2019. jún 04.

Maga a természetesség

írta: Mayerné Répási Adrienn
Maga a természetesség

Ayma, a csoda deo

62156218_1140001832874706_5227017861142151168_n.jpg

Környezettudatosság a készítésben, természetes összetevők, csodás illatkompozíciók, frappáns megnevezések, igényes csomagolás. Ennyi minden jellemzi az Ayma termékeket, amivel engem rögtön megvett, pedig még csak az oldalán barangoltam. A honlapot szintén az igényesség, kedvcsináló, vevőcsalogató, szépség és minőség jellemzi. Imádtam az igényes szövegezést, egyes termékleírásokat, ötletességet, nagyszerű megfogalmazásokat és a termékösszetevő leírást, így pontosan meg tudtam nézni, van-e olyan benne, ami nekem nem fér bele vagy sem. Semmi olyan összetevőt nem találtam végül, ami tiltólistás lenne nálam. Természetes összetevőket tartalmaz, nagy odafigyeléssel készül.

Így hát teszteltem, a tulajdonos jóvoltából.

Hat kis gyönyörűség érkezett hozzám, különböző illatokból összeválogatva. Tesztadagokat kértem, hogy az összes illatkompozíciót kipróbálhassam vagy legalábbis a lehető legtöbbet. Ezt ti magatok is megtehetitek, mert a rendelésnél van olyan opció, hogy próba kiszerelés. Ez nagyon jó ötlet, így hosszabb elköteleződés nélkül próbálgathatja az ember az összes terméket, könnyebben megtalálva azt, ami igazán illik hozzá, hogy aztán az IGAZIT teljes nagyságában megvásárolja a későbbiekben. A nagyon allergiás, legtöbb összetevőre, termékre érzékenyek is beruházhatnak rá, ugyan ebből az okból kifolyólag.

62126000_349258275735946_5127684643499278336_n.jpg

Igényes csomagolás, könnyű használhatóság jellemzi. Krémes állagú termék, amit könnyen ki lehet szedni. Nem szemcsés, ragadós, nehezen kenhető anyagra gondoljatok, ami zsíros foltot hagy a kezeteken, ruhán, hanem habkönnyű textúrára. Diszkrét, nőies illatokban kapható. Nem erős, tolakodó. Az izzadást nem megakadályozza, mint sok rossz, helytelen deo, hanem segíti, csak a kellemetlen szagokat fedi el kellőképpen, azt sem túl erősen, hogy zavaró legyen és túl erős az illat. Elégedett vagyok vele általánosságban és kellemes meglepetés volt.

Az illatok meg…Csak kinyitod a tégelyt és illatorgiába kerülsz. Mindegyik egyedi, izgalmas, nem a megszokott, standard illatokkal operáló. Bevallom, volt olyan, amitől féltem, hogy erős lesz, nem fog tetszeni, de nem, elnyerte a tetszésem az illata. Ilyen volt a zsályás például.

A Női Trió izgalmas elgondolás és egyedi. Nem hiszem, hogy találkoztam volna hasonló koncepcióval. A leírás szerint a női testhez, lélekhez, a ciklushoz igazították. Nőként megfigyelted már tested jelzéseit? Más a hangulatod, a szaglásod, amikor a piros betűs ünnepnél tartasz, más, mikor utána vagy és megint más, mikor még előtte. Nekem nagyon tetszik, ez az újdonság.

Persze nem én lennék, ha nem bombáztam volna a tulajdonost is kérdéseimmel.

Mikor indult az Ayma és miért? Mi az, amiben más a piacon kapható deoktól?

-2017 július 1-én került forgalomba a női trió, azzal indított az Ayma. Azért jött létre, mert hiány volt a piacon a jól működő, vagyis hatékony természetes alapú dezodorokból. Szerettem volna összehozni a természetes összetevőket, a hatékonysággal, a minőséggel és az eleganciával. Mivel nagyon fontos szempont a környezettudatosság, a 30g-os üveg tégelyeit visszaveszem, vagyis becserélhető 10 db üres tégely egy telire.  Az Ayma természetes krémdezodor, mely nem tartalmaz élettől idegen szénhidrogéneket, nehézfémeket, alumínium-sókat, azaz semmi káros összetevőt.
Nem akadályozza az izzadást, a szervezet tisztulását, de átváltoztatja a szagokat, így teszi azonnal komfortosabbá az életedet. Minden termékhez olyan illatkombinációt választottunk, ami a leginkább segíti kiegyensúlyozni az adott időszak testi-lelki állapotát.

Persze az oldalon nem csak deokat találunk, hanem több termék is helyet kapott. Lábápolásra és a természetes szappanokat, tisztálkodást előnyben részesítők is találnak maguknak terméket az oldalon.

Most, hogy remélhetőleg érkezik a melegebb időjárás, fontos a megfelelő lábápolás, az izzadságszag elűzése pedig mgénikább. Szóval deora föl!

60479126_613440449158223_1300951065746735104_n.jpg

 

62130564_2352005024859498_5685981343452758016_n.jpg

Szólj hozzá

Teszteltük