésetek a judyadry@gmail.com email címemen vagy a csoportomba csatlakozzatok, ahol pont ezt csináljuk, csevegünk. Az itt érhető el. 

Addig is jó szórakozást.Holnap egy újabb témával folytatódik a 30 napos kihívás. Nincs neked is kedved csatlakozni? Még megteheted. Bloggerképző csoport

ReAd-blog

25660010_1645395365520471_8928604153009035795_n.jpg

 

Szólj hozzá

Kitekintő